eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudniki



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12A

1.5.2.) Miejscowość: Rudniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-325

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3595072

1.5.8.) Numer faksu: 34 3595013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ff18c47-7163-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329233/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup usługi publicznego transportu zbiorowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu odbywa się za pośrednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie komunikację między Zamawiającym a Wykonawcą przy użyciu: ePUAP:/GminaRudniki/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl (za wyjątkiem oferty zał. Nr 1 do SWZ i oświadczeń wstępnych z art. 125 Pzp zał. Nr 4 do SWZ, które obligatoryjnie składane są za pośrednictwem Platformy zakupowej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane są szczegółowo w rozdziale XIII SWZ. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1) w zakresie proceduralnym: Małgorzata Gajda, e-mail: przetargi@rudniki.pl;
2) w zakresie merytorycznym: Jolanta Kubat tel., e-mail: komunalny@rudniki.pl
W przypadku pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy. Centrum wsparcia Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rudniki.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@rudniki.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji - firmą przetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl , którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz art. 80 ustawy Pzp (dane mogą być przekazywane poza teren UE)
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie o dofinansowaniu,
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO i nie będą profilowane.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
Pełna klauzula RODO w rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRG.271.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 1 i Nr 2:
Nr 1: Borek - Bobrowa - Cieciułów - Jaworzno - Julianpol – Mirowszczyzna
Nr 2: Mirowszczyzna - Jaworzno - Jaworek – Rudniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV SWZ oraz załącznikach do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.
Zamawiający nie określa liczby części zamówienia , na którą wykonawca może złożyć ofertę ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji ( dla wszystkich części zamówienia), o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie:
1) zwiększenia ilości kursów,
2) zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie,
3) możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług,
4) wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów.
Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena ofertowa – 60 % (w PLN)

b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%

c) Średni wiek pojazdów – 20%

gdzie 1% - 1 pkt
Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :

Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
- Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;
- Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;
- Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany
- .
Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.

Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :
Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt
Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt



Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.


Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:
ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20

W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .
Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku
Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2012 – 11 letni, w 2013 – 10 letni, w 2014 – 9 letni, w 2015 – 8 letni, w 2016 – 7 letni, w 2017 – 6 letni, w 2018 – 5 letni, w 2019 – 4 letni, w 2020 – 3 letni, w 2021 – 2 letni, w 2022 – to pojazd 1 roczny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.


Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.

Łączna ocena ofert:
Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx


Gdzie:
- Wx – wskaźnik oceny oferty
- Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;
- CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.
- ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”


2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 3: Jelonki - Żytniów - Chwiły - Faustianka - Porąbki - Kuźnica - Łazy - Młyny - Rudniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, jak również inne istotne elementy związane z opisem przedmiotu zamówienia podano w rozdziale nr IV SWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.
Zamawiający nie określa liczby części zamówienia , na którą wykonawca może złożyć ofertę ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji ( dla wszystkich części zamówienia), o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie:
1) zwiększenia ilości kursów,
2) zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie,
3) możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług,
4) wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów.
Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena ofertowa – 60 % (w PLN)

b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%

c) Średni wiek pojazdów – 20%

gdzie 1% - 1 pkt
Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :

Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
- Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;
- Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;
- Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany
- .
Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.

Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :
Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt
Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt



Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.


Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:
ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20

W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .
Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku
Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2012 – 11 letni, w 2013 – 10 letni, w 2014 – 9 letni, w 2015 – 8 letni, w 2016 – 7 letni, w 2017 – 6 letni, w 2018 – 5 letni, w 2019 – 4 letni, w 2020 – 3 letni, w 2021 – 2 letni, w 2022 – to pojazd 1 roczny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.


Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.

Łączna ocena ofert:
Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx


Gdzie:
- Wx – wskaźnik oceny oferty
- Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;
- CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.
- ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”


2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 4 i Nr 5 :
Nr 4:: Rudniki - Młyny - Janinów - Odcinek – Dalachów,
Nr 5: Dalachów - Janinów - Młyny - Rudniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, jak również inne istotne elementy związane z opisem przedmiotu zamówienia podano w rozdziale nr IV SWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.
Zamawiający nie określa liczby części zamówienia , na którą wykonawca może złożyć ofertę ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji ( dla wszystkich części zamówienia), o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie:
1) zwiększenia ilości kursów,
2) zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie,
3) możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług,
4) wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów.
Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena ofertowa – 60 % (w PLN)

b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%

c) Średni wiek pojazdów – 20%

gdzie 1% - 1 pkt
Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :

Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
- Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;
- Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;
- Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany
- .
Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.

Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :
Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt
Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt



Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.


Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:
ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20

W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .
Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku
Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2012 – 11 letni, w 2013 – 10 letni, w 2014 – 9 letni, w 2015 – 8 letni, w 2016 – 7 letni, w 2017 – 6 letni, w 2018 – 5 letni, w 2019 – 4 letni, w 2020 – 3 letni, w 2021 – 2 letni, w 2022 – to pojazd 1 roczny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.


Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.

Łączna ocena ofert:
Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx


Gdzie:
- Wx – wskaźnik oceny oferty
- Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;
- CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.
- ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”


2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 6 :Bobrowa - Cieciułów - Stawki Cieciułowskie - Żurawie - Żytniów - Rudniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, jak również inne istotne elementy związane z opisem przedmiotu zamówienia podano w rozdziale nr IV SWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.
Zamawiający nie określa liczby części zamówienia , na którą wykonawca może złożyć ofertę ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

12. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji ( dla wszystkich części zamówienia), o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie:
1) zwiększenia ilości kursów,
2) zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie,
3) możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług,
4) wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów.
Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena ofertowa – 60 % (w PLN)

b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%

c) Średni wiek pojazdów – 20%

gdzie 1% - 1 pkt
Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :

Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
- Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;
- Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;
- Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany
- .
Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.

Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :
Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt
Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt



Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.


Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:
ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20

W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .
Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku
Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2012 – 11 letni, w 2013 – 10 letni, w 2014 – 9 letni, w 2015 – 8 letni, w 2016 – 7 letni, w 2017 – 6 letni, w 2018 – 5 letni, w 2019 – 4 letni, w 2020 – 3 letni, w 2021 – 2 letni, w 2022 – to pojazd 1 roczny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2012 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.


Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.

Łączna ocena ofert:
Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx


Gdzie:
- Wx – wskaźnik oceny oferty
- Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;
- CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.
- ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”


2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów ( dotyczy części I,II,III,IV):
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 i 1005 ze zm.) lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich potwierdzenie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej :
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie związane z przewozem osób o wartości minimum:
brutto 80 000,00 zł dla części I zamówienia
brutto 60 000,00 zł brutto dla części II zamówienia
brutto 45 000,00 zł dla części III zamówienia
brutto 35 000,00 zł dla części IV zamówienia
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia wtedy przedkłada dokumenty potwierdzające wykonanie jednego zamówienia związanego z przewozem osób o wartości min. 80 000,00 brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzone nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ
3. Podmiotowe środki dowodowe składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2.A. pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.919 i 1005 ze zm.) lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich potwierdzenie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – Załącznik nr 8 do SWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. O informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 5. 125 ust.1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. Nr 4 do SWZ) składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i art.7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
c) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
d) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w rozdziale XII SWZ,
e) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 5 SWZ ( jeśli dotyczy)- jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z zobowiązaniem składa oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowaniu tego podmiotu oraz oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy
g) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby na które Wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiący zał. Nr 9 do SWZ., (jeżeli dotyczy),
24. Oferta musi być złożona w oryginale. Wykonawca podpisuje ww. dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniający wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r. o Usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 1173). Kwalifikowany podpis elektroniczny oznacza zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego.
25. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia
i dokumenty, o których mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia
i dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, umowę regulującą swoją współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 i ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia:
a) potrzeby wykonania usług zamiennych lub odstąpienia od realizacji części usług,
b) zwiększenie lub zmniejszenie ilości wozokilometrów ustalonych do realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem okoliczności powodujących taką zmianę – potrzebę (w tym prawo opcji) tj. zmiana ilości dni obowiązywania umowy, zmiana trasy i jej długości (wkm), zmiana ilości kursów w danym okresie.
Do rozliczenia usług, o których mowa w lit. a – b będzie stosowana cena jednostkowa wkm wynikająca ze złożonej oferty, określona w § 3 ust. 2 niniejszej umowy.
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia i zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy wynikającej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r., poz.2177 z późn. zm.). Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę.
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę.
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę.
4) Wprowadzenie zmian wynagrodzenia o których mowa ust.1 pkt.3 ppkt b-d możliwe będzie, jeżeli Wykonawca:
a) udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
b) wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów,

Pełny zakres możliwości zmiany umowy wraz z klauzulą waloryzacyjną znajduje się w rozdziale XXIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022, poz. 835) wyklucza się:

1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.3.
Wykonawca ma obowiązek aktualizować stosowne oświadczenia w przypadku wszelkich zmian w tym zakresie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.