Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450855/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„WTZ Słoneczna Kielce – przeciwdziałanie degradacji Infrastruktury budynku i jego bezpośredniego otoczenia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292400115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 76
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-734
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsjp2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjp2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff0aea3f-1fb9-4a69-870c-6e84435360831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„WTZ Słoneczna Kielce – przeciwdziałanie degradacji Infrastruktury budynku i jego bezpośredniego otoczenia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff0aea3f-1fb9-4a69-870c-6e8443536083
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017472/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 WTZ Słoneczna Kielce-Przeciwdziałanie degradacji Infrastruktury obiektu i jego bezpośredniego otoczenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS-ZP/4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remont części poszycia dachowego wraz z blacharką i naprawą uszkodzonych – ocieplenia i elewacji ściany zewnętrznej budynku, częściowym remoncie pomieszczenia jadalni – w miejscach przecieku z dachu i gzymsu, wymianie nawierzchni na chodniku, podwórku i parkingu WTZ w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45000000-7 - Roboty budowlane
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono.INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługi medyczne
- Zakup aparatu echokardiograficznego wraz z wyposażeniem dla Kliniki Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont drogi powiatowej nr 1354T w miejscowości Radomice.
- Zakup komputerów przenośnych typu laptop na potrzeby projektu pn. "Profilaktyka świętokrzyskich pracowników". IZP.2411.95.2025.AJ
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OCHRONY TECHNICZNEJ
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.