Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00356238/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
- 2025/BZP 00377755/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00380973/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
- 2025/BZP 00386219/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-21
- 2025/BZP 00392399/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ul. Daliowej w Kosakowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11529571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ul. Daliowej w Kosakowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e981ef-d0ee-45be-bb09-fdd95c07c7f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044461/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa ul. Daliowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Budowa drogi gminnej ul. Daliowej w Kosakowie” na podstawie dokumentacji projektowej „Budowa drogi gminnej – ulicy Daliowej w miejscowości Kosakowo” - opracowanie AS Projekt Adam Stypik, Gdańsk 08.2022, dla której Starosta Pucki wydał Decyzję ZRID nr AB/RW-6740/1/23/K z dnia 02.01.2023r.
2). Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ul. Daliowej w Kosakowie w zakresie wszystkich branż określonych dokumentacją projektową - poza branżą kanalizacji deszczowej, która została zasadniczo wykonana. Do wykonania pozostały roboty w zakresie:
- budowy oświetlenia
- budowy kanału technologicznego
- budowy sieci teletechnicznej
- budowy sieci gazowej
- budowy sieci elektroenergetycznej
- budowy drogi
2.1). W zakresie robót do wykonania należy uwzględnić między innymi:
a) regulację włazów studni kanalizacji deszczowej (ilość zgodna z dokumentacją projektową).
b) zakup i montaż wpustów ulicznych wraz z ich regulacją wysokościową (ilość zgodna z dokumentacją projektową).
2.2). Zamawiający wymaga, aby roboty związane z wykonywaniem warstwy ścieralnej mas bitumicznych, zrealizowane zostały jednorazowo, na całym zakresie zadania inwestycyjnego.
2.3). Płatności za realizację umowy posiadają określone limity kwotowe w danym roku. Szczegóły opisano we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
3). Przedmiary są materiałami pomocniczymi i nie stanowią podstaw do wyceny. Nie określają ostatecznej ceny ofertowej. Przedmiary należy traktować łącznie z pozostałymi materiałami SWZ i załącznikami do niej.
4) W zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się uzyskanie przez Wykonawcę, w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz, pozwolenia na użytkowanie przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego.
5) Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia Kierownika Budowy, Kierowników Robót branżowych oraz zapewnienia nadzoru wykonawczego podczas realizacji robót budowlanych.
6) Zakres zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego. O ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych robót, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to Wykonawca wykona te roboty i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
7) Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia, wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru Robót określony jest w dokumentacji projektowej (Projekcie Zagospodarowania Terenu, Projekcie Architektoniczno-Budowlanym, Projekcie Technicznym), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w powiązaniu z warunkami umowy oraz w przedmiarach robót. Przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej Wykonawcy.
8) Przy realizacji zamówienia należy przestrzegać wszelkich uwarunkowań zawartych w decyzjach, opiniach, uzgodnieniach, itd., zawartych w dokumentacji przetargowej, dokumentacji projektowej.
9) Wykonawca w formie oświadczenia w ofercie potwierdzi, że zapoznał się z wymienionymi powyżej dokumentami.
10) Do ustalenia zakresu rzeczowego zamówienia obowiązują poszczególne dokumenty wg kolejność ich ważności:
a) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
b) Umowa – wzór umowy stanowi Załącznik nr 6 do SWZ,
c) Dokumentacja techniczna,
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
e) wszelkie inne dokumenty jako stanowiące część umowy,
f) pozostałe ustalenia poczynione podczas realizacji umowy.
11) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest obowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie dla wykonanych robót w terminie obowiązywania Umowy. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw w tym zakresie.
12) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i wymagania Zamawiającego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3476177,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5157195,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3476177,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Firma Ogólnobudowlana Mariusz Formella 2) Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c. Tomasz Formella
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882218300
7.3.4) Miejscowość: Niepoczołowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3476177,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 455 dni
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych oraz dostawa przenośnych stacji zasilających
- Budowa drogi gminnej ulicy Cedrowej w miejscowości Mosty, gmina Kosakowo
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy "Budowie ulic (dróg publicznych) w gminie Kosakowo: ulicy Agawy, Maciejkowa, Szarotki", z podziałem na 4 części
- Budowa ulic (dróg publicznych) w gminie Kosakowo: ulica Agawy, Maciejkowa, Szarotki
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 107794L na odcinku od km 0+000 do km 0+567 w miejscowości Trzcianki
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Prabutach
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





