Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00452703/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
- 2022/BZP 00465305/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-29
- 2023/BZP 00007546/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001071261
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Nowe Czarnowo 66
1.4.2.) Miejscowość: Nowe Czarnowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 74-115
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: 914040050
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsnczarnowo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpsnczarnowo.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469761
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00452703/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) gdy nastąpi zmiana danych podmiotów zawierających umowę;
2) gdy nastąpi obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do Umowy);
3) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
4) w przypadku zmiany osób realizujących usługę, pod warunkiem zaproponowania osoby/osób o kwalifikacjach i doświadczeniu nie gorszych niż osoby wykazane w ofercie;
5) gdy nastąpi zmiana środka transportu wykorzystywanego do realizacji umowy, pod warunkiem, że będzie on spełniał warunki higieniczno-sanitarne i będzie zatwierdzony przez Państwowy Inspektorat Sanitarny;
6) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 30 dni).
2. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn.
3. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany.
4. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy na podstawie art. 455 ustawy PZP. Za istotne zmiany uważa się:
1) zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy;
2) zmianę wynagrodzenia;
3) zmianę dotyczącą Przedmiotu Umowy w przypadku konieczności wykonania prac zamiennych;
4) zmniejszenia zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy.
5. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) gdy nastąpi zmiana danych podmiotów zawierających umowę;
2) gdy nastąpi obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do Umowy);
3) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
4) w przypadku zmiany osób realizujących usługę, pod warunkiem zaproponowania osoby/osób o kwalifikacjach i doświadczeniu nie gorszych niż osoby wykazane w ofercie;
5) gdy nastąpi zmiana środka transportu wykorzystywanego do realizacji umowy, pod warunkiem, że będzie on spełniał warunki higieniczno-sanitarne i będzie zatwierdzony przez Państwowy Inspektorat Sanitarny;
6) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 30 dni).
2. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn.
3. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany.
4. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy na podstawie art. 455 ustawy PZP. Za istotne zmiany uważa się:
1) zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy;
2) zmianę wynagrodzenia;
3) zmianę dotyczącą Przedmiotu Umowy w przypadku konieczności wykonania prac zamiennych;
4) zmniejszenia zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy.
5. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z art. 439 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia tj. wzrostu lub obniżenia względem ceny lub kosztu dla wynagrodzenia ofertowego. Nowe wynagrodzenie obowiązuje od dnia zawarcia aneksu do umowy, z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia dokona wyliczenia zmian cen jednostkowych i różnic po waloryzacji. Wzrost liczony jest wyłącznie w stosunku do zakresu pozostającego do wykonania po złożeniu wniosku o zmianę Umowy. Strony dopuszczają waloryzację wynagrodzenia należnego Wykonawcy w oparciu o średnioroczny wskaźnik inflacji GUS za rok poprzedni, opublikowany w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Waloryzacja może zostać dokonana, gdy wskaźnik wyniesie min. 10%.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługi cateringowe podczas 9 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





