Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411317/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu zapewniającego bezpieczeństwo systemu poczty elektronicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE POMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190141612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalepomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalepomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu zapewniającego bezpieczeństwo systemu poczty elektronicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a318ccf7-5458-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D25M/252/N/36-68rj/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu zapewniającego bezpieczeństwo systemu poczty elektronicznej wraz z niezbędną architekturą sprzętową dla tego systemu.
2. W ramach realizacji Przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do m.in.:
a. Dostarczenie SYSTEMU ZAPEWNIAJĄCEGO BEZPIECZEŃSTWO SYSTEMU POCZTY ELEKTRONICZNEJ;
b. Dostarczenie rocznego (12 miesięcznego) wsparcia serwisowego dla zaoferowanego systemu i świadczenie tego wsparcia przez wskazany okres dla zaoferowanego systemu, przy czym przez wsparcie techniczne rozumie się usługi pomocy technicznej świadczonej przez autoryzowany ośrodek pomocy technicznej producenta oraz dostęp do nowych wersji oprogramowania dla wszystkich typów urządzeń i systemu zarządzania; aktualizację baz zabezpieczeń;
c. Wdrożenie i uruchomienie zaoferowanego systemu wraz z przeszkoleniem personelu technicznego Zamawiającego (wskazani pracownicy Działu Informatyki) w zakresie konfiguracji, parametryzacji i obsługi dostarczanych rozwiązań oraz konfiguracji i administrowania systemem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200674,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200674,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200674,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA NORD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-10-29-611
7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 2
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-537
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200674,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-01INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zamówienie w postępowaniu w trybie podstawowym na dostawę urządzeń do inżynierii odwrotnej z instalacją i szkoleniem
- Dostawa 2 sztuk kabla światłowodowo-elektrycznego wraz z hybrydowymi złączami podwodnymi II
- CZĘŚĆ I - dostawa wraz z montażem bieżni elektrycznych i orbitreka CZĘŚĆ II - dostawa wraz z montażem sprzętu i wyposażenia sportowego CZĘŚĆ III - dostawa wraz z montażem tablicy wyników
- Zakup gadżetów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia
- Dostosowanie jednostki r/v IMOR na potrzeby pracy z systemem holowanych pojazdów ROTV wraz z magnetometrami na podstawie dokumentacji wykonawczej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - platforma serwerowa
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ DLA SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz zakup usług związanych z poprawą cyberbezpieczeństwa
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego producenta w wersji podstawowej dla oprogramowania do archiwizacji Veeam Backup & Replication Enterprise for Hyper-V dla 46 licencji lub rozwiązanie równoważne
- "Cyberbezpieczna gmina - zakup sprzętu i usług w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny samorząd"
- dostawa oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.