Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00452940/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            „Dostawa mebli  magazynowych – 2 części”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/polatom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prace badawczo-naukowe w zakresie radiofarmaceutyków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mebli magazynowych – 2 części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7125b96-19bf-45bf-8499-534c6794ec70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 66/P/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3560,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli magazynowych – 2 części” Zamówienie zostało podzielone na 2 części:1) Część nr 1 - Dostawa fabrycznie nowych mebli magazynowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A1 do SWZ;
2) Część nr 2 – Dostawa fabrycznie nowych mebli magazynowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A2 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów technicznych i innych warunków dla Części nr 1 i Części nr 2 zawiera odpowiednio Załącznik A1 i A2 do SWZ.
3. W zakresie części nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
4. W zakresie części nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
5. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego - NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock.
6. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu wszystkich, wymaganych w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik A1/A2, czynności oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli magazynowych – 2 części” Zamówienie zostało podzielone na 2 części:1) Część nr 1 - Dostawa fabrycznie nowych mebli magazynowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A1 do SWZ;
2) Część nr 2 – Dostawa fabrycznie nowych mebli magazynowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A2 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów technicznych i innych warunków dla Części nr 1 i Części nr 2 zawiera odpowiednio Załącznik A1 i A2 do SWZ.
3. W zakresie części nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
4. W zakresie części nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
5. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego - NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock.
6. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu wszystkich, wymaganych w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik A1/A2, czynności oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu przedmiotowego postępowania zaistniały okoliczności, powodujące zmianę zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i 2 w porównaniu z pierwotnie określonym w ogłoszeniu i SWZ, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. odjęta decyzja, przed upływem terminu składania ofert, ma również na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponosili realnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert i uczestnictwem w postępowaniu. Art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi nową przesłankę unieważnienia postępowania. Zgodnie z wykładnią językową przepis ten stanowi podstawę do unieważnienia postępowania w sytuacjach, jeżeli nie występują obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania. Jednocześnie, w ocenie Zamawiającego, czynność unieważnienia postępowania nie doprowadzi do uszczerbku dla celu postepowania, jakim jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Zamawiający zamierza ponownie przeprowadzić postępowanie w oparciu o zaktualizowany zakres prac i opis przedmiotu zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu przedmiotowego postępowania zaistniały okoliczności, powodujące zmianę zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i 2 w porównaniu z pierwotnie określonym w ogłoszeniu i SWZ, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Podjęta decyzja, przed upływem terminu składania ofert, ma również na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponosili realnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert i uczestnictwem w postępowaniu. Art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi nową przesłankę unieważnienia postępowania. Zgodnie z wykładnią językową przepis ten stanowi podstawę do unieważnienia postępowania w sytuacjach, jeżeli nie występują obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania. Jednocześnie, w ocenie Zamawiającego, czynność unieważnienia postępowania nie doprowadzi do uszczerbku dla celu postepowania, jakim jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Zamawiający zamierza ponownie przeprowadzić postępowanie w oparciu o zaktualizowany zakres prac i opis przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych wraz z pracami towarzyszącymi w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
 - Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków ZUOP
 - Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy skrzyń tekturowych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
 - Odnowienie wsparcia na oprogramowanie do zdalnego dostępu na okres 3 lat
 - Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych sprzętu medycznego i sprzętu niemedycznego mającego zastosowanie w medycynie znajdującego się na wyposażeniu SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
 - Zakup i sukcesywne dostawy produktów leczniczych
 
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem
 - Zakup i montaż mebli do lokali mieszkalnych WCPR
 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr. Józefa Bednarza w Świeciu i CZP - część II
 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
 - Dostawa oraz montaż mebli i krzeseł dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
 - Zakup mebli, sprzętów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć specjalistycznych dla uczniów z niepełnosprawnościami i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Szkołach Podstawowych.....
 
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





