Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00266303/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00288912/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-23
- 2025/BZP 00310248/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-04
- 2025/BZP 00316626/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00336988/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu (byłej siedziby banku PKO) na ulicy 1-Maja 3a w Ostrzeszowie na potrzeby administracyjno-biurowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrzeszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627320040
1.5.8.) Numer faksu: 627301771
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatostrzeszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrzeszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatostrzeszowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu (byłej siedziby banku PKO) na ulicy 1-Maja 3a w Ostrzeszowie na potrzeby administracyjno-biurowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c09dad66-6e3a-4e7d-a479-44acca817494
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048673/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu (byłej siedziby banku PKO) na ulicy 1-Maja 3a w Ostrzeszowie na potrzeby administracyjno-biurowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OS.272.2.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu (byłej siedziby banku PKO) na ulicy 1-Maja 3a w Ostrzeszowie na potrzeby administracyjno-biurowe. Przewidziane do wykonania są następujące roboty budowlane: rozbiórkowe, ogólnobudowlane, elewacyjne, instalacyjne sanitarne, instalacyjne elektryczne, instalacje teletechniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie zdecydował o zwiększeniu kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 240 000,00 zł bruttoOferta z najniższą ceną, mieszcząca się w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia tj. oferta Wykonawcy PHU ROBÓT BUDOWLANYCH „PALUCH” KAROLINA PALUCH-SOBCZAK,
63-400 OSTRÓW WLKP UL.GRABOWSKA 16 na wcześniejszym etapie postępowania została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy PZP oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy PZP.
Także na wcześniejszym etapie postępowania została odrzucona oferta Wykonawcy AR HOUSE PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, LUDWIKA WARYŃSKIEGO 25, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c ustawy PZP. Oferta ta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Oferty pozostałych Wykonawców przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 240 000,00 zł brutto, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu tj. do ceny 1 316 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1316000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2489000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTRZESZOWA
więcej: przetargi w Ostrzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





