eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock"Dostawa mebli magazynowych - 2 części"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa mebli magazynowych – 2 części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/polatom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


prace badawczo-naukowe w zakresie radiofarmaceutyków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa mebli magazynowych – 2 części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7125b96-19bf-45bf-8499-534c6794ec70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452940

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 66/P/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3560,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli magazynowych – 2 części” Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
1) Część nr 1 - Dostawa fabrycznie nowych mebli magazynowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A1 do SWZ;
2) Część nr 2 – Dostawa fabrycznie nowych mebli magazynowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A2 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów technicznych i innych warunków dla Części nr 1 i Części nr 2 zawiera odpowiednio Załącznik A1 i A2 do SWZ.
3. W zakresie części nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
4. W zakresie części nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
5. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego - NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock.
6. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu wszystkich, wymaganych w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik A1/A2, czynności oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli magazynowych – 2 części” Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
1) Część nr 1 - Dostawa fabrycznie nowych mebli magazynowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A1 do SWZ;
2) Część nr 2 – Dostawa fabrycznie nowych mebli magazynowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A2 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów technicznych i innych warunków dla Części nr 1 i Części nr 2 zawiera odpowiednio Załącznik A1 i A2 do SWZ.
3. W zakresie części nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
4. W zakresie części nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
5. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego - NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock.
6. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu wszystkich, wymaganych w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik A1/A2, czynności oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 960,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu przedmiotowego postępowania zaistniały okoliczności, powodujące zmianę zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i 2 w porównaniu z pierwotnie określonym w ogłoszeniu i SWZ, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. odjęta decyzja, przed upływem terminu składania ofert, ma również na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponosili realnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert i uczestnictwem w postępowaniu. Art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi nową przesłankę unieważnienia postępowania. Zgodnie z wykładnią językową przepis ten stanowi podstawę do unieważnienia postępowania w sytuacjach, jeżeli nie występują obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania. Jednocześnie, w ocenie Zamawiającego, czynność unieważnienia postępowania nie doprowadzi do uszczerbku dla celu postepowania, jakim jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Zamawiający zamierza ponownie przeprowadzić postępowanie w oparciu o zaktualizowany zakres prac i opis przedmiotu zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu przedmiotowego postępowania zaistniały okoliczności, powodujące zmianę zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i 2 w porównaniu z pierwotnie określonym w ogłoszeniu i SWZ, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Podjęta decyzja, przed upływem terminu składania ofert, ma również na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponosili realnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert i uczestnictwem w postępowaniu. Art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi nową przesłankę unieważnienia postępowania. Zgodnie z wykładnią językową przepis ten stanowi podstawę do unieważnienia postępowania w sytuacjach, jeżeli nie występują obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania. Jednocześnie, w ocenie Zamawiającego, czynność unieważnienia postępowania nie doprowadzi do uszczerbku dla celu postepowania, jakim jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Zamawiający zamierza ponownie przeprowadzić postępowanie w oparciu o zaktualizowany zakres prac i opis przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.