Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396804/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i realizacja robót instalacyjnych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a674624-affc-4ad1-bcdd-d898ed2fdbd81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i realizacja robót instalacyjnych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a674624-affc-4ad1-bcdd-d898ed2fdbd8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122365/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych na dostosowanie pomieszczeń na II piętrze budynku w Rzeszowie przy ul. Geodetów w ramach zadania inwestycyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.59.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 514489,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót instalacyjnych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd II piętra tj. udziału w nieruchomości zabudowanej przy ul. Geodetów 1 na potrzeby IAS w Rzeszowie oraz dostosowanie go do potrzeb komórek Pionu Operacyjno-Analitycznego PUCS”.
2. Zamówienie zostało podzielone na 2 etapy:
2.1. Zakres gwarantowany:
2.1.1. Etap I - wykonanie przez Wykonawcę i uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej określonej w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem rzeczowo- finansowym robót budowlanych;
2.1.2. Etap II - wykonanie robót instalacyjnych określonych w pkt 2.1. Opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z uzgodnioną dokumentacją, sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, przekazanie oświadczeń gwarancyjnych/kart gwarancyjnych, uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu Certyfikatów Zgodności/ Poświadczenia Zgodności na strefę ochronną II zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych (Dz.U. poz. 683), zarządzeniem nr 32 Ministra Finansów z dnia 27 lipca 2012 r. w sprawie doboru i zakresu stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych (Dz. Urz. Min. Fin. z 2018 r. poz. 28), w zakresie niezbędnym dla strefy ochronnej II i przetwarzanych w niej informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” (w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632).
2.2. Prawo opcji:
Etap II - wykonanie robót instalacyjnych określonych w pkt 2.2. Opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z uzgodnioną dokumentacją, sporządzenie
i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, przekazanie oświadczeń gwarancyjnych/kart gwarancyjnych, uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu Certyfikatów Zgodności, Krajowych Ocen Technicznych, atestów, deklaracji właściwości użytkowych, Europejskich ocen technicznych.
3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559768,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603561,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559768,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&M COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522241248
7.3.3) Ulica: 142
7.3.4) Miejscowość: Jasionka
7.3.5) Kod pocztowy: 36-002
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559768,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Zakres gwarantowany i zakres objęty prawem opcji zlecone wraz z zawarciem umowy,
1.1. Etap I, w terminie nie dłuższym niż 15 dni od dnia zawarcia umowy;
1.2. Etap II, w terminie nie dłuższym niż 60 dni od zatwierdzenia dokumentacji projektowej przez Zamawiającego.
2. Zamówienie w ramach prawa opcji, do 30 dni od daty złożenia oświadczenia woli przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie
- Dostawa gazu ziemnego do budynków PCI Sp. z o.o.
- Obsługa ramp przeładunkowych, bram segmentowych przemysłowych, garażowych, wjazdowych oraz drzwi automatycznych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Sprzedaż i dostawa odczynników chemicznych do działalności dydaktycznej - Analityka Medyczna
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- "Budowa punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





