eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Rozbudowa z przebudową istniejących obiektów Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku - II etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa z przebudową istniejących obiektów Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku – II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330958087

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 61

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.szczecinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1319a622-0504-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa z przebudową istniejących obiektów Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku – II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1319a622-0504-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00157056/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa z przebudową istniejących obiektów Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku – II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2117195,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa z przebudową istniejących obiektów Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku – II etap.
Przedmiot zamówienia etapu II obejmuje wykonanie następujących robót:
a) Posadzki parteru z warstwami podkładowymi, izolacją i liniami segregacyjnymi i dodatkowym zbrojeniem nad poziomami sanitarnymi (m.in. na klatce schodowej posadzka z płytek gresowych antypoślizgowych)
b) Montaż bram garażowych w części projektowanej i wymiana w części JRG.
c) Remont dachu JRG z wymianą naświetli dachowych. Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją dachu budynku JRG. Grubość papy wierzchniego krycia min. 5,2 mm, grubość papy podkładowej – dobrać wg przyjętego systemu krycia. Parametry techniczne naświetli dachowych należy przyjąć jak dla stolarki okiennej.
d) Docieplenie ścian zewnętrznych z obudową płytami ALUCOBOND na ruszcie metalowym z kompletem obróbek blacharskich i orynnowaniem. Zamawiający nie dysponuje PT budynku JRG. Zakres robót elewacyjnych obejmuje wszystkie elementy wymienione w dokumentacji technicznej jak:
1 – ALUCOBOND kolor RAL 7047;
2 – blacha elewacyjna perforowana kolor RAL 7046 (brak parametrów w PT i SWOiRB)
3 – blacha elewacyjna perforowana kolor RAL 3000 (brak parametrów w PT i SWOiRB)
4 – blacha elewacyjna kolor RAL 7046 (brak parametrów w PT i SWOiRB)
5 – tynk mineralny cokołowy
Należy przyjąć grubość docieplenia z wełny mineralnej w części projektowanej 20 cm (poz. 17 przedmiaru) oraz w części istniejącej 5 cm.
e) Dostawa i montaż 2 daszków nad wejściami.
f) Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych DZ1 (klatka schodowa pom. 1/02).
g) Dostawa i montaż liternictwa świetlnego PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA, dostawa i montaż logotypu przestrzennego z wygiętej blachy. Dane dotyczące czcionki i logo są dostępne na stronie: http://logopsp.pl/typografia.html
h) Dostawa i montaż masztu flagowego.
i) Utwardzenia zewnętrzne z kostki brukowej betonowej grubości 8cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3049530,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3049530,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3049530,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Usług Inwestycyjnych Piotr Flens

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003813850

7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska 74

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-736

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3049530,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.