Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00431047/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Edukacji Spinaker
1.3.) Oddział zamawiającego: Stowarzyszenie Spinaker
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340732777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Waryńskiego 104
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@edukacja.grudziadz.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spinaker.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef11751a-75e1-43eb-8057-b9d98737c0441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef11751a-75e1-43eb-8057-b9d98737c044
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00423163/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PFRON/p1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobus, w konfiguracji 15 miejsc siedzących + 1 miejsce kierowcy+15 miejsc stojących, przystosowanego do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim (w przypadku przewozu osoby na wózku inwalidzkim liczba dostępnych miejsc siedzących nie może być mniejsza niż 15, a dostępnych miejsc stojących musi wynosić nie mniej niż 11). W pojeździe musi być zamontowana rozkładana rampa do wprowadzania wózka inwalidzkiego, atestowana szyna podłogowa do jego mocowania/ kotwiczenia (dla 1 wózka inwalidzkiego, pasy 4 punktowe do mocowania wózka inwalidzkiego, pasy bezpieczeństwa dostosowane do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich.
Pojazd musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 zpóźn. zm.) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Transport autobusu do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570474,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570474,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Bus Service Jerzy Jan Biedulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-107-73-64
7.3.3) Ulica: ul. Portowa 44
7.3.4) Miejscowość: 846-107-73-64
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570474,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa cateringu dla dzieci, które uczęszczają do przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w I półroczu 2026
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup 8 sztuk namiotów w ramach środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Dostawa żywności dla ZPM Bursa Grudziądz w 2026 r.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu oraz terenu zewnętrznego wokół budynku, w tym pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Rejonowy w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu przeznaczonego do dowozu dzieci szkolnych
- Likwidacja barier transportowych w Gminie Kłodzko - zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością
- DOSTAWA AUTOBUSU DO TRANSPORTU PASAŻERÓW min. 17 os.
- Zakup autobusu do przewozu osób (ilość miejsc 10 - 29)
- Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim - postępowanie powtórzone
- Likwidacja barier transportowych poprzez zakup busa 9 osobowego z windą inwalidzką na jeden wózek inwalidzki do przewozu niepełnosprawnych uczniów Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie.
więcej: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





