eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Bankowa obsługa budżetu Miasta Rydułtowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Miasta Rydułtowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0324537411

1.5.8.) Numer faksu: 0324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Miasta Rydułtowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-228f40a3-489e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027088/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Bankowa obsługa budżetu miasta Rydułtowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000020.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 927479,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku do prowadzenia kompleksowej obsługi bankowej budżetu Miasta Rydułtowy w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2028 r., a w szczególności:
1. Obsługa rachunków bankowych
a) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu Miasta, rachunków bieżących i pomocniczych (w złotych polskich, w EURO oraz innych walutach wymienialnych - w razie zaistnienia takiej potrzeby) jednostek organizacyjnych miasta oraz instytucji kultury istniejących w dniu podpisania umowy oraz tworzonych, przejmowanych lub przekształcanych w czasie trwania umowy, w oparciu o umowę na kompleksową obsługę bankową Miasta Rydułtowy oraz umowę rachunku bankowego, a także ewentualnie inne umowy wynikające z wewnętrznych przepisów Banku, zawarte z uwzględnieniem istotnych dla Zamawiającego postanowień SWZ oraz warunków przedstawionych w ofercie Wykonawcy. W informacji o Zamawiającym (załącznik nr 4 do SWZ) znajduje się wykaz jednostek objętych obsługą bankową. Zmiana ilości rachunków bankowych, formy prawnej lub ilości tych jednostek nie powoduje konieczności zmiany umowy na kompleksową obsługę bankową Miasta Rydułtowy.
b) Obsługa operacji bezgotówkowych pomiędzy rachunkami bankowymi Zamawiającego, w tym zlecenia stałe polegające na przeksięgowaniu sald na koniec dnia pomiędzy wybranymi rachunkami bankowymi.
c) Prowadzenie rachunku skonsolidowanego:
• Wykonawca wdroży - w uzgodnionym terminie - rachunek skonsolidowany. Poprzez konsolidację rozumie się konsolidację na koniec każdego dnia sald wskazanych rachunków bankowych. Zamawiający przekaże listę rachunków podlegających konsolidacji z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę tych rachunków w każdym okresie trwania umowy z zachowaniem formy pisemnej, oraz zastrzega sobie również możliwość podglądu sald rachunków bankowych podlegających konsolidacji w dowolnie wybranym momencie,
• w przypadku, gdy na rachunku bieżącym budżetu Miasta wystąpi saldo debetowe, suma sald uzyskana wskutek konsolidacji posłuży do zredukowania debetu – w takiej sytuacji Zamawiający poniesie koszty kredytu w rachunku bieżącym jedynie do takiej wysokości, w jakiej debet na wskazanym rachunku nie zostanie zredukowany przez sumę sald pozostałych rachunków podlegających konsolidacji. Środki służące redukcji debetu na rachunku bieżącym budżetu Miasta nie będą podlegały oprocentowaniu - oprocentowanie dotyczyć będzie dodatniej sumy sald uzyskanej podczas konsolidacji. Odsetki z tego tytułu Wykonawca będzie przekazywał na jeden rachunek wskazany przez Zamawiającego.
d) Udostępnianie wyciągów bankowych wraz z wtórnikami w formie elektronicznej na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku (na wtórnikach dotyczących wpłat, w szczególności podatkowych, wymagana jest dodatkowo informacja o dacie obciążenia rachunku dłużnika oraz dacie uznania rachunku bankowego Zamawiającego). W sytuacji awarii systemu bankowości elektronicznej Zamawiający wymaga sporządzenia wyciągów bankowych wraz z wtórnikami w formie papierowej na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku oraz wydania papierowych wyciągów bankowych wraz z wtórnikami osobom upoważnionym przez Zamawiającego w następnym dniu roboczym.
e) Udostępnianie informacji o dacie i godzinie wpływu na rachunek Zamawiającego wadium lub innych wpływów, jeżeli będzie to konieczne.
f) Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń.
g) Informowanie Zamawiającego o wpływających do Wykonawcy zajęciach praw majątkowych stanowiących wierzytelność z rachunków bankowych w dniu ich otrzymania (niezwłocznie telefonicznie, a następnie za pomocą e-maila).
2. Płatności masowe
Realizacja płatności masowych poprzez system bezpłatnych wirtualnych rachunków podpiętych do ewidencji podatkowej (Urząd Miasta), opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Urząd Miasta), wieczystego użytkowania, dzierżaw i przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (Urząd Miasta) oraz  czynszowej (Zakład Gospodarki Komunalnej), księgowanie wpłat na kontach zbiorczych lub indywidualnych (w zależności od potrzeb Zamawiającego) oraz przekazanie stosownej informacji syntetycznej i analitycznej Zamawiającemu w formie elektronicznej - format oraz sposób przekazywania danych musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. System płatności masowych musi współpracować z pakietem programów Ratusz spółki REKORD oraz systemami do obsługi należności czynszowych.
3. Polecenia przelewów:
a) Realizacja poleceń przelewu w kraju i za granicę (opłata ponoszona zarówno przez Bank Wykonawcy, jak i bank zagraniczny winna być wkalkulowana w opłatę ryczałtową; Zamawiający nie będzie ponosić dodatkowych kosztów związanych z realizacją poleceń przelewów zagranicznych).
b) Wdrożenie produktu umożliwiającego zachowanie poufności przelewów dotyczących wynagrodzeń pracowników i innych masowych płatności na rzecz osób fizycznych.
c) W przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej Wykonawca umożliwi realizację przelewów w formie papierowej.
4. Bankowość elektroniczna:
a) Zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach objętych obsługą bankową, a także przeszkolenie pracowników.
b) Zapewnienie usługi bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych poprzez szybkie szyfrowanie i bezpieczne kanały komunikacyjne dla wszystkich jednostek objętych obsługą bankową.
c) Zapewnienie bezpiecznego podpisu w celu akceptacji przelewów przez uprawnione osoby. System musi dopuszczać dwuosobową autoryzację przelewów. Wykonawca zapewni również wszelkie niezbędne elementy zapewniające bezpieczeństwo transakcji będących przedmiotem zamówienia (np. eToken, karta, czytnik).
d) Zapewnienie podglądu sald i operacji na wszystkich rachunkach bankowych jednostek objętych zamówieniem przez uprawnione osoby zatrudnione w Urzędzie Miasta.


5. Obsługa gotówkowa:
Obsługa wszystkich własnych operacji gotówkowych (wszelkich zamkniętych i otwartych wpłat i wypłat) na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego, w tym:
a) możliwość składania z jednodniowym wyprzedzeniem: dyspozycji wypłat poprzez system bankowości elektronicznej (wolumen, ilość wypłat, dane osoby wypłacającej, status transakcji itp. będą na bieżąco dostępne w systemie bankowości elektronicznej) lub zamawiania przez Zamawiającego gotówki telefonicznie, w określonych nominałach.
b) zapewnienie priorytetowej obsługi kasjerów pobierających i wpłacających gotówkę poza kolejnością oraz zapewnienie możliwości dyskretnego poboru i wypłaty gotówki we wszystkich oddziałach (placówkach) Banku,
c) określenie przez Bank jasnych zasad reklamacji gotówki.
6. Wydawanie i obsługa kart płatniczych:
a) Wydawanie debetowych kart przedpłaconych umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych, bezprowizyjne wypłacanie gotówki w bankomatach (do wysokości salda środków znajdujących się na rachunku karty) oraz bezpłatne sprawdzenie dostępnego salda karty (poprzez system bankowości elektronicznej i funkcję w bankomacie Wykonawcy), a także ewentualnie innych kart płatniczych w razie takiej potrzeby.
b) Z tytułu czynności związanych z wydawaniem kart oraz obsługą dokonywanych transakcji, zastrzeganiem w przypadku utraty karty i reklamacji, Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów.
7. Oprocentowanie rachunków bankowych:
a) Zamawiający wymaga, by rachunki bankowe były oprocentowane (jedna stopa dla wszystkich rachunków, oprocentowanie stałe miesięczne). Bank określi stawkę bazową i marżę banku oraz poda sposób kalkulacji. W czasie trwania umowy nie może ulec zmianie sposób kalkulacji stawki.
b) Kapitalizowanie odsetek od środków na rachunkach bankowych w okresach miesięcznych.
8. Udzielanie Zamawiającemu w każdym roku obowiązywania umowy odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym:
Udzielenie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 10.000.000 zł, który będzie podlegał spłacie do 31 grudnia lub do dnia rozwiązania umowy. Umowa kredytu zawierana będzie corocznie, po podjęciu uchwały budżetowej przez Radę Miasta na dany rok.
Szczegółowy opis został określony w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507123,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576986,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507123,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000854

7.3.3) Ulica: Krakowska 29

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507123,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2028-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.