eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radecznica › Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radecznica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Prusa 21

1.5.2.) Miejscowość: Radecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846818001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@gminaradecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradecznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5da8b5ff-6111-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007947/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa oleju opałowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 546120 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego”.
1. Zamawiający szacuje, że łączna ilość oleju opałowego w okresie obowiązywania umowy wyniesie 100 m3 (+/- 20%), co oznacza, że ilość zamawianego oleju, może być większa lub mniejsza od zakładanej o 20%. Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji uzależnione jest od warunków atmosferycznych, które determinują większe lub mniejsze zużycie oleju opałowego będącego przedmiotem umowy.
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do kotłowni mieszczących się w budynku:
a) Urzędu Gminy w Radecznicy, ul. B. Prusa 21 (do dyspozycji zbiorniki o łącznej pojemności 6 m3.),
b) przy ul. B. Prusa 65A w Radecznicy (do dyspozycji zbiorniki o łącznej pojemności 4m3.),
c) Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Antoniego z Padwy w Radecznicy, ul. Gwarna 4 (do dyspozycji zbiorniki o łącznej pojemności 10 m3),
d) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Gorajcu, Gorajec – Stara Wieś 114 (do dyspozycji zbiorniki o łącznej pojemności 10 m3),
e) Publicznej Szkoły Podstawowej im. bł. ks. Zygmunta Pisarskiego
w Czarnymstoku, Czarnystok 129a (do dyspozycji zbiorniki o łącznej pojemności 4,5 m3.).
3. Dostarczony olej opałowy musi spełniać wszystkie standardy jakościowe według Polskiej Normy PN-C-96024 w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L1
w temperaturze referencyjnej 15oC.
4. Dostawa oleju opałowego będzie realizowana sukcesywnie w trakcie trwania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem przez poszczególne jednostki, wobec czego rzeczywista ilość zamawianego w okresie realizacji zadania oleju opałowego przez poszczególne jednostki, będzie zależna od ich faktycznych potrzeb.
5. Jednorazowo może zostać zamówiona dostawa oleju opałowego w ilości nie mniejszej niż 3 m3.
6. Zamówienia będą składane drogą elektroniczną przez następujące jednostki:
1)Urząd Gminy w Radecznicy do budynku przy ul. B. Prusa 21 oraz ul. B. Prusa 65A w Radecznicy;
2)Publiczna Szkoła Podstawowa im. św. Antoniego z Padwy w Radecznicy do budynku przy ul. Gwarnej 4;
3)Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Gorajcu do budynku w miejscowości Gorajec-Stara Wieś 114;
4)Publiczna Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Zygmunta Pisarskiego w Czarnymstoku do budynku w miejscowości Czarnystok 129a.
7. Ilość dostarczonego oleju opałowego musi być potwierdzona przez jednostkę, do której olej jest dostarczany.
8. Autocysterna dostarczająca olej opałowy ma być wyposażona w atestowany, zalegalizowany licznik prawidłowo wskazujący dostarczoną/zatankowaną ilość opału.
9. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawianą ilość oleju opałowego w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia.
10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego oleju opałowego, która będzie zgodna z wymaganiami opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
11. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za straty i szkody powstałe w związku z realizacją przez Wykonawcę umowy lub przy okazji jej wykonania, a będące następstwem działania lub zaniechania Wykonawcy, a także osób przez niego upoważnionych do realizacji poszczególnych czynności objętych umową.
12. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za straty i szkody powstałe w związku z dostarczeniem wadliwej partii oleju opałowego, nie spełniającego normy PN-C-96024 dla oleju opałowego oraz nie spełniającej wymagań jakościowych dla paliw płynnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe
13. Dostawy oleju opałowego będą realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 503169,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515036,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 503169,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROLUX Anna Pawłat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132829934

7.3.3) Ulica: Olszanka 117

7.3.4) Miejscowość: Krzczonów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-110

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 603802,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy uwzględnia wartość zamówienia podstawowego w wysokości 503169,00 zł oraz wartość opcji w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w wysokości 100633,80 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.