Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup agregatów prądotwórczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.obara@mzb.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Paderewskiego 20
1.11.4.) Miejscowość: Kielce
1.11.5.) Kod pocztowy: 25-004
1.11.6.) Województwo: świętokrzyskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.11.9.) Numer telefonu: 413676720
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: piotr.obara@mzb.kielce.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://mzb.kielce.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup agregatów prądotwórczych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-898c86b4-bec7-4507-9e27-583a6ef09692
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
a) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące wymagań
technicznych i organizacyjnych określone zostały w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że: - W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji Umowy na: „Zakup agregatów prądotwórczych” w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi
przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce,
tel. 41 3676720, e-mail; biuro@mzb.kielce.pl, w imieniu którego działa p.o. Dyrektora – Ewelina Jastrzębska;
w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Miejskim
Zarządzie Budynków w Kielcach oraz pod adresem e-mail: r.ad@gazeta.pl, (Radosław Adamiec) tel. 41 3676720 * ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320 z późniejszymi zmianami); odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy,
okres przechowywania obejmuje ten termin;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz SWZ pkt 1.2 Ochrona danych osobowych- RODO (obowiązek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZB/Agregat Prądotwórczy/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 SWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatów prądotwórczych na terenie Gminy Kielce. Zamówienie zostało podzielone na części gdzie przedmiotem każdej części zamówienia jest zakup i dostawa. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na więcej niż jedną część.
część 1- Agregat prądotwórczy mobilny na przyczepie 100 kW – 5 szt.;
3.3 SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedstawiony został w załączniku nr 7 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3.4 SWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko przedmiot Umowy odpowiednio i oznaczony, zgodnie z obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami, do siedziby na terenie Gminy Kielce (konkretny adres dostawy zostanie ustalony po podpisaniu Umowy z najkorzystniejszym Wykonawcą) . Dostawa powinna się odbyć w godzinach pracy urzędu Zamawiającego, tj. w dni robocze – poniedziałek- piątek w godz. 8:00 do 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3.5 SWZ. Informacje dot. pozostałych warunków:
1. Gwarancja i rękojmia:
a) Przewiduje się okres gwarancji zgodnie z ofertą nie krótszy niż 24 miesiące.
b) Do oceny w poza cenowych kryteriach oceny ofert brany będzie okres gwarancji w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
c) Wykonawca może zaoferować okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, jednak dodatkowe punkty zostaną mu przyznane wyłącznie do okresu 36 miesięcy.
d) Oferty Wykonawców, którzy zaproponują termin gwarancji i rękojmi krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.
e) Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wskaże proponowanego okresu rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca proponuje najkrótszy okres gwarancji i rękojmi, czyli 24 miesiące.
2. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia czy też pozostałej części SWZ wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający wskazaniu takiemu dodaje za każdym wyrazy „lub równoważny”.
3. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń, produktów znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia, produktu numer katalogowy lub producent, należy to traktować, jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia, produkty równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Rozwiązania (materiały, urządzenia) równoważne to takie, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym. Rozwiązanie równoważne przyjęte przez wykonawcę nie może zmieniać założeń przyjętych przez Zamawiającego, na które Zamawiający nie wyraża zgody na obecnym etapie postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w złożonej ofercie, które rozwiązania są równoważne. Po stronie Wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany materiał, urządzenie, produkt jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wraz ze złożoną ofertą wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność. Z opisu oraz załączonych dokumentów winno wynikać, iż rozwiązanie nie stanowi zmiany wymagań, określonych przez Zamawiającego. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych oraz nie złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, wraz z ofertą, traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego, jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, o tym samym poziomie estetyki urządzenia, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń, jeśli zostały określone w SWZ, ponadto muszą: spełniać te same funkcje.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria oceny ofert szczegółowo opisane w Rozdziale 22- Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 SWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatów prądotwórczych na terenie Gminy Kielce. Zamówienie zostało podzielone na części gdzie przedmiotem każdej części zamówienia jest zakup i dostawa. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na więcej niż jedną część.
część 2 - Agregat prądotwórczy mobilny na przyczepie 50 kW – 6 szt.;
3.3 SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedstawiony został w załączniku nr 7 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3.4 SWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko przedmiot Umowy odpowiednio i oznaczony, zgodnie z obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami, do siedziby na terenie Gminy Kielce (konkretny adres dostawy zostanie ustalony po podpisaniu Umowy z najkorzystniejszym Wykonawcą) . Dostawa powinna się odbyć w godzinach pracy urzędu Zamawiającego, tj. w dni robocze – poniedziałek- piątek w godz. 8:00 do 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3.5 SWZ. Informacje dot. pozostałych warunków:
1. Gwarancja i rękojmia:
a) Przewiduje się okres gwarancji zgodnie z ofertą nie krótszy niż 24 miesiące.
b) Do oceny w poza cenowych kryteriach oceny ofert brany będzie okres gwarancji w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
c) Wykonawca może zaoferować okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, jednak dodatkowe punkty zostaną mu przyznane wyłącznie do okresu 36 miesięcy.
d) Oferty Wykonawców, którzy zaproponują termin gwarancji i rękojmi krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.
e) Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wskaże proponowanego okresu rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca proponuje najkrótszy okres gwarancji i rękojmi, czyli 24 miesiące.
2. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia czy też pozostałej części SWZ wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający wskazaniu takiemu dodaje za każdym wyrazy „lub równoważny”.
3. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń, produktów znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia, produktu numer katalogowy lub producent, należy to traktować, jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia, produkty równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Rozwiązania (materiały, urządzenia) równoważne to takie, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym. Rozwiązanie równoważne przyjęte przez wykonawcę nie może zmieniać założeń przyjętych przez Zamawiającego, na które Zamawiający nie wyraża zgody na obecnym etapie postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w złożonej ofercie, które rozwiązania są równoważne. Po stronie Wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany materiał, urządzenie, produkt jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wraz ze złożoną ofertą wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność. Z opisu oraz załączonych dokumentów winno wynikać, iż rozwiązanie nie stanowi zmiany wymagań, określonych przez Zamawiającego. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych oraz nie złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, wraz z ofertą, traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego, jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, o tym samym poziomie estetyki urządzenia, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń, jeśli zostały określone w SWZ, ponadto muszą: spełniać te same funkcje.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria oceny ofert szczegółowo opisane w Rozdziale 22- Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 SWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatów prądotwórczych na terenie Gminy Kielce. Zamówienie zostało podzielone na części gdzie przedmiotem każdej części zamówienia jest zakup i dostawa. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na więcej niż jedną część.
część 3 - Agregat prądotwórczy inwertorowy – 2 szt.
3.3 SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedstawiony został w załączniku nr 7 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3.4 SWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko przedmiot Umowy odpowiednio i oznaczony, zgodnie z obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami, do siedziby na terenie Gminy Kielce (konkretny adres dostawy zostanie ustalony po podpisaniu Umowy z najkorzystniejszym Wykonawcą) . Dostawa powinna się odbyć w godzinach pracy urzędu Zamawiającego, tj. w dni robocze – poniedziałek- piątek w godz. 8:00 do 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3.5 SWZ. Informacje dot. pozostałych warunków:
1. Gwarancja i rękojmia:
a) Przewiduje się okres gwarancji zgodnie z ofertą nie krótszy niż 24 miesiące.
b) Do oceny w poza cenowych kryteriach oceny ofert brany będzie okres gwarancji w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
c) Wykonawca może zaoferować okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, jednak dodatkowe punkty zostaną mu przyznane wyłącznie do okresu 36 miesięcy.
d) Oferty Wykonawców, którzy zaproponują termin gwarancji i rękojmi krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.
e) Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wskaże proponowanego okresu rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca proponuje najkrótszy okres gwarancji i rękojmi, czyli 24 miesiące.
2. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia czy też pozostałej części SWZ wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający wskazaniu takiemu dodaje za każdym wyrazy „lub równoważny”.
3. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń, produktów znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia, produktu numer katalogowy lub producent, należy to traktować, jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia, produkty równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Rozwiązania (materiały, urządzenia) równoważne to takie, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym. Rozwiązanie równoważne przyjęte przez wykonawcę nie może zmieniać założeń przyjętych przez Zamawiającego, na które Zamawiający nie wyraża zgody na obecnym etapie postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w złożonej ofercie, które rozwiązania są równoważne. Po stronie Wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany materiał, urządzenie, produkt jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wraz ze złożoną ofertą wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność. Z opisu oraz załączonych dokumentów winno wynikać, iż rozwiązanie nie stanowi zmiany wymagań, określonych przez Zamawiającego. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych oraz nie złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, wraz z ofertą, traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego, jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, o tym samym poziomie estetyki urządzenia, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń, jeśli zostały określone w SWZ, ponadto muszą: spełniać te same funkcje.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria oceny ofert szczegółowo opisane w Rozdziale 22- Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 SWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatów prądotwórczych na terenie Gminy Kielce. Zamówienie zostało podzielone na części gdzie przedmiotem każdej części zamówienia jest zakup i dostawa. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na więcej niż jedną część.
część 4 – Agregat 7 kW – 10 szt.
3.3 SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedstawiony został w załączniku nr 7 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3.4 SWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko przedmiot Umowy odpowiednio i oznaczony, zgodnie z obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami, do siedziby na terenie Gminy Kielce (konkretny adres dostawy zostanie ustalony po podpisaniu Umowy z najkorzystniejszym Wykonawcą) . Dostawa powinna się odbyć w godzinach pracy urzędu Zamawiającego, tj. w dni robocze – poniedziałek- piątek w godz. 8:00 do 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3.5 SWZ. Informacje dot. pozostałych warunków:
1. Gwarancja i rękojmia:
a) Przewiduje się okres gwarancji zgodnie z ofertą nie krótszy niż 24 miesiące.
b) Do oceny w poza cenowych kryteriach oceny ofert brany będzie okres gwarancji w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
c) Wykonawca może zaoferować okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, jednak dodatkowe punkty zostaną mu przyznane wyłącznie do okresu 36 miesięcy.
d) Oferty Wykonawców, którzy zaproponują termin gwarancji i rękojmi krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.
e) Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wskaże proponowanego okresu rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca proponuje najkrótszy okres gwarancji i rękojmi, czyli 24 miesiące.
2. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia czy też pozostałej części SWZ wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający wskazaniu takiemu dodaje za każdym wyrazy „lub równoważny”.
3. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń, produktów znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia, produktu numer katalogowy lub producent, należy to traktować, jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia, produkty równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Rozwiązania (materiały, urządzenia) równoważne to takie, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym. Rozwiązanie równoważne przyjęte przez wykonawcę nie może zmieniać założeń przyjętych przez Zamawiającego, na które Zamawiający nie wyraża zgody na obecnym etapie postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w złożonej ofercie, które rozwiązania są równoważne. Po stronie Wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany materiał, urządzenie, produkt jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wraz ze złożoną ofertą wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność. Z opisu oraz załączonych dokumentów winno wynikać, iż rozwiązanie nie stanowi zmiany wymagań, określonych przez Zamawiającego. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych oraz nie złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, wraz z ofertą, traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego, jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, o tym samym poziomie estetyki urządzenia, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń, jeśli zostały określone w SWZ, ponadto muszą: spełniać te same funkcje.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria oceny ofert szczegółowo opisane w Rozdziale 22- Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
2) zdolności technicznej:
a) dla części 1- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej: 2 dostawy mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy nie mniejszej niż 80 kW każda.
b) dla części 2- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej: 2 dostawy mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy nie mniejszej niż 40 kW każda.
c) dla części 3- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej: 1 dostawę agregatu prądotwórczy inwertorowego o mocy nie mniejszej niż 3 kW każda.
d) dla części 4 - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej: 1 dostawę agregatu prądotwórczego o mocy nie mniejszej niż 7 kW każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.2.1 Wykaz usług i sprzętu:
a) dla części I zamówienia:
- wykaz dostaw - zgodnie z pkt. 8.1 pkt. 2.1 a) SWZ, wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej: 2 dostawy mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy nie mniejszej niż 80 kW każda, z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – (wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SWZ) wraz z załączeniem dowodów (referencji lub innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty)
b) dla części II zamówienia:
- wykaz dostaw - zgodnie z pkt. 8.1 pkt. 2.1 b) SWZ, wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej: 2 dostawy mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy nie mniejszej niż 40 kW każda, z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – (wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SWZ) wraz z załączeniem dowodów (referencji lub innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty)
c) dla części III zamówienia:
- wykaz dostaw - zgodnie z pkt. 8.1 pkt. 2.1 c) SWZ, wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej: 1 dostawę agregatów prądotwórczych inwentorowych o mocy nie mniejszej niż 3 kW każda, z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – (wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SWZ) wraz z załączeniem dowodów (referencji lub innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty)
d) dla części IV zamówienia:
- wykaz dostaw - zgodnie z pkt. 8.1 pkt. 2.1 d) SWZ, wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej: 1 dostawę agregatów prądotwórczych o mocy nie mniejszej niż 7 kW, z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – (wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SWZ) wraz z załączeniem dowodów (referencji lub innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty)
11.2.2 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej na podstawie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp (wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SWZ,b) wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznika nr 2 do SWZ,
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w formularzu oferty (wg Załącznika nr 1 do SWZ) danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez Zamawiającego
d) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 11.1d SWZ;
e) pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania pełnomocnika tj. do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
f) pisemne zobowiązanie wg Załącznika 3a do SWZ lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. SWZ określające zakres umocowania do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, oraz
g) wypełnione i podpisane przez podmiot udostępniający zasoby oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 3 do SWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,
h) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 2 do SWZ) - w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie w zakresie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy Pzp (wg załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SWZ),
i) dokumenty, o których mowa w pkt. 11.1.d) lub 11.1.e) SWZ określające zakres umocowania do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10. Udział w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie10.1. Wykonawcy mogą wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) ubiegać się o udzielenie zamówienia.
10.2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
10.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty.
10.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie sporządzone odpowiednio według wzoru Załącznika nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
10.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie w zakresie, o którym mowa w art.117 ust, 4 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 4 do SWZ.
10.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej tych podmiotów (o ile dotyczy).
10.7. Pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania pełnomocnika tj. do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z Wykonawców.
10.8. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (np. umowę spółki cywilnej wraz z aneksami lub umowę konsorcjum).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe warunki zmiany Umowy zawarte są w pkt. 29.4 SWZ oraz § 10 projektowanych postanowieniach umowyZałącznik nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-21 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-19
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukces. dost. Zest. do implantacji układu kardiowertera-defibrylatora pozanaczyniowego z elektrodą defibrylującą umiesz. pod mostkiem na potrzeby Prac. Urządzeń Wszczep. Serca ŚCK WSzZ w Kielcach
- Zakup agregatów prądotwórczych
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Działów Medycznych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI DWUDNIOWEGO WYDARZENIA TJ. KONFERENCJI ORAZ SPOTKANIA B2B PN.: "KOOPERACJA DLA ODBUDOWY. ŚWIĘTOKRZYSKI BIZNES NA RZECZ UKRAINY"
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 973 Busko-Zdrój - Nowy Korczyn, w m. Badrzychowice, w m. Strożyska, w m. Ucisków odcinek I, w m. Ucisków odcinek II, odcinek o łącznej długości równej 986 mb
- Serwis urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej zainstalowanych w budynkach A, B i C Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zaprojektuj i wybuduj - Agregat prądotwórczy dla MOSiR przy ul. Wilczej 8; 56-120 Brzeg Dolny".
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- Dostawa urządzeń w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego na przyczepie
- "Zakup wyposażenia i sprzętu w ramach ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.