eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › REMONT ULICY ZIELONEJ W KOLE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ULICY ZIELONEJ W KOLE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Koło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Koło

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kolo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=status_tab&demandIdentity=127622

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT ULICY ZIELONEJ W KOLE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75bab9ee-5398-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098729/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont ulicy Zielonej w Kole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Zielonej w Kole. Inwestycja zlokalizowana jest w Kole na działkach: 117 ark. mapy 27 i dz. nr 5 ark. mapy 32
2. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zakres oraz kolejność realizacji robót:

1) przygotowanie terenu budowy;
2) roboty przygotowawcze;
3) roboty ziemne;
4) remont istniejącej nawierzchni;
5) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
6) roboty wykończeniowe.

3. Zagospodarowanie terenu. Remontowi podlegają wskazane w planie sytuacyjnym chodniki, zjazdy oraz jezdnia w zakresie:

1) istniejącą nawierzchnię jezdni z mieszanki minieralno- asfaltowej należy zfrezować na głębokość średnio 4 cm i ułożyć nową warstwę ścieralną;
2) istniejące chodniki należy wykonać z kostki betonowej na nowej podbudowie. Istniejące krawężniki przy remontowanych chodnikach należy wymienić na nowe wyniesione na 12 cm;
3) wzdłuż istniejących miejsc postojowych należy wbudować krawężnik 15x22x100 wyniesiony na 2 cm (przekrój A-A);
4) istniejący krawężnik przy budynku nr 4 należy wymienić na nowy wyniesiony na 12 cm;
5) lokalnie na pozostałych odcinkach chodników i zjazdów nie objętych remontem należy wykonać przełożenie istniejącej nawierzchni celem naprawy nawierzchni (miejsca wskazano na planie sytuacyjnym);
6) istniejące kable w miejscach przejść poprzecznych przez zjazdy należy zabezpieczyć rurami osłonowymi. Istniejące studnie i wpusty wyregulować do rzędnej remontowanych chodników i jezdni;
7) całość istniejącego oznakowania poziomego należy przewidzieć do odtworzenia. (Miejsce dla osób niepełnosprawnych wyznaczyć kolorem niebieskim). Istniejące oznakowanie pionowe zdemontować i po wykonanym remoncie przywrócić w miejsca istniejące).

4. Konstrukcja jezdni: zfrezowanie istniejącej warstwy ścieralnej i ułożenie nowej warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni z BA AC11S gr. 4 cm.
5. Konstrukcja remontowanych chodników:

1) kostka betonowa typu CEGŁA BEZFAZOWANA - gr. 8 cm, kolor szary (dodatkowo pasek kostki koloru GRAFITOWEGO przy krawężniku i skraju chodnika);
2) podsypka cementowo – piaskowa (1:3) gr. 5 cm;
3) podbudowa z chudego betonu (C8/10) gr. 10 cm.

6. Konstrukcja remontowanych zjazdów:

1) kostka betonowa typu CEGŁA BEZFAZOWANA - gr. 8 cm, kolor GRAFITOWY;
2) podsypka cementowo – piaskowa (1:3) gr. 5 cm;
3) Podbudowa z chudego betonu (C12/15) gr. 15 cm.

7. Podstawowe parametry techniczne inwestycji:

1) kategoria drogi – gminna;
2) klasa techniczna – L;
3) szerokość jezdni : 7,00 m;
4) szerokość chodnika – zmienna, min. 2,00 m;
5) długość odcinka drogi objętej remontem: 274,00 m;
6) długości chodników objętych remontem:

a) strona lewa jezdni: 170 m;
b) strona prawa jezdni: 135 m.

8. Wskazane jest aby Wykonawca do oferty dołączył kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji uproszczonej dla kosztorysu. Przedmiar robót załączony do dokumentacji projektowej ma charakter pomocniczy.
9. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z opisu, rysunków, mapy sytuacyjnej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
10. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał roboty budowlane.
11. Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały:

1) zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu;
2) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót;
3) wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym – specjalność drogowa
4) odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac;
5) zorganizowanie robót w sposób pozwalający mieszkańcom nieruchomości zlokalizowanych przy drodze na dojazd do własnych posesji;
6) zaopatrzenie budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów;
7) ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i utylizacji odpadów;
8) zapewnienie dozoru placu budowy własnego zakresu robót;
9) opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej;
10) przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały.

12. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555555,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555555,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555555,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK Stella Konrad Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421

7.3.3) Ulica: Południowa 37

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555555,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.