Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432307/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00441392/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP KOSIARKI BIJAKOWEJ ORAZ PRZYCZEPY WYWROTKI NA POTRZEBY GMINY GALEWICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5
1.5.2.) Miejscowość: Galewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 627838618
1.5.8.) Numer faksu: 627838625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://galewice.biuletyn.net/?bip=2&cid=1011&id=28261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP KOSIARKI BIJAKOWEJ ORAZ PRZYCZEPY WYWROTKI NA POTRZEBY GMINY GALEWICE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46340972-6032-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015231/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętów komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432307/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyczepy budowlanej oraz kosiarki bijakowej tylno-bocznej. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie oraz musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i homologacje.
1.1. Minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe- przyczepa:
- rok produkcji 2022 r.,
- wykonanie zgodnie z homologacją europejską,
- ładowność (wg homologacji EU) minimum 8000 kg,
- system wywrotu skrzyni jednostronny (do tyłu),
- długość skrzyni ładunkowej wewnątrz minimum 3500 mm,
- szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz minimum 2200 mm,
- pojemność ładunkowa minimum 4,5 m3 ,
- powierzchnia ładunkowa minimum 7,5 m2 ,
- kąt wywrotu skrzyni ładunkowej 50 stopni,
- hydrauliczna klapa tylna uchylana do dołu,
- rama podwozia spawana z zamkniętych profili stalowych, z dyszlem sztywnym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika,
- zawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi, wszystkie półosie wyposażone w hamulce bębnowe,
- zaczep dyszla obrotowy z okiem ø50 mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika,
- podpora dyszla teleskopowa,
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania,
- postojowy hamulec ręczny,
- instalacja oświetlenia 12 V,
- tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem,
- instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym,
- siłownik teleskopowy wywrotu z zawiesiem przegubowym,
- podpora serwisowa skrzyni ładunkowej,
- dwa kliny do kół
- rozmiar ogumienia minimum 400/60 15,5,
- czas dojazdu serwisu w przypadku awarii w okresie gwarancji i rękojmi – maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia.
1.2. Minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe- kosiarka bijakowa tylno-boczna:
- rok produkcji 2022 r.,
- szerokość koszenia 1800 mm,
- zawieszenie pantografowe,
- sposób mocowania na ciągniku za pomocą tylnego TUZ,
- obroty WOM 540 obr./min
- liczba noży minimum 16 szt.,
- rodzaj noży- bijakowe (młotkowe),
- średnica wału roboczego- 160 mm,
- średnica wału kopiującego- 160 mm,
- przesuw kosiarki w poziomie (hydrauliczny)- 1800 mm,
- ustawienie kąta pracy w górę- 90 stopni,
- ustawienie kąta pracy w dół- 65 stopni,
- czas dojazdu serwisu w przypadku awarii w okresie gwarancji i rękojmi – maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223370-0 - Przyczepy z wywrotnicami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU FARMASZ Jerzy Sobociński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331013590
7.3.3) Ulica: Stare Koluszki 28
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 98-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P. P. H. U. Farmasz Jerzy Sobociński
jakie przetargi wygrała firma
P. P. H. U. Farmasz Jerzy Sobociński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.