Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00460490/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
- 2023/BZP 00008384/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00008343/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstancin-Jeziorna
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271045
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Piaseczyńska 77
1.4.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-520
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstancinjeziorna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470241
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00460490/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00005846/11/P
Po zmianie:
2022/BZP 00005846/12/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
7.1 Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
7.1.1 dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.1.2 dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lu
zawodowej:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.1.3 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.1.4 dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
7.1.4.1. doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane), że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizował bądź realizuje co najmniej jedną dostawę, która odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum dla części nr 1 - 50.000 zł brutto, dla części nr 2 – 5.000 zł brutto;
7.1.4.2. potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.1.4.3. potencjału technicznego Wykonawcy:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
Po zmianie:
7.1 Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
7.1.1 dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.1.2 dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lu
zawodowej:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.1.3 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.1.4 dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
7.1.4.1. doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane), że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizował bądź realizuje co najmniej jedną dostawę, która odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum dla części nr 1 - 35.000 zł brutto, dla części nr 2 – 30.000 zł brutto;
7.1.4.2. potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.1.4.3. potencjału technicznego Wykonawcy:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-05 10:00
Po zmianie:
2022-12-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-05 10:30
Po zmianie:
2022-12-09 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-03
Po zmianie:
2023-01-07
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Montaż modułów fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na potrzeby własne budynku Urzędu Gminy Konstancin-Jeziorna przy ul. Piaseczyńskiej 77.
- Zakup i dostawa sadzeniaków i środków chemicznych na ziemniaka
- Dostawa wyrobów medycznych (mopy jednorazowe, mata podłogowa, zestaw śródoperacyjnej osłony na sondę USG, osłona na aparaturę RTG itd.) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.