Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00449388/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętów do prowadzenia monitoringu zwierząt w Babiogórskim Parku Narodowym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122462192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1403
1.5.2.) Miejscowość: Zawoja
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 507784217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: park@bgpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bgpn.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-907c4d83-b60e-4226-8ce6-38f4f284afcd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętów do prowadzenia monitoringu zwierząt w Babiogórskim Parku Narodowym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-907c4d83-b60e-4226-8ce6-38f4f284afcd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122275/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup aparatu fotograficznego.
1.2.6 Zakup detektora terenowego.
1.2.8 Zakup sprzętu do realizacji monitoringu: fotopułapki 12 szt.
1.2.9 Zakup sprzętu do realizacji monitoringu: rejestratory dźwięku
1.2.10 Zakup wraz z dostawą specjalistycznej lornetki do obserwacji ptaków - 1 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Razem dla natury - ochrona gatunków i siedlisk na terenach cennych przyrodniczo” objętego umową o dofinansowanie nr: FENX.01.05-IW.01-0087/24 z dnia 27.06.2025 r. oraz w ramach projektu pn. „Nocne życie lasu”, objętego umową o dofinansowanie nr: FENX.01.05-IW.01-0028/24 z dnia 10.01.2025 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-13/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętów do prowadzenia monitoringu zwierząt w Babiogórskim Parku Narodowym.
4.2. Oferowany sprzęt musi być zgodny ze „Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o
udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w
postepowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym
Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





