eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa sprzętu lotniskowego do obsługi i utrzymania lotniska 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu lotniskowego do obsługi i utrzymania lotniska 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261517818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu lotniskowego do obsługi i utrzymania lotniska 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd2c5329-503d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Sprzęt lotniskowy do obsługi i utrzymania lotniska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402011/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 51/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I – lotniskowy pług odśnieżny o szerokości do 4m:
1) Pług odśnieżny lotniskowy jest przeznaczony do odśnieżania płaszczyzn lotniskowych oraz terenów z utrudnionym polem manewrującym. Pług odśnieżny lotniskowy powinien być wyposażony w płytę montażową umożliwiającą zamocowanie go do ciągnika rolniczego marki John Deere.
2) WYMAGANIA TECHNICZNE:
• Szerokość robocza: od 300 cm do 400 cm;
• Szerokość transportowa: od 280 do 350 cm;
• Wysokość odkładnicy środek/bok: 100/120 cm;
• Ilość listew zgarniających: od 2 do 4 szt.;
• Montowany : przedni TUZ ciągnika rolniczego oraz sterowanie hydrauliczne lemiesza z ciągnika podczepiane z tyłu ciągnika (długość przewodów 3,5 m);
• Oświetlenie obrysowe zakończone wtyczką 7 pin;
• Uchwyt umożliwiający wymianę elementu ścieralnego mającego kontakt
z nawierzchnią;
• Wymienne gumowe nakładki ścierające;
• Grubość blachy: 5-6 mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

34920000-2 - Sprzęt drogowy

43812000-8 - Piły

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II – spalinowa piła do betonu o średnicy cięcia 400-450 mm:

1) Urządzenie do cięcia nawierzchni betonowych (starego betonu), bitumicznych oraz frezowania w pionie na mokro i sucho. Wszystkie podzespoły piły spalinowej do cięcia zabudowane na jednym elemencie konstrukcyjnym (rama), zabezpieczonym antykorozyjnie. Napęd układu silnik spalinowy. Piła spalinowa do cięcia powinna posiadać wymienne elementy robocze, których konstrukcja umożliwi wykonywanie cięcia i frezowania w pionie pęknięć szczelinowych oraz szczelin dylatacyjnych.

2) WYMAGANIA TECHNICZNE:
• Typ silnika: spalinowy czterosuwowy, chłodzony powietrzem;
• Moc silnika: min 10 KM;
• Pojemność zbiornika paliwa: min. 5 litrów;
• Średnica tarczy tnącej: 400-450 x 25,4 mm;
• Zbiornik na wodę: min. 20 litrów;
• Waga: max. 200 kg;
• Regulacja głębokości cięcia;
• Wskaźnik kierunku cięcia;
• Uchwyt dźwignicowy;
• Uchwyt do przenoszenia;
• Osłona tarczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43812000-8 - Piły

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

16310000-1 - Kosiarki

34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.5.) Wartość części: 18450,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE III – kosiarka samojezdna do trawy – wielofunkcyjna:

1) Maszyna do zastosowań komunalnych i koszenia dużych obszarów.
Traktorek ogrodowy używany do koszenia nawierzchni darniowych lotniska.

2) WYMAGANIA TECHNICZNE:
• Szerokość koszenia od 95 - 150 cm;
• Wysokość koszenia od 30 mm;
• Napęd samojezdny;
• Silnik spalinowy o zapłonie iskrowym;
• Moc silnika: min. 17 KM;
• Pojemność zbiornika paliwa min. 8 litrów;
• Cięcie na biegu wstecznym;
• Rozruch elektryczny silnika;
• Fotel operatora z wysokim oparciem, może być wyposażony
w podłokietniki i chowany pas bezpieczeństwa;
• Może posiadać: wskaźnik poziomu paliwa, licznik motogodzin, wskaźnik nieprawidłowego działania silnika;
• Wyrzut tylny skoszonej trawy z możliwością dołączenia przystawki umożliwiającej wyrzut trawy bezpośrednio na ziemię (bez kosza), mulczowanie;
• Kosz zbierający trawę 300-400 l pokosu
• Urządzenie tnące:
- regulowane z kółkami podporowymi;
- koła przednie min. 6”
- koła tylne min. 8”

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

34920000-2 - Sprzęt drogowy

43812000-8 - Piły

4.5.5.) Wartość części: 44858,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE IV – zalewarka do szczelin i krawędzi:

1) Dostarczana zalewarka do szczelin dylatacyjnych i pęknięć jest przeznaczona
do uzupełniania termoutwardzalną masą zalewową:

• ubytków w wypełnieniu szczelin dylatacyjnych nawierzchni wykonanych z betonu
cementowego;
• szczelin po pęknięciach w nawierzchniach wykonanych z betonu cementowego i
asfaltobetonu oraz uzupełnianie ubytków masy w tych pęknięciach;
• wypełniania ubytków punktowych ww. nawierzchniach.

2) Maszyna zamontowana jest na przyczepie – konstrukcja samonośna. Zbiornik masy posiada płaszcz z olejem termalnym. Zbiornik masy zalewowej izolowany. Masa podgrzewana jest w sposób pośredni i rozpuszczalna
do postaci roboczej bez zagrożenia przegrzania lub przypalenia. W czasie podgrzewania masy lanca ręczna z przewodem jest również podgrzewana
do temperatury roboczej – w zależności od wersji wykonania w komorze rozruchowej pompy albo poprzez elektryczny automatyczny system podgrzewania. Rozgrzana w zbiorniku masa zalewowa podawana jest w szczelinę lancą ręczną; maszyna wyposażona jest we własną pompę. Ilość masy wypływającej regulowana jest płynnie zaworem. Masa zalewowa w formie kostek ładowana jest do zbiornika przez ergonomiczny i bezpieczny właz górny.

Stosowane materiały:
- masa zalewowa w formie stałej;
- masa zalewowa w formie płynnej;
- asfalt – również modyfikowany polimerami;
- biguma;
- emulsje bitumiczne.

3) Maszyna wyposażona w kompresor służący do wydmuchania szczelin przed zalaniem oraz do przedmuchania instalacji zalewowej oraz wbudowaną sprężarką wraz ze zbiornikiem sprzężonego powietrza.

4) WYMAGANIA TECHNICZNE:
• Pojemność kotła: min. 400 kg;
• Ogrzewanie: pośrednie;
• Płomień palnika: palnik olejowo-elektryczny w zamkniętej obudowie;
• Silnik: diesel, chłodzony cieczą o mocy min. 25 KM;
• Rozrusznik elektryczny i licznik motogodzin;
• Kompresor wyposażony w automatyczne załączanie;
• Pompa masy zalewowej z ogrzewaniem płaszczowym;
• Lanca ręczna o max długości 6 m;
• Zawór dozujący: ogrzewany;
• Temperatura masy zalewowej: regulowana w zakresie 150-240 0 C;
• Czas podgrzewania masy do 180 0 C: do 4 h;
• Regulacja dozowania masy: termiczny zawór sterujący;
• Sterowanie temperatury: automatyczny sterownik temperatury wizualne wskazanie temperatury;
• Masa własna: max. 2500 kg;
• Alternator 12V;
• Przetwornica napięcia;
• Palnik olejowy;
• Elektryczne podgrzewanie głównej lancy zalewowej z przewodem;
• Wskaźnik temperatury masy zalewowej;
• Hamulec najazdowy;
• Układ jezdny: 1 kpl.;
• Dysza zalewowa: 1 szt.,
• Panel sterowniczy: 1 szt.;
• Mieszadło: 1 szt – pionowe z napędem hydraulicznym i płynnie regulowaną prędkością. Załączane elektryczne z pulpitu;
• Przyczepa: 2-osiowa typu tandem, wyposażona w oświetlenie drogowe
i zaczep kulowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

16310000-1 - Kosiarki

43812000-8 - Piły

4.5.5.) Wartość części: 329234,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadania I na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 j.t.) - dalej Pzp tj., ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21623,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44858,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44858,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44858,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44858,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329234,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329234,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329234,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROG ZAKŁAD BUDOWY MARZYN EKSPORT-IMPORT KRZYSZTOF CICHOCKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290104756

7.3.3) Ulica: DEMOKRATYCZNA 119/BC

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 93-348

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329234,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.