eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tłuszcz › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń - czerwiec 2023r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń - czerwiec 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Tłuszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366060955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 10

1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 297572214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zopo_xl@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuwtluszcz.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń - czerwiec 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-011b2f57-70ba-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00466122/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

cuwtluszcz.bip.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej: zopo_xl@wp.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich uzyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do SWZ.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem e-mail na adres wskazany w roz. XIII SWZ lub poprzez skrzynkę ePUAP.
8. Treść zapytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
9. Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w innym języku niż język polski winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. Wyjaśnienia SWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 284 ustawy Pzp.
11. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawca winien posługiwać się numerem referencyjnym postępowania określonym w SWZ.
12. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych – zwane dalej „Rozporządzeniem”, określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:(
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
13. Zamawiający rekomenduje składanie dokumentów w formacie „pdf”.
14. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip; .7Z.
15. Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików: .txt, .rtf, .xps, .odt, .opp, .doc, .docx, .jpg, .jpeg, .pdf, .tif, .tiff, .png,
16. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://miniportal.uzp.gov.pl/ dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://miniportal.uzp.gov.pl/ znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Usług Wspólnych w Tłuszczu, 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.tluszcz@edukompetencje.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą P.Z.P. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do:
a) Zespołu Szkół w Kozłach uczniów zamieszkałych w:
- Pawłów: 1 uczeń
- Jaźwie: 1 uczeń
- Pólko: 1 uczeń
- Zalesie: 1 uczeń
- Postoliska: 2 uczniów
- Tłuszcz: 5 uczniów
- Moczydło: 2 uczniów

Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Kozłach będzie odbywał się w 2 grupach:
- do godz. 8.00 przywóz I grupy
- około godz. 12.00 przywóz II grupy, z jednoczesnym odbiorem I grupy
- około godz. 16.00 - 17.00 odbiór II grupy.

b) Zespołu Szkół im.W.Podkowińskiego w Mokrej Wsi uczniów zamieszkałych:
- Tłuszcz: 3 uczniów
c) Szkoły Podstawowej im.Królowej Jadwigi w Tłuszczu uczniów zamieszkałych :
- Tłuszcz: 1 uczeń (uczeń porusza się na wózku inwalidzkim)
d) Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku uczniów zamieszkałych:
- Chrzęsne: 1 uczeń
- Wilczeniec: 2 uczniów
- Tłuszcz: 2 uczniów
e) Szkoły Podstawowej Specjalnej w Radzyminie ul.Komunalna 8 uczniów zamieszkałych:
- Tłuszcz: 1 uczeń
- Jasienica: 1 uczeń
f) Zespół Szkół Specjalnych w Wołominie ul.Miła 22 uczniów zamieszkałych:
- Szymanówek: 1 uczeń
- Tłuszcz: 2 uczniów (1 uczeń tylko dowóz do szkoły rano)
g) Szkoła Podstawowa w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wyszkowie ul.Zakolejowa 15a uczniów zamieszkałych:
- Kozły: 2 uczniów (internat, transport 2 razy w tygodniu: poniedziałek i piątek).
2. Okres realizacji: od 02 stycznia 2023r. do 23 czerwca 2023r. w dni nauki szkolnej.
3. Szacunkowa liczba dni dowożenia wynosi 107.
4. Szacunkowa liczba kilometrów dowozu i przywozu uczniów wynosi 375 km dziennie.
5. Dowożenie ma być zorganizowane w sposób umożliwiający uczniom rozpoczęcie zajęć
w szkole, zgodnie i punktualnie z planem lekcji.
6. Dowożeniem objętych będzie 29 uczniów uczęszczających do placówek oświatowych zgodnie
z wykazem zawierającym dane: adres zamieszkania ucznia, telefon kontaktowy do rodzica/opiekuna i adres placówki do której uczęszcza dziecko, który Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest
1) zapewnić opiekunów przewożonym dzieciom, według następujących zasad:
a) opiekun będzie odbierał dzieci od rodziców (opiekunów) spod domu (budynku) i po odwiezieniu do placówki oświatowej będzie przekazywał dzieci pod opiekę nauczyciela,
b) po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dzieci od nauczyciela i po dowiezieniu pod dom (budynek) przekazywał pod opiekę rodziców (opiekunów);
c) opiekun sprawuje nadzór nad uczniami w trakcie jazdy oraz zapewnia pomoc w czasie wsiadania oraz wysiadania z pojazdu
d) opiekun posiada przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
2) przestrzegać i stosować przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a w tym przetwarzać posiadane dane osobowe jedynie w celu związanym z wykonywaniem umowy o dowóz oraz zabezpieczyć je w sposób zgodny z prawem przed dostępem osób nieuprawnionych;
3) posiadać licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, jak też przestrzegać zasad ruchu drogowego;
4) działać w sposób racjonalny, tj. łączyć w grupy dzieci na tej samej trasie i w zbliżonych godzinach dowozu, zapewniając jednocześnie możliwie najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie zmian osobowych, w tym do zmian liczby dzieci, adresów zamieszkania dowożonych dzieci lub adresów placówek.
O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę podając wymagane dane.
6) przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie w szkole/ośrodku na rozpoczęcie zajęć i na transport powrotny z uwzględnieniem następujących warunków:
a) uczniów należy dowieźć na zajęcia do placówki w takim czasie, aby mogli rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem - dowiezienie nie wcześniej niż po otwarciu świetlicy w placówkach, odebranie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania i przed zamknięciem świetlicy;
b) odbiór dzieci następuje od rodziców/opiekunów i po odwiezieniu na zajęcia należy przekazać dziecko bezpośrednio pod opiekę nauczycieli. Po zakończeniu zajęć Wykonawca będzie odbierał dzieci od nauczycieli i po odwiezieniu do domu przekazywał je pod opiekę rodziców lub opiekunów;
c) czas przebywania dzieci w podróży powinien być możliwie jak najkrótszy;
d) Wykonawca uwzględni przy wykonywaniu umowy tygodniowy plan lekcji dowożonych dzieci oraz dni, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne. Szczegółowe godziny odbioru poszczególnych dzieci ustali Wykonawca z rodzicami/opiekunami dzieci
i dyrektorami placówek, do których uczęszczają dzieci;
e) nie dopuszcza się łączenia przewozu dzieci z terenu Gminy Tłuszcz z przewozem dzieci z innych gmin bez uzgodnienia z Zamawiającym i jego pisemnej zgody na taką modyfikację sposobu wykonania zamówienia – nawet jeżeli trasa i czas przejazdu
do szkoły lub ośrodka stanowiących koniec trasy nie uległyby w związku z tym wydłużeniu.
f) ustalony rozkład jazdy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

7) Wykonawca gwarantuje, że usługi będą świadczone przy użyciu pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozów osób niepełnosprawnych, ze sprawną klimatyzacją:
a) wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci są odpowiednio oznakowane;
b) wszystkie samochody ze stosownym dowodem rejestracyjnym, którymi przewożone są dzieci posiadają obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW – do wglądu przed podpisaniem umowy;
c) pojazdy nie mogą być starsze niż 9 lat
d) Wykonawca zapewni przynajmniej jeden samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, który posiada sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku, w postaci: wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozu dzieci i wózków.
8) Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym zatrudni kierowców posiadających odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy.
9) Osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu.
10) Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy na danej trasie przewozu dzieci tych samych pracowników, dokonując tylko minimalnych zmian osobowych i tylko w uzasadnionych przypadkach.
11) Każda zmiana wprowadzona do organizacji dowozu wymaga niezwłocznego powiadomienia (nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wprowadzenia zmiany) Zamawiającego na piśmie i dołączenia wymaganych dokumentów.
12) Kierowcy Wykonawcy skierowani do wykonania przedmiotowych usług posiadają aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców oraz Kierowcy i Opiekunowie Wykonawcy posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy.
13) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Jest zobowiązany do naprawienia szkody powstałej na skutek wypadku i zdarzeń mających miejsce w trakcie wykonywania usługi z winy Wykonawcy. Wykonawca w pełnym okresie realizacji umowy będzie posiadał aktualną polisę/umowę OC w zakresie prowadzonej działalności, której kopię przekazuje Zamawiającemu w dniu podpisania umowy i w przypadku konieczności dokonania stosownego przedłużenia terminu jej ważności zobowiązuje się do dokonania przedłużenia ważności polisy na czas obowiązywania umowy.
14) Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia - dowozu dzieci, Wykonawca przedstawi aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie pojazdów do ruchu (dowód rejestracyjny potwierdzający aktualny stan techniczny pojazdu) a w przypadku gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem tych pojazdów również dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania nimi oraz dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia OC i NW.
15) Do 20 stycznia 2023 r. Wykonawca przekaże do Centrum Usług Wspólnych w Tłuszczu szczegółowy harmonogram dowozu dzieci.
16) W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych z uzasadnionych przyczyn Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług. Przez uzasadnione przyczyny strony rozumieją np. awarię techniczną pojazdu.
17) W przypadku, o którym mowa w pkt 16 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za rozliczenia Wykonawcy z organizatorem transportu zastępczego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
- cena – C (60% wagi) – cena brutto ogółem z formularza oferty,
- parametry techniczne (40% wagi) – zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym oraz na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności i dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Wykonawca musi posiadać aktualną licencję (zezwolenie) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum – co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać licencję, o której mowa powyżej. Jednak – zgodnie z art. 58 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że wyłącznie wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie, który posiada aktualną licencję będzie mógł wykonywać czynności, na które wymagana jest licencja (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
· w zakresie wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeśli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych, które trwały przez okres co najmniej 4 miesięcy każda wraz z podaniem wartości wykonanych usług, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
UWAGA:
W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert realizacja usługi do tego momentu trwała co najmniej 4 miesiące.

• W zakresie dysponowania osobami:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami:
- 2 kierowcami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów, tj. prawo jazdy min. kat. B, a także aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP, ppoż. i udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej
- 2 opiekunami, tj. osobami odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami – osoby te muszą posiadać kwalifikacje do wykonywana podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci i zaświadczenie o przeszkolenie w zakresie przepisów BHP, ppoż. i udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej

UWAGA: ze względu na specyfikę świadczonej usługi osobą skierowaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonujący przewozu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. osobami przez cały okres świadczenia usługi.

• w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:

- minimum 2 pojazdami do przewozu osób, pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą być odpowiednio oznakowane i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 r. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać aktualne badanie techniczne oraz opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OC i NW. Pojazdy muszą posiadać taką liczbę miejsc siedzących, aby każdy uczeń oraz opiekun posiadali miejsce siedzące, w tym przynajmniej jeden samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, który posiada sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku, w postaci: wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozu dzieci i wózków

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach określonych w § 1 ust. 4 umowy, tj. w zakresie zmian osobowych, w tym zmian liczby dzieci, adresów zamieszkania dowożonych dzieci lub adresów placówek.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z wyłączeniem formy elektronicznej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: składanie ofert nastepuje za pośrednictwem miniPortalu pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl/. Ofertę składa się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.