Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi utrzymania czystości oraz usług gospodarczo- konserwatorskich w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Dworcowej 39 w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 42
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@inowroclaw.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2101493-5490-11ed-9171-f6b7c7d59353
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
orzecznictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi utrzymania czystości oraz usług gospodarczo- konserwatorskich w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Dworcowej 39 w Inowrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2101493-5490-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082879/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 zamówienie na usługi sprzątania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410312/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G 206-7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu
usytuowanych: w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 42, przy ul. Dworcowej 39, przy ul. Kopernika wjazd od strony ul.
Dworcowej 39 oraz usług gospodarczo-konserwatorskich (drobne naprawy z branży elektrycznej, stolarskiej i hydrauliki),
utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych przy siedzibie Sądu w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 42, a także
dostarczanie środków czystości m.in. mydła w płynie, mydła w piance, ręczników papierowych, rolek kuchennych,
odświeżaczy powietrza (w sprayu) oraz papieru toaletowego, worków na śmieci oraz wszelkich środków niezbędnych do
wykonywania usługi sprzątania (środki czyszczące do różnych rodzajów powierzchni, dezynfekujące sanitariaty, likwidującekamień i rdzę, udrażniające rury, płyny do naczyń oraz środki do usuwania kurzu) do budynków przy ul. Narutowicza 42 i ul.
Dworcowej 39 w Inowrocławiu. W budynku przy ul. Kopernika wjazd od strony ul. Dworcowej 39, świadczenie usługi
utrzymania czystości 2 razy w roku oraz w razie zaistniałej konieczności na polecenie Zamawiającego.
W ramach usługi sprzątania objęte są następujące powierzchnie (tereny zewnętrzne ujęte zostały w załączniku nr 11 do
SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332172,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469132,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332172,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clar System S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841
7.3.3) Ulica: ul. Janickiego 20B
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-542
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33217212 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące