eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StąporkówDostawa sprzętu i oprogramowania IT



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania IT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STĄPORKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A

1.5.2.) Miejscowość: Stąporków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@staporkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania IT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9cd8ab8-4ada-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026690/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 dostawa sprzętu i oprogramowania IT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach: Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391506/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022/RS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I dostawa sprzętu i oprogramowania IT w ramach projektu CYFROWA GMINA
1. Zamówienie obejmuje dostawę wniesienie oraz uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu.
Komputery stacjonarne z systemem operacyjnym -15 szt.
Monitory do komputerów stacjonarnych - 15 szt.
Zasilacz UPS - 15 szt.
Laptop z systemem operacyjnym - 12 szt.
Pakiet programów biurowych - 25 szt.
NAS serwer plików - 2 szt.
UPS Rack - 2 szt.
Scanery - 7 szt.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski lub UE, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany roku 2021 lub w 2022, nie przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, wolny od wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania określone w SWZ.
3. Dostawa sprzętu powinna zawierać komplet dokumentacji i instrukcji, karty gwarancyjne, niewyłączone i ograniczone czasowo licencje sporządzone w języku polskim na dostarczone oprogramowanie (odnośnie systemu operacyjnego Zamawiający wymaga umieszczenia na obudowie Certyfikatu Autentyczności w postaci specjalnej naklejki zabezpieczającej lub załączenia potwierdzenia Wykonawcy/producenta o legalności dostarczonego oprogramowania systemowego), listę numerów seryjnych i numerów produktu dostawy, wszystkie akcesoria i kable niezbędne do montażu i uruchomienia sprzętu w miejscu instalacji. Dopuszcza się wskazanie i udostępnienie bezpłatnie serwisu internetowego z aktualną dokumentacją i instrukcjami, o ile skorzystanie z nich przez Zamawiającego nie będzie związane z ponoszeniem przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów.
4. Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta, oznakowanych etykietami zawierającymi: rodzaj i nazwę asortymentu, nazwę i adres producenta oraz numer fabryczny.
5. Wykonawca zainstaluje oprogramowania na dostarczonym sprzęcie komputerowym oraz przekaże klucze licencyjne odpowiadające zaoferowanemu i zainstalowanemu oprogramowaniu.
6. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Zamawiającego.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu, instalacji oraz uruchomieniu w celu stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
8. Uszkodzony lub brakujący sprzęt Wykonawca dostarczy na koszt własny najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Towar niezgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia uznaje się za brakujący.
9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lat gwarancji jakości na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48823000-3 - Serwery plików

4.5.5.) Wartość części: 176300,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II dostawa sprzętu i oprogramowania IT w ramach projektu Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Świerczów wraz z zakupem wyposażenia
1. Zamówienie obejmuje dostawę wniesienie oraz uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu.
Laptop z systemem operacyjnym -1 szt.
Rzutnik - 1 szt.
Ekran projekcyjny na statywie - 1 szt.
Tablet- 4 szt.
Tablica interaktywna - 1 szt.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski lub UE, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany roku 2021 lub w 2022, nie przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, wolny od wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania określone w SWZ.
3. Dostawa sprzętu powinna zawierać komplet dokumentacji i instrukcji, karty gwarancyjne, niewyłączone i ograniczone czasowo licencje sporządzone w języku polskim na dostarczone oprogramowanie (odnośnie systemu operacyjnego Zamawiający wymaga umieszczenia na obudowie Certyfikatu Autentyczności w postaci specjalnej naklejki zabezpieczającej lub załączenia potwierdzenia Wykonawcy/producenta o legalności dostarczonego oprogramowania systemowego), listę numerów seryjnych i numerów produktu dostawy, wszystkie akcesoria i kable niezbędne do montażu i uruchomienia sprzętu w miejscu instalacji. Dopuszcza się wskazanie i udostępnienie bezpłatnie serwisu internetowego z aktualną dokumentacją i instrukcjami, o ile skorzystanie z nich przez Zamawiającego nie będzie związane z ponoszeniem przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów.
4. Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta, oznakowanych etykietami zawierającymi: rodzaj i nazwę asortymentu, nazwę i adres producenta oraz numer fabryczny.
5. Wykonawca zainstaluje oprogramowania na dostarczonym sprzęcie komputerowym oraz przekaże klucze licencyjne odpowiadające zaoferowanemu i zainstalowanemu oprogramowaniu.
6. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Zamawiającego.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu, instalacji oraz uruchomieniu w celu stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
8. Uszkodzony lub brakujący sprzęt Wykonawca dostarczy na koszt własny najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Towar niezgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia uznaje się za brakujący.
9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lat gwarancji jakości na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

30213200-7 - Komputer tablet

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 11069,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach I części prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu i oprogramowania IT” Zamawiający w dniu 07.11.2022 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej i wybrał do realizacji zamówienia Wykonawcę SOLARENS Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie. W związku z powyższym Zamawiający wezwał Wykonawcę do podpisania umowy ustalając dzień jaj podpisania na 15.11.2022 r. Wykonawca nie stawił się na podpisanie umowy w związku z czym Zamawiający ponownie wezwał Wykonawcę do stawienia się w dniu 21.11.2022 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy. Wykonawca ponownie nie stawił się w wyznaczonym czasie. W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy w konserwacji czego unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 7, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu i oprogramowania IT” do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z powyższym, na podstawie art. 255 ust. 1 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.