Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308612/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
- 2022/BZP 00327982/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00348393/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00362087/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu karkonoskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64-731-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/199251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu karkonoskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7978cabe-1e11-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028811/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wykonanie zad. w formule zaprojektuj–wybuduj pn.Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2735D Janowice Wlk.–Trzcińsko–Karpniki w km 3+374 do 9+772(podział na etapy)etap II i III
1.1.9 Wykonanie zadania w formule zaprojektuj – wybuduj pn. „Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003 w Mysłakowicach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308612/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 19426772,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13652279,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) w zakresie Części I zamówienia, tj. Przebudowa drogi powiatowej nr 2735D Janowice Wielkie – Trzcińsko – Karpniki w km 3+374 do 9+772 – etap II i IIIW ramach niniejszego zamówienia wykonawca powinien wykonać, z zachowaniem wymagań określonych w SWZ oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym PFU), stanowiącym Załącznik nr 6a do Specyfikacji Warunków Zamówienia:
a) kompletną dokumentację projektową zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskać niezbędne decyzje, opinie, badania, uzgodnienia i pozwolenia, wraz z uzyskaniem skutecznego jej zatwierdzenia w celu realizacji robót budowlanych (procedura uzyskania skutecznego zatwierdzenia dokumentacji projektowej zależna będzie od ostatecznego zakresu tej dokumentacji określonego na etapie projektowania);
b) roboty budowlane na podstawie w/w dokumentacji projektowej przy jednoczesnym osiągnięciu celów określonych w PFU, wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów, w szczególności zaś:
• roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe, w tym przygotowanie terenu budowy,
• roboty konstrukcyjne branży drogowej oraz mostowej,
• roboty instalacyjne branży sanitarnej oraz elektrycznej,
• roboty wykończeniowe w zakresie wszystkich branż,
• zagospodarowanie terenu w zakresie urządzenia zieleni,
• wprowadzenie zatwierdzonej docelowej organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 6a do SWZ;
b) Projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 4a do SWZ.
Wszystkie w/w dokumenty są wiążące. Rysunki i część opisowa dokumentacji
są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233140-2 - Roboty drogowe
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 3385254,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) w zakresie Części II zamówienia, tj. „Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003 w Mysłakowicach”W ramach niniejszego zamówienia wykonawca powinien wykonać, z zachowaniem wymagań określonych w SWZ oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym PFU), stanowiącym Załącznik nr 6b do Specyfikacji Warunków Zamówienia:
a) kompletną dokumentację projektową zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskać niezbędne decyzje, opinie, badania, uzgodnienia i pozwolenia, wraz z uzyskaniem skutecznego jej zatwierdzenia w celu realizacji robót budowlanych (procedura uzyskania skutecznego zatwierdzenia dokumentacji projektowej zależna będzie od ostatecznego zakresu tej dokumentacji określonego na etapie projektowania);
b) roboty budowlane na podstawie w/w dokumentacji projektowej przy jednoczesnym osiągnięciu celów określonych w PFU-Cześć II, wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów, w szczególności zaś:
• demontaż nawierzchni jezdni oraz ścian bocznych,
• odkopanie sklepienia oraz skrzydeł mostu w niezbędnym zakresie,
• skucie zdegradowanej części sklepienia wraz z oczyszczeniem pozostałej części i przygotowaniem powierzchni do ułożenia zbrojenia,
• wykonanie żelbetowego płaszcza wraz ze ścianami bocznymi na sklepieniach,
• wykonanie nadbudowy skrzydeł,
• ułożenie izolacji z żywic na płaszczu żelbetowym i ścianach,
• wykonanie zasypki,
• odtworzenie nawierzchni jezdni,
• reprofilacja powierzchni sklepień od strony odpowietrznej,
• reprofilacja powierzchni filara i przyczółków od strony odpowietrznej,
• wykonanie elewacji ścian bocznych obiektu,
• udrożnienie suchego kanału przeciwpowodziowego na długości 180,0 m i szerokości 25,00 m,
• naprawa powierzchniowa z uzupełnieniem spoin istniejącego umocnienia pod obiektem,
• wykonanie umocnienia stożków i schodów skarpowych,
• oczyszczenie terenu po przeprowadzonych robotach,
• wprowadzenie zatwierdzonej docelowej organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 6b do SWZ;
b) Projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 4b do SWZ.
Wszystkie w/w dokumenty są wiążące. Rysunki i część opisowa dokumentacji są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.5.) Wartość części: 10267024,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ze względu na to, że oferta z najniższą ceną (tj. 36 913 506,49 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia (tj. 9 215 788,01 zł brutto), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia – zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36913506,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36913506,49 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ze względu na to, że oferta z najniższą ceną (tj. 4 298 268,32 zł brutto), przewyższa kwotę,jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części II zamówienia (tj. 1 626 316,44 zł brutto) , a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia – zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4298268,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6629296,67 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ze względu na to, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty – przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia – zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – podlega unieważnieniu.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
- Wykonanie przeglądów technicznych urządzeń i sprzętu medycznego wraz z wymianą obowiązkowych części
- Świadczenie obsługi serwisowej systemu kardioangiograficznego Siemens Artis Zee Floor
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.