Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00449899/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipnowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542809703
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rypin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b374e1eb-4de4-4520-9756-af157c8648331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b374e1eb-4de4-4520-9756-af157c864833
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064710/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449899
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRW.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówieni jest zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej, z podziałem na dwie części:Część 1. Zakup i dostawa mobilnego zbiornika do transportu wody pitnej
Część 2. Zakup i dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A i 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówieni jest zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej, z podziałem na dwie części:Część 1. Zakup i dostawa mobilnego zbiornika do transportu wody pitnej
Część 2. Zakup i dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A i 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320) Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania dotyczącego realizacji zadania pn.: „Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej – część 1”, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 09 października 2025 roku nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320) Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania dotyczącego realizacji zadania pn.: „Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej – część 2”, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 09 października 2025 roku wpłynęła 1 oferta. Oferta nr 1 złożona przez AGREGATY POLSKA CEZARY BIELAK z siedzibą przy ul. Obornickiej 258A w Poznaniu, na kwotę 733 080,00 zł brutto. Oferta wymienionego Wykonawcy przewyższa znacznie kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Zakup wyposażenia pracowni kształcenia ogólnego w ramach realizacji projektu "Akademia wiedzy i umiejętności"
- DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ - RĘCZNIKI
- Dostawa zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Ubezpieczenia komunikacyjne SPZOZ w Rypinie
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Rypinie
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy do dowożenia wody pitnej oraz mobilnych agregatów prądotwórczych
- Dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 w gminie Wisznia Mała
- Dostawa sprzętu do zabezpieczenia działań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - dostawa cysterny do wody pitnej
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostawa przyczepy do transportu wody pitnej w ramach zadania ochrony cywilnej ludności i obrony"
- Zakup pięciu agregatów o mocy 15-18 KW na potrzeby Zarządzania Kryzysowego w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





