eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opolnica › Świadczenie usług cateringowych w Obiekcie Oleńka w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w Obiekcie Oleńka w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891080291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 58

1.5.2.) Miejscowość: Opolnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-256

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsopolnica@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsopolnica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://dpsopolnica.eu/index.php/17-bip https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc Społeczna Dom Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych w Obiekcie Oleńka w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffcd9674-5c3c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00328413/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług cateringowych w obiekcie Oleńka w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424793/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.FK.261.2.2022JB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji codziennych posiłków dla 62 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy Obiekt „Oleńka” dalej jako „DPS”.
2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień pod pojęciem:
55321000-6- usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 – usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - usługi dowożenia posiłków
Zamawiający określa następujące szczegółowe wymagania w zakresie żywienia i świadczenia usług:
Posiłki dla mieszkańców winny być dostarczone o ściśle ustalonych porach dnia tj. o godz. 7:00, 12:00, 18:00, przy czym dopuszcza się dostawę nie wcześniej niż na 30 minut przed tymi godzinami.
Pierwsze śniadanie do godziny 7:00 , obiad i podwieczorek do godziny 12:00, kolacją do godziny 18:00. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym Domu Pomocy Społecznej- zgodnie z zaleceniem lekarza oraz normami kaloryczności dla dzieci i młodzieży. Żywienie mieszkańców opiera się na n/w dietach:
Niżej wymienione diety powinny być odpowiednio przygotowane, podawane w całości oraz miksowane:
• podstawowa - 36 porcji podawanych w całości, 10 porcji miksowanych
• wątrobowa 10 porcji podawanych w całości,
• cukrzycowa- 1 porcja miksowana
• beznabiałowa, bezlaktozowa - 2 porcja podawana w całości, 2 porcje miksowane
• bezlaktozowa bogata w tłuszcze - 1

3. Dzienna racja pokarmowa dla diety ogólnej powinna składać się z:
śniadanie: składające się z – z zupy mlecznej (400 ml)- pieczywa mieszanego ( 150g)- masła śmietankowego (40g)- wędliny (50g) lub podroby (100g)- sera ( twarogu (200g), sera żółtego, topiony, wędzony (50g) wiejski w kubku (200g), serki kanapkowe (150g )itp. pasty(50g), warzywa do każdego śniadania w postaci surowej i gotowanej (80g) przetwory rybne, ryba po grecku (200g), sałatka rybna (150g), konserwa rybna (50g), paprykarz (50g)- dania na bazie jaj, napoju gorącego (herbata, kakao, kawa) – (250g.).
obiad: składający się z – zupy (400 ml)- drugiego dania ( w dekadzie powinny znajdować się min. dwa dania mączne – pierogi, placki ziemniaczane, naleśniki, pyzy, krokiety, racuszki drożdżowe itp.), ziemniaki ( 300g), kotlety z gulaszem z czystego mięsa (100g), mięso z kością (150g), Ryby raz w dekadzie (150g) kasze do obiadu 2-3 razy w dekadzie, surówki do obiadu w postaci surowej i gotowanej, podroby- wątróbka (100g), dania z jaj, - kompot (250ml)
podwieczorek: składający się z: ( np. wyrób cukierniczy, owoc, galaretka, jogurt, kisiel, budyń, batonik)
kolacja: składająca się z : dania ciepłego lub zimnego ( przy czym przynajmniej raz w tygodniu będzie podawana na ciepło)- pieczywo ( 150g)- masło (40g), wędliny (50g). podroby, pasty, sałatki(100g)- napoju gorącego ( herbata, kakao, kawa) 500ml, warzywa do każdej kolacji w postaci surowej i gotowanej.
4. Posiłki muszą odpowiadać wymaganiom sztuki kulinarnej z zachowaniem norm żywieniowych zalecanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia jakie obowiązują w zamkniętych zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności z zachowaniem wartości odżywczych i energetycznych. Dobowa kaloryczność posiłków, w przeliczeniu na osobodzień, powinna się zawierać 2500kcl z dopuszczalnym dziennym odchyleniem (+/-5), węglowodany powinny stanowić około 300g, białko ogółem ok. 70g, w tym białko zwierzęce ok. 20-3g, tłuszcz 70g. Białko powinno pokrywać 13-16% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, natomiast reszta kalorii powinna zostać pokryta przez węglowodany. Zobowiązuje się wykonawcę do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowania ich zgodnie z prawnymi regulacjami warunkach zdrowotnych żywności i żywienia przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów poprzez urozmaicenia, sezonowość itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464367,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464367,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464367,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doradztwo Rolne i Gastronomia Ludwik Jarzmik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871225887

7.3.3) Ulica: 63

7.3.4) Miejscowość: Braszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464367,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.