Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Integracja systemu KSAT2000i z Krajowym Systemem e-Faktur KSeF
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d67e0f5-4d4e-4171-a6f7-4fffd06ed4ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Integracja systemu KSAT2000i z Krajowym Systemem e-Faktur KSeF2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d67e0f5-4d4e-4171-a6f7-4fffd06ed4ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026069/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Integracja systemu KSAT2000i z Krajowym Systemem e_faktur KseF
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa eksploatowanego przez Gminę Knurów od 2008 r. systemu KSAT2000i w zakresie modułu: Centralna Ewidencja e-Faktur (CeeF) wraz z jego integracją z Krajowym Systemem e-Faktur – KseF. Na przestrzeni lat KSAT2000i rozbudowany był o nowe moduły, na skutek zmian przepisów prawa i konieczności integracji nowych procesów z funkcjonalnościami posiadanego systemu. Od dn. 01.02.2026 r. wszystkie faktury zakupowe i sprzedażowe wystawione na podmiot i przez ten podmiot mają być przekazywane wyłącznie za pośrednictwem KSeF. W związku z powyższym, celowa i uzasadniona ekonomicznie jest rozbudowa posiadanego systemu KSAT2000i o moduł służący do automatycznego pobierania, rejestracji i dystrybucji faktur przychodzących z KSeF, albowiem: - z uwagi na powiązanie obiegu faktur z procesami sprawozdawczości i rozliczeń podatkowych, pożądane jest działanie modułu w ramach KSAT2000i i korzystanie z jego baz danych, słowników i mechanizmów bezpieczeństwa; C.D. Sekcja IX
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.29.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę systemu KSAT2000i eksploatowanego przez Zamawiającego w dwóch etapach: Etap 1: Dostawa licencji, instalacja i konfiguracja połączenia z KSeF modułu Centralnej Ewidencji e-Faktur (CeeF) systemu KSAT 2000i. Etap 2: Parametryzacja modułu CEeF oraz nadzór nad uruchomieniem produkcyjnym. Planowany termin realizacji realizacji przedmiotu zamówienia: dnia podpisania umowy do dnia 14 listopada 2025 r. Wszystkie prawa i obowiązki Stron w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisuje projekt umowy stanowiący załącznik do zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272171512
7.3.3) Ulica: Mikołowska 100
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-065
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Budowa ul. Szkolnej w Knurowie
- Rozbudowa ul. Mieszka I w Knurowie na odcinku od skrzyżowania z ul. Kazimierza Wielkiego do skrzyżowania z ul. Kosmonautów.
- Czystość miasta.
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT.
- Zakupy i wdrożenia urządzeń, rozwiązań i oprogramowania służących wzmocnieniu bezpieczeństwa: Dostawa serwera wraz oprogramowaniem i urządzeń UPS.
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Zakup i dostawa sprzętu IT oraz zakup, dostawa i instalacja urządzenia działającego jako awaryjne źródło zasilania dla sprzętu IT w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- [D/88/2025] Zakup i dostawa Systemu wirtualnej symulacji VR
- Ochrona stacji roboczych oraz serwerów (rozwiązania klasy EDR) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.