Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00447351/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania w budynku Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5 oraz w budynku Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 9.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-ostrodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania w budynku Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5 oraz w budynku Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 9.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-062f8a30-6cc5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053754/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa sprzątania w budynku Starostwa Powiatowego w Ostródzie, w budynku Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie oraz terenu przynależnego do w/w budynków w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447351
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AN.272.14.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Usługa sprzątania w budynku Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5 (dalej Starostwo) oraz w budynku Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 9 (dalej CUP), zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ), zestawieniem powierzchni objętych przedmiotem zamówienia (zał. nr 4A do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, w szczególności obejmuje utrzymanie czystości w budynkach Powiatu Ostródzkiego, tj.:
1) w budynku Starostwa Powiatowego w Ostródzie (dalej Starostwo) zlokalizowanym przy ul. Jana III Sobieskiego 5: powierzchnia użytkowa budynku – 5.301,34 m2; glazura ścienna – 702,50 m2; powierzchnia okien i tablic informacyjnych zewnętrznych 728,55 m2;
2) w budynku Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie (dalej CUP) zlokalizowanym przy ul. Jana III Sobieskiego 9: powierzchnia użytkowa budynku objęta sprzątaniem – 1.333,62 m2; glazura ścienna – 459,58 m2; powierzchnia okien, witryn i drzwi szklanych – 251,27 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę
640 000,00 zł brutto, zaś cena najkorzystniejszej oferty wyniosła 828 338,17 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
- "Sprzątanie pomieszczeń RDW Nidzica w latach 2025 - 2027 z podziałem na części (3)."
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku wraz z niezbędnymi usługami konserwatorskimi dla nieruchomości MWOMP SPZOZ w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.