eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku pensjonatu "Hubertus" w Białym Borze (3).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku pensjonatu „Hubertus” w Białym Borze (3).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 15A

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-411

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.koszalin@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku pensjonatu „Hubertus” w Białym Borze (3).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2ec3753-43b3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068491/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku pensjonatu „Hubertus” w Białym Borze.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377277/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KOS.WOP.260.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres robót obejmuje roboty budowlane, w tym instalacyjne branżowe wg poniższego opisu:
1. Roboty przygotowawcze:
a) Oczyszczenie terenu w obrębie budynku poprzez usunięcie drzew i krzewów przewidzianych do wycięcia,
b) Demontaż lub usunięcie na czas budowy elementów ze ścian zewnętrznych i dachu (reklamy, tablice, anteny, instalacja PV, przewody itp.),
c) Wytyczenie w terenie przewidzianych do dobudowy elementów budynku przez uprawnionego geodetę oraz odbiór geodezyjny powykonawczy.
2. Dobudowa nowoprojektowanych pomieszczeń powiązanych z istniejącym budynkiem.
3. Budowa projektowanej pochylni dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
4. Rozbiórka istniejących i budowa nowoprojektowanych schodów wejściowych do budynku.
5. Wykonanie nowych stropów międzykondygnacyjnych na części obiektów.
6. Roboty związane z obniżeniem posadzki na poziomie piwnic celem uzyskania wymaganej minimalnej wysokości zgodnej wymaganiami dla danych pomieszczeń.
7. Przebudowa wnętrza obiektu mająca na celu dostosowanie go do obowiązujących przepisów technicznych, uzyskanie projektowanego układu funkcjonalnego oraz spełnienia przepisów dla pensjonatu w standardzie trzygwiazdkowym.
8. Demontaż starych i wykonanie nowoprojektowanych instalacji c.o., wod.-kan., wentylacji, klimatyzacji, elektrycznej, odgromowej, internetowej, telefonicznej i telewizyjnej.
9. Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz instalacji hydrantowych.
10. Termomodernizacja budynku polegająca na:
a) Wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i ociepleniu ścian fundamentów w całym obiekcie.
b) Wymianie całości stolarki okiennej i drzwiowej.
c) Dociepleniu wszystkich ścian zewnętrznych w technologii lekkiej-mokrej wraz z tynkiem cienkowarstwowym w projektowanej kolorystyce.
d) Dociepleniu stropodachów nowoprojektowanych warstwą wełny mineralnej układanej na
stropie w projektowanych grubościach.
11. Pokrycie dachów istniejących i projektowanych blachodachówką, montaż rynien i rur spustowych z PCV, montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej w projektowanej kolorystyce.
12. Wykonanie całości projektowanych robót wykończeniowych wewnętrznych.
13. Budowa projektowanego oświetlenia zewnętrznego.
14. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
15. Sporządzenie powykonawczych operatów geodezyjnych przez uprawnionego geodetę.
16. Uporządkowanie terenu w obrębie obiektu i realizowanych robót po ich zakończeniu.
17. Uzyskanie i przedłożenie Zamawiającemu wyników przeprowadzonych prób, sprawdzeń lub pomiarów oraz dopełnienie innych wymogów określonych właściwymi przepisami i warunkami realizacji i odbioru poszczególnych rodzajów robót.
18. Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz przedsięwzięcia przez wykonawcę
innych czynności wynikających z prawa budowlanego potrzebnych do realizacji robót (w tym
pozwolenia na użytkowanie obiektu; w razie potrzeby).

19. Przygotowanie pomieszczeń do wykonywania robót budowlanych polegające na przeniesieniu/przewiezieniu ruchomości (określonych w zał. nr 8 do SWZ i innych wskazanych przez Zamawiającego rzeczy) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na działce nr 4/1 i nr 4/21 (obręb 0007 Biały Bór, adres: ul. Dworcowa 22, Biały Bór).
20. Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23030325,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKSBUD ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY PAWEŁ MAKSYMIUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691864780

7.3.3) Ulica: WĄWOZOWA

7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN

7.3.5) Kod pocztowy: 75-339

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ROBOTY ELEKTRYCZNE,WYKONANIE-MONTAŻ WINDY.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.