eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Roboty budowlane i remontowe oraz całodobowa obsługa i utrzymanie w zakresie instalacji wod.-kan., c.o. i gazowej w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane i remontowe oraz całodobowa obsługa i utrzymanie w zakresie instalacji wod.-kan., c.o. i gazowej w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich w Żorach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272552119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 4 A

1.5.2.) Miejscowość: Żory

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324356344 wew. 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zbmzory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zbmzory.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane i remontowe oraz całodobowa obsługa i utrzymanie w zakresie instalacji wod.-kan., c.o. i gazowej w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e130ddd6-55de-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025019/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane i remontowe oraz całodobowa obsługa i utrzymanie w zakresie instalacji wod.-kan.,c.o. i gazowej w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach – Rejon I i II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414674/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.BM.321.1.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 432000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane i remontowe oraz całodobowa obsługa i utrzymanie w zakresie instalacji wod.-kan., c.o. i gazowej w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r. – Rejon I
1. Roboty budowlane i remontowe w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach wyszczególnionych w załączniku stanowiącym integralną część umowy - Rejon I oraz w miarę potrzeb w innych budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach.
2. Stała całodobowa obsługa i utrzymanie (w szczególności usuwanie awarii i konserwacja) instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej wynikające z bieżącej eksploatacji, wraz z wykonaniem okresowych przeglądów instalacji gazowych w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach - Rejon I, a wyszczególnionych w załączniku stanowiącym integralną część umowy.
3. Usuwanie wszelkich awarii w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu ich zgłoszenia. W przypadku robót awaryjnych na zleceniu znajdować się będzie stosowna adnotacja.
4. Roboty będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez ZBM.
5. W przypadku nie odebrania zlecenia wykonawczego osobiście, Zamawiający może przesłać zlecenie drogą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy lub sms na numer telefonu Wykonawcy, co będzie równoznaczne z jego odebraniem i przyjęciem do realizacji.
6. Potwierdzanie na pisemnych zleceniach na usunięcie awarii otrzymanych od administracji Zamawiającego, skutecznego wykonania naprawy poprzez uzyskanie podpisu przynajmniej jednego najemcy zamieszkującego budynek, w którym dokonano naprawy.
7. W przypadku robót nie będących awariami nie wymagających wykonania kosztorysu ofertowego (szacunkowa wartość nie przekracza 2.500,00 zł netto) wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu ich zlecenia.
8. Roboty będą rozliczane protokołem odbioru na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych.
9. Rozliczenie robót następuje na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzanego w oparciu średnie ceny materiałów i sprzętu przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD za okres ich wbudowania, lub w przypadku ich braku według udokumentowanych cen rynkowych; oraz umowne składniki cenotwórcze.
10. Poszczególne roboty będą zlecane przez ZBM do czasu wykorzystania całości środków przewidzianych przez zamawiającego na realizację zamówienia lecz nie później niż do dnia obowiązywania umowy.
11. Usługodawca powinien posiadać telefon oraz samochód.
12. Dyspozycyjność całodobowa.
13. Doświadczenie w prowadzeniu robót wod.-kan. c.o. i gaz.
14. Zamawiający wymaga również bieżącego usuwania odpadów z miejsca prowadzenia robót oraz ich wywozu na wysypisko zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
15. Do obowiązków wykonawcy należy uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót.
16. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, między innymi, osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. W/w wymóg opisany został w punkcie 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 162000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane i remontowe oraz całodobowa obsługa i utrzymanie w zakresie instalacji wod.-kan., c.o. i gazowej w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r. – Rejon II
1. Roboty budowlane i remontowe w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach wyszczególnionych w załączniku stanowiącym integralną część umowy - Rejon II oraz w miarę potrzeb w innych budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach.
2. Stała całodobowa obsługa i utrzymanie (w szczególności usuwanie awarii i konserwacja) instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej wynikające z bieżącej eksploatacji, wraz z wykonaniem okresowych przeglądów instalacji gazowych w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach - Rejon II, a wyszczególnionych w załączniku stanowiącym integralną część umowy.
3. Usuwanie wszelkich awarii w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu ich zgłoszenia. W przypadku robot awaryjnych na zleceniu znajdować się będzie stosowna adnotacja.
4. Roboty będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez ZBM.
5. W przypadku nie odebrania zlecenia wykonawczego osobiście, Zamawiający może przesłać zlecenie drogą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy lub sms na numer telefonu Wykonawcy, co będzie równoznaczne z jego odebraniem i przyjęciem do realizacji.
6. Potwierdzanie na pisemnych zleceniach na usunięcie awarii otrzymanych od administracji Zamawiającego, skutecznego wykonania naprawy poprzez uzyskanie podpisu przynajmniej jednego najemcy zamieszkującego budynek, w którym dokonano naprawy.
7. W przypadku robót nie będących awariami nie wymagających wykonania kosztorysu ofertowego (szacunkowa wartość nie przekracza 2.500,00 zł netto) wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu ich zlecenia.
8. Roboty będą rozliczane protokołem odbioru na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych.
9. Rozliczenie robót następuje na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzanego w oparciu średnie ceny materiałów i sprzętu przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD za okres ich wbudowania, lub w przypadku ich braku według udokumentowanych cen rynkowych; oraz umowne składniki cenotwórcze.
10. Poszczególne roboty będą zlecane przez ZBM do czasu wykorzystania całości środków przewidzianych przez zamawiającego na realizację zamówienia lecz nie później niż do dnia obowiązywania umowy.
11. Usługodawca powinien posiadać telefon oraz samochód.
12. Dyspozycyjność całodobowa.
13. Doświadczenie w prowadzeniu robót wod.-kan. c.o. i gaz.
14. Zamawiający wymaga również bieżącego usuwania odpadów z miejsca prowadzenia robót oraz ich wywozu na wysypisko zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
15. Do obowiązków wykonawcy należy uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót.
16. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, między innymi, osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. W/w wymóg opisany został w punkcie 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 270000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U. "KACZMARCZYK" Paweł Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243696766

7.3.3) Ulica: ul. Reja 12a

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Sanitarne C.O. i Gaz Zbigniew Sas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270531900

7.3.3) Ulica: ul. Osińska 75

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.