eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamionkaPoprawa stanu infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej na terenie gminy Kamionka



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej na terenie gminy Kamionka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIONKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat do spraw inwestycji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubartowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamionka

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-132

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818527039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kamionka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kamionka.ezamawiajacy.pl/pn/kamionka/demand/163372/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej na terenie gminy Kamionka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e87629b1-2e3f-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026209/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa stanu infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej na terenie gminy Kamionka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376590

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej na terenie gminy Kamionka.
4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
4.3.1. Zadanie 1 - zaprojektowanie i wybudowanie dróg na terenie gminy Kamionka z podziałem na zadania:
1) Zadanie 1.1 – Rozbudowa drogi gminnej Nr 103248 L w m. Samoklęski Kolonia Druga
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie obejmuje rozbudowę drogi Nr 103248 L w miejscowości Samoklęski Kolonia Druga w odcinku 1+507,20 do km 2+101,20, długość odcinka ok. 594 m.
Inwestycja swym zakresem obejmowała będzie w szczególności: przygotowania kompletnej dokumentacji formalno-prawnej na podstawie, której Wykonawca uzyska zezwolenie na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenie na budowę (w zależności od wymagań organu architektoniczno-budowlanego oraz zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego); wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne; ułożenie warstw podbudowy; ułożenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna i wiążąca) o szerokości 3,5 m oraz 5,00 m (przy mijance); wykonanie chłonnych poboczy po obu stronach; budowa zjazdów indywidualnych z kruszywa naturalnego; wykonania operatu wodnoprawnego dla projektowanych rozwiązań i odwodnienia jezdni oraz uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń odwadniających obiekty budowlane, o zasięgu oddziaływania niewykraczającym poza granice terenu, którego zakład jest właścicielem, na podstawie art. 389 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2023 poz. 1478 ze zm.) – o ile konieczne; rozbiórkę istniejących elementów kolidujących z projektowaną drogą; przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci obcych; wycinkę kolidujących drzew i krzewów, gospodarkę istniejącą zielenią; wykonanie oznakowania pionowego; inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porządkującym.
Rozwiązania przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym mogą ulec zmianie i modyfikacji na etapie wykonywania dokumentacji projektowej.
2) Zadanie 1.2 – Przebudowa ulicy Wesołej w Kamionce
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy Wesołej w odcinku od 0+000,00 do km 0+ 211,80, długość odcinka ok. 215 m wraz ze zjazdem w drogę powiatową. Inwestycja swym zakresem obejmowała będzie w szczególności: przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i z dokonaniem zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub uzyskaniem pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań organu architektoniczno-budowlanego oraz zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego); wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne; ułożenie warstw podbudowy; ułożenie nawierzchni jezdni z kostki betonowej o szerokości 4,5 m; wykończenie krawędzi jezdni krawężnikiem na betonowej ławie; wykonanie chłonnych poboczy po obu stronach; wykonanie odwodnienia jezdni; budowa zjazdów indywidualnych z kostki betonowej; wykonania operatu wodnoprawnego dla projektowanych rozwiązań i odwodnienia jezdni oraz uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń odwadniających obiekty budowlane, o zasięgu oddziaływania niewykraczającym poza granice terenu, którego zakład jest właścicielem, na podstawie art. 389 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2023 poz. 1478 ze zm.) – o ile konieczne; rozbiórkę istniejących elementów kolidujących z projektowaną drogą; przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci obcych; wycinkę kolidujących drzew i krzewów, gospodarkę istniejącą zielenią; wykonanie oznakowania pionowego; inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porządkującym
Rozwiązania przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym mogą ulec zmianie i modyfikacji na etapie wykonywania dokumentacji projektowej.
3) Zadanie 1.3 – Rozbudowa ulicy Łąkowej w Kamionce
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie obejmuje rozbudowę ulicy Łąkowej
w odcinku od 0+000,00 do km 0+246,80, długość odcinka ok. 251,50 m wraz ze zjazdem w drogę powiatową. Inwestycja swym zakresem obejmowała będzie w szczególności:
przygotowania kompletnej dokumentacji formalno-prawnej na podstawie, której Wykonawca uzyska zezwolenie na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenie na budowę (w zależności od wymagań organu architektoniczno-budowlanego oraz zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego); wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne; ułożenie warstw podbudowy; ułożenie nawierzchni jezdni z kostki betonowej o szerokości 4,5 m; wykończenie krawędzi jezdni krawężnikiem na betonowej ławie; wykonanie chłonnych poboczy po obu stronach; wykonanie odwodnienia jezdni; budowa zjazdów indywidualnych z kostki betonowej; wykonania operatu wodnoprawnego dla projektowanych rozwiązań i odwodnienia jezdni oraz uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń odwadniających obiekty budowlane, o zasięgu oddziaływania niewykraczającym poza granice terenu, którego zakład jest właścicielem, na podstawie art. 389 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2023 poz. 1478 ze zm.) – o ile konieczne; rozbiórkę istniejących elementów kolidujących z projektowaną drogą; przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci obcych; wycinkę kolidujących drzew i krzewów, gospodarkę istniejącą zielenią; wykonanie oznakowania pionowego; inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porządkującym.
Rozwiązania przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym mogą ulec zmianie i modyfikacji na etapie wykonywania dokumentacji projektowej.
4) Zadanie 1.4 – Budowa ulicy Lubelskiej w Kamionce
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie obejmuje budowę ulicy Lubelskiej na odcinku od km 0+309,50 do km 0+740,00 długość odcinka ok. 430,50 m.
Inwestycja swym zakresem obejmowała będzie w szczególności: przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań organu architektoniczno-budowlanego oraz zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego); wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne; ułożenie warstw podbudowy; ułożenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna i wiążąca) o szerokości 4,5 m; wykonanie chłonnych poboczy po obu stronach,; budowa zjazdów indywidualnych z kostki betonowej, betonu asfaltowego i kruszywa naturalnego; wykonania operatu wodnoprawnego dla projektowanych rozwiązań i odwodnienia jezdni oraz uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń odwadniających obiekty budowlane, o zasięgu oddziaływania niewykraczającym poza granice terenu, którego zakład jest właścicielem, na podstawie art. 389 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2023 poz. 1478 ze zm.) – o ile konieczne; rozbiórkę istniejących elementów kolidujących z projektowaną drogą; przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci obcych; wycinkę kolidujących drzew i krzewów, gospodarkę istniejącą zielenią; wykonanie oznakowania pionowego; inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porządkującym.
Rozwiązania przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym mogą ulec zmianie i modyfikacji na etapie wykonywania dokumentacji projektowej.
4.3.2. Zadanie 2 - Budowa oświetlenia drogowego w m. Samoklęski Kolonia Druga
Przedsięwzięcie swoim zakresem będzie obejmować budowę oświetlenia wzdłuż drogi powiatowej nr 1544 L w m. Samoklęski Kolonia II. Projektowana trasa kablowa i słupy oświetleniowe zlokalizowane będą na działce o nr ewid. 100. Sieć elektroenergetyczna zasilona będzie ze złącza kablowego nr 332/4/1 linii nN Samoklęski-PGR znajdującego się w granicach działek nr ewid. 100 oraz 60/2 i 60/4.
Projektowane oświetlenie obejmuje swoim zakresem wykonanie następujących robót:
- wykonanie robót ziemnych;
- ułożenie linii kablowej YAKXS 4x35mm2 oraz YAKXS 4x25mm2;
- dostawa i montaż 8 słupków stalowych stożkowych o wysokości h=8m z tabliczką słupową i wysięgnikiem łukowym jednoramiennym h=1,0m –wysokość punktu świetlnego h=9m posadowionych na prefabrykowanym fundamencie h = 140 cm;
- dostawa i montaż 8 szt. opraw typu LED 37W i strumieniu świetlnym 5600lm;
- zasilenie oświetlenia z projektowanej szafki oświetlenia ulicznego;
- wykonanie pomiarów, prób, badań i sprawdzeń;
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dostarczenie kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy;
- dostarczenie kompletnej dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy o podłączenie nowego oświetlenia z zakładem energetycznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1b do SWZ.
4.3.3. Zadanie 3 – Utworzenie terenu rekreacyjnego na działce Nr 433 w Samoklęskach [zaprojektuj i wybuduj]
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji w celu utworzenia terenu rekreacyjnego na działce nr 433 położonej w obrębie 0014 Samoklęski.
Planowany teren rekreacyjny powinien obejmować zaprojektowanie i wybudowanie w szczególności:
- ogrodzonego placu zabaw;
- siłowni zewnętrznej,
- małą architekturę (ławki, kosze na śmieci, lampy solarne);
- alejki i ciągi piesze;
- wymianę nawierzchni na istniejącym ciągu pieszym w pobliżu budynku;
- wykonanie nasadzeń roślin: założenie rabat i nasadzeń drzew oraz trawników,
- niwelację terenu,
- wykonanie prac ziemnych obejmujących odpowiednie przygotowanie i wyrównanie terenu inwestycji, w tym m.in. usunięcie istniejącego drzewostanu, wymianę ziemi istniejącej na urodzajną ogrodniczą;
- likwidację istniejącego ogrodzenia oraz montaż nowego ogrodzenia z dwoma furtkami i bramą wjazdową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262300-4 - Betonowanie

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4273209,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4273209,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4273209,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4273209,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 98% wartości Inwestycji. Numer wniosku o dofinansowanie: Edycja6PGR/2023/420/PolskiLad

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.