eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu karkonoskiego"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu karkonoskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64-731-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/19925

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu karkonoskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7978cabe-1e11-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028811/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonanie zad. w formule zaprojektuj–wybuduj pn.Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2735D Janowice Wlk.–Trzcińsko–Karpniki w km 3+374 do 9+772(podział na etapy)etap II i III

1.1.9 Wykonanie zadania w formule zaprojektuj – wybuduj pn. „Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003 w Mysłakowicach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308612/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 19426772,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13652279,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) w zakresie Części I zamówienia, tj. Przebudowa drogi powiatowej nr 2735D Janowice Wielkie – Trzcińsko – Karpniki w km 3+374 do 9+772 – etap II i III

W ramach niniejszego zamówienia wykonawca powinien wykonać, z zachowaniem wymagań określonych w SWZ oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym PFU), stanowiącym Załącznik nr 6a do Specyfikacji Warunków Zamówienia:
a) kompletną dokumentację projektową zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskać niezbędne decyzje, opinie, badania, uzgodnienia i pozwolenia, wraz z uzyskaniem skutecznego jej zatwierdzenia w celu realizacji robót budowlanych (procedura uzyskania skutecznego zatwierdzenia dokumentacji projektowej zależna będzie od ostatecznego zakresu tej dokumentacji określonego na etapie projektowania);
b) roboty budowlane na podstawie w/w dokumentacji projektowej przy jednoczesnym osiągnięciu celów określonych w PFU, wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów, w szczególności zaś:
• roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe, w tym przygotowanie terenu budowy,
• roboty konstrukcyjne branży drogowej oraz mostowej,
• roboty instalacyjne branży sanitarnej oraz elektrycznej,
• roboty wykończeniowe w zakresie wszystkich branż,
• zagospodarowanie terenu w zakresie urządzenia zieleni,
• wprowadzenie zatwierdzonej docelowej organizacji ruchu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 6a do SWZ;
b) Projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 4a do SWZ.
Wszystkie w/w dokumenty są wiążące. Rysunki i część opisowa dokumentacji
są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233140-2 - Roboty drogowe

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3385254,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) w zakresie Części II zamówienia, tj. „Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003 w Mysłakowicach”

W ramach niniejszego zamówienia wykonawca powinien wykonać, z zachowaniem wymagań określonych w SWZ oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym PFU), stanowiącym Załącznik nr 6b do Specyfikacji Warunków Zamówienia:
a) kompletną dokumentację projektową zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskać niezbędne decyzje, opinie, badania, uzgodnienia i pozwolenia, wraz z uzyskaniem skutecznego jej zatwierdzenia w celu realizacji robót budowlanych (procedura uzyskania skutecznego zatwierdzenia dokumentacji projektowej zależna będzie od ostatecznego zakresu tej dokumentacji określonego na etapie projektowania);
b) roboty budowlane na podstawie w/w dokumentacji projektowej przy jednoczesnym osiągnięciu celów określonych w PFU-Cześć II, wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów, w szczególności zaś:
• demontaż nawierzchni jezdni oraz ścian bocznych,
• odkopanie sklepienia oraz skrzydeł mostu w niezbędnym zakresie,
• skucie zdegradowanej części sklepienia wraz z oczyszczeniem pozostałej części i przygotowaniem powierzchni do ułożenia zbrojenia,
• wykonanie żelbetowego płaszcza wraz ze ścianami bocznymi na sklepieniach,
• wykonanie nadbudowy skrzydeł,
• ułożenie izolacji z żywic na płaszczu żelbetowym i ścianach,
• wykonanie zasypki,
• odtworzenie nawierzchni jezdni,
• reprofilacja powierzchni sklepień od strony odpowietrznej,
• reprofilacja powierzchni filara i przyczółków od strony odpowietrznej,
• wykonanie elewacji ścian bocznych obiektu,
• udrożnienie suchego kanału przeciwpowodziowego na długości 180,0 m i szerokości 25,00 m,
• naprawa powierzchniowa z uzupełnieniem spoin istniejącego umocnienia pod obiektem,
• wykonanie umocnienia stożków i schodów skarpowych,
• oczyszczenie terenu po przeprowadzonych robotach,
• wprowadzenie zatwierdzonej docelowej organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 6b do SWZ;
b) Projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 4b do SWZ.
Wszystkie w/w dokumenty są wiążące. Rysunki i część opisowa dokumentacji są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.5.) Wartość części: 10267024,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ze względu na to, że oferta z najniższą ceną (tj. 36 913 506,49 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia (tj. 9 215 788,01 zł brutto), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia – zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36913506,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36913506,49 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ze względu na to, że oferta z najniższą ceną (tj. 4 298 268,32 zł brutto), przewyższa kwotę,jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części II zamówienia (tj. 1 626 316,44 zł brutto) , a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia – zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4298268,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6629296,67 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający – na podstawie Uchwały Zarządu Powiatu Karkonoskiego Nr 307/1030/22 z dnia 30 listopada 2022 r. w sprawie unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na realizację zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu karkonoskiego” – zatwierdził unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, z uwagi na to, że oferty z najniższą ceną złożone w ramach Części I i Części II zamówienia przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. kwotę 9 215 788,01 zł brutto w odniesieniu do Części I zamówienia oraz kwotę 1 626 316,44 zł brutto w odniesieniu do Części II zamówienia), a jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwot do ceny lub kosztu najkorzystniejszych ofert.

Ze względu na to, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty – przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia – zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – podlega unieważnieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.