Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00396086/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10
W LESZNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 520 62 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10W LESZNIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-209c645c-4e00-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032482/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 10 w Lesznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3. Energia, Działanie 3.2. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej. Nr Projektu RPWP.03.02.01-30-0053/212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396086/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 112773,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 10 w Lesznie przy ul. Jagiellońskiej 7, działka nr 29/4, 6, 32/4 obręb 0002 Leszno zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz załącznikami.
1) Zakres prac termomodernizacyjnych w budynku obejmuje:
1.1. kompleksową modernizację instalacji wewnętrznej c.o. (zakres prac nie obejmuje pomieszczeń, które były poddane modernizacji w zakresie instalacji c.o.);
1.2. kompleksową modernizację instalacji wewnętrznej c.w.u. (zakres prac nie obejmuje pomieszczeń, które były poddane modernizacji w zakresie instalacji c.w.u.);
1.3. docieplenie stropodachów wentylowanych budynku – wykonanie izolacji przegrody metodą lekką – mokrą z zastosowaniem styropapy (płyt składających się z warstwy styropianu stosowanego na dachy i okleiny jednostronnej lub dwustronnej z podkładowej papy asfaltowej o współczynniku przewodności cieplnej nie większym niż 0,030 W/mK oraz grubości nie mniejszej niż 30 cm) układanej na przegrodzie od zewnątrz;
1.4. docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych – wykonanie ocieplenia ścian w bezspoinowym systemie ociepleń BSO (metodzie lekkiej) zaprojektowano według ogólnych zasad wykonania ocieplenia, z zastosowaniem jako warstwy izolacji termicznej z płyt ze styropianu samogasnącego;
1.5. wymianę stolarki zewnętrznej oraz poprawa systemu wentylacji;
1.6. docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie oraz cokołów;
1.7. modernizację instalacji elektrycznej wewnętrznej budynku – modernizacja wewnętrznej instalacji oświetleniowej budynku – modernizacja instalacji wewnętrznych w zakresie wymiany źródeł oświetlenia wewnętrznego wraz z wymianą opraw oświetleniowych pomieszczeń budynku (395 szt.) oraz wymiana rozdzielni i przewodów elektrycznych aluminiowych na miedziane.
1.8. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,55 kWp oraz 1 szt. falownika – dopuszcza się budowę instalacji z zastosowaniem innych modułów fotowoltaicznych. Wykonana instalacja powinna spełniać wymóg mocy zainstalowanej, tj. min.25,55 kWp;
1.9. wdrożenie systemu chłodzenia – wykonanie instalacji klimatyzacji (chłodzenia) wyznaczonych pomieszczeń biurowych w budynku – montaż ściennych klimatyzatorów zasilanych chłodem z jednostki centralnej w systemie VRF – jednostki wewnętrzne sterowane indywidualnie za pomocą bezprzewodowych pilotów, jednostka zewnętrzna zlokalizowana będzie na zewnątrz budynku. Nominalna wartość chłodnicza i grzewcza 12,1 kW. Rzeczywista wydajność chłodnicza 10,2 kW;
1.10. prace remontowe towarzyszące m.in.:
- remont pomieszczeń, wymiana wykładziny, malowanie balustrad zewnętrznych i krat w oknach, wykonanie hydroizolacji zadaszenia nad wejściem, remont schodów i wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, oświetlenie ewakuacyjne
- dostawa i montaż dwóch podwójnych trocinobetonowych skrzynek lęgowych dla wróbla
UWAGA!
Termin zakończenia robót budowlanych przez Wykonawcę oznaczono do dnia 14.07.2023r.
PRZEKAZANIE PLACU BUDOWY: nie później niż 14 dni, od dnia podpisania umowy na roboty budowlane
Termin odbioru końcowego robót do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia robót budowlanych.
Całość robót będzie prowadzona na nieczynnym obiekcie szkolnym.
Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie zagospodarowania terenu, projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumenty są załącznikami SWZ (Załącznik nr 9 do SWZ na roboty budowlane) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/673782
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane Jakub Świętek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950124448
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 4a
7.3.4) Miejscowość: Granowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-066
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZORY BUDOWLANE JAKUB ŚWIĘTEK
jakie przetargi wygrała firma
NADZORY BUDOWLANE JAKUB ŚWIĘTEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy materiałów i asortymentu laparoskopowego II
- Budowa ul. Szybowników w Lesznie
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. "BUDOWA DRÓG W STREFIE INWESTYCYJNEJ I.D.E.A. W LESZNIE"
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatu leszczyńskiego
- "Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2024 i 2025 roku"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Czempiń.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykorzystanie OZE w obiektach stanowiących własność Powiatu Ryckiego.
- Budowa hali magazynowej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa centrum kulturalnego na terenie gminy Warnice.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.