eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Dostawa systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6539b72a-6be4-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r.,poz. 1710 ze zm.), dalej zwanej „ustawą Pzp”. „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli (…) 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (…) a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione”.
Uzasadnienie faktyczne zostało opisane w notatce z Uzasadnieniem wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki, stanowiącej załącznik do postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.40.2022.434.PKO[EPW]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 86963,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa dwóch sztuk systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym, zwanych dalej „Systemem” i spełniających wymagania określone w tabeli A i B znajdującej się w Załączniku nr 2 do Zaproszenia-SOPZ, zwanego dalej „SOPZ”;
2) świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego na dostarczony System, którego wymagania zostały określone w tabeli B znajdującej się w SOPZ;
3) dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji dostarczonego Systemu na etapie dokonywania odbiorów. Dokumentacja – oznacza dokumenty, specyfikacje i instrukcje dotyczące Systemu dołączone przez Wykonawcę; w szczególności mogą to być instrukcje/dokumenty opracowane przez producenta lub dystrybutora Systemu - w postaci elektronicznej (np. w formacie PDF);
4) przeszkolenie z dostarczonego Systemu zgodnie z wymaganiami określonymi w tabeli C znajdującej się w SOPZ.
2. Termin wykonania zamówienia: tj.: Przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w:
1) ust. 1 pkt 1) zrealizowany zostanie w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do Zaproszenia, zwanej dalej „Umową”;
2) ust. 1 pkt 3) i 4) zrealizowany zostanie w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
3) ust. 1 pkt 2) realizowany będzie przez okres co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania rozpoczęcia korzystania z Systemu (w przypadku wątpliwości przyjmuje się, że dniem tym jest dzień odbioru wskazany w Protokole odbioru, o którym mowa w § 7 ust. 6) Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100689,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100689,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100689,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "VIDA ANDRZEJ TARASEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511541295

7.3.3) Ulica: ul. K. I. Gałczyńskiego, nr 18

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-587

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100689,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin wykonania zamówienia: tj.: Przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w:
1) ust. 1 pkt 1) zrealizowany zostanie w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do Zaproszenia, zwanej dalej „Umową”;
2) ust. 1 pkt 3) i 4) zrealizowany zostanie w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
3) ust. 1 pkt 2) realizowany będzie przez okres co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania rozpoczęcia korzystania z Systemu (w przypadku wątpliwości przyjmuje się, że dniem tym jest dzień odbioru wskazany w Protokole odbioru, o którym mowa w § 7 ust. 6) Umowy.
2.Poniżej znajduje się uzasadnienie prawne i faktyczne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r.,poz. 1710 ze zm.), dalej zwanej „ustawą Pzp”. „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli (…) 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (…) a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 4 października 2022 r. Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy, zwany dalej „Zamawiającym” wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji pn.: „Dostawa systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu”, znak postępowania: ZZPiZ.2611.32.2022.317.PKO[EPW]. W terminie składania ofert tj.: do dnia 13 października 2022r. do godziny 09:00 nie została złożona żadna oferta. W związku z faktem, że nie złożono żadnej oferty Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił w dniu 13.10.2022r. przedmiotowe postępowanie tj: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty (...)” W związku z opisanym stanem faktycznym wnioskujemy o przeprowadzenie postępowania na „Dostawę systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu” (unieważnionego w dniu 13 października br.) dla Zamawiającego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Pierwotne warunki zamówienia nie zostaną w istotny sposób zmienione. Jako Wykonawcę, który zostanie zaproszony do udziału w negocjacjach wskazujemy Wykonawcę: VIDA ANDRZEJ TARASEK, Gałczyńskiego 18, 40-587 Katowice.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.