eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeczycaZakup oleju opa³owego dla jednostek bud¿etowych Gminy Rzeczyca



Og³oszenie z dnia 2022-12-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oleju opa³owego dla jednostek bud¿etowych Gminy Rzeczyca

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rzeczyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648190

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tomaszowska 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-220

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@rzeczyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.rzeczyca.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oleju opa³owego dla jednostek bud¿etowych Gminy Rzeczyca

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7d2c30bc-714a-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00469425

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00038631/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Zakup oleju opa³owego dla jednostek bud¿etowych Gminy Rzeczyca

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d2c30bc-714a-11ed-aea3-5a7c432eaced

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ug@rzeczyca.pl; j.kolodziejczyk@rzeczyca.pl; https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d2c30bc-714a-11ed-aea3-5a7c432eaced

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej e-mail: j.kolodziejczyk@rzeczyca.pl lub ug@rzeczyca.pl, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem ID postêpowania. 2.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zak³adce „Centrum Pomocy”. 4. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 6.Osobami uprawnionymi do porozumieniami siê z Wykonawcami s±:- Justyna Ko³odziejczyk – e-mail: j.kolodziejczyk@rzeczyca.pl - w zakresie procedury; - Grzegorz Ko¶nia – email: g.krosnia@rzeczyca.pl – w zakresie przedmiotu zamówienia. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu, SWZ oraz ofert. 7.Komunikacja w postêpowaniu (z wy³±czeniem sk³adania ofert) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz za po¶rednictwem poczty elektronicznej e-mail: ug@rzeczyca.pl lub j.kolodziejczyk@rzeczyca.pl. 8.Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i wniosków s³u¿±cych do zadawania pytañ o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. „Formularze do komunikacji” umo¿liwiaj±, równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 9.Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (w szczególno¶ci SWZ) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. 10.Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu do Platformy w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. 11.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±cznik do jednego formularza). 12. Informacje na temat komunikacji za po¶rednictwem Platformy dostêpne s± równie¿ w Instrukcji interaktywnej – Komunikacja w postêpowaniu dostêpnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf 13. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”. 14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Rzeczyca. Wykonawca mo¿e kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP. Odbiorcami danych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.Osoba, której dane dotycz± ma prawo do: dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania; w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia; na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych Wykonawcy nie podlega Wykonawca decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporz±dzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UG-RO.271.23.2022.JK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego w ³±cznej ilo¶ci 60 000 litrów do jednostek bud¿etowych Gminy Rzeczyca w 2023 roku, przeznaczonego do celów grzewczych.
Podana powy¿ej ilo¶æ 60 000 litrów jest ilo¶ci± szacunkow±. Mo¿e ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Minimalna ilo¶æ dostarczanego oleju wynosi: 50 000 litrów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nieodrzucone oferty Wykonawców bêd± ocenione wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i wag

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy wyka¿±, spe³nianie warunków dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
-posiada aktualnie obowi±zuj±c± koncesjê udzielon± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r.- Prawo energetyczne;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej- wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
-Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: -Aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o których mowa w Rozdziale V pkt 2, dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków przez Wykonawców, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika zakres dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców, do realizacji których s± wymagane warunki udzia³u w postêpowaniu- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. 2.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w przypadkach: 1)zmiany wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian±: a) stawki podatku od towarów i us³ug;b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. 2) zmiany miejsca dostaw oleju opa³owego np. w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych eksploatacjê zbiorników lub instalacji, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy; 3) ilo¶ci i wielko¶ci dostaw oleju opa³owego w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e realizacja dostaw jest niemo¿liwa ze wzglêdów formalnych, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy; 4) ilo¶ci i wielko¶ci dostaw oleju opa³owego ze wzglêdu na warunki atmosferyczne.3. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany cen jednostkowych okre¶lonych w §7 umowy, w oparciu o zmiany cen hurtowych producenta za dostarczon± partiê paliwa, zgodnie z zasadami:1) Wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy mo¿e podlegaæ waloryzacji w sytuacji, gdy umowa zawierana jest na okres d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy, w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia;2) Przez zmianê kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem kosztu przyjêtego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
3) Waloryzacja bêdzie dokonywana przy ka¿dej dostawie oleju opa³owego, pod warunkiem zmian cen hurtowych producenta obowi±zuj±cych w dniu dostawy. Cena dostawy mo¿e ulec zmianie jedynie o warto¶æ wynikaj±c± z ró¿nicy cen.
4) Wykonawca zobowi±zuje siê do udokumentowania wysoko¶ci aktualnej ceny producenta. Stosowny dokument bêdzie ka¿dorazowo do³±czany do faktury.
5) Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w Umowie.
6) Strony ustalaj±, ¿e zmiana wynagrodzenia, o której mowa w pkt. 1)., mo¿e dotyczyæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego za okres ¶wiadczenia us³ug.
4.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach:1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest spowodowana wyst±pieniem si³y wy¿szej; 2) usuniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci Umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji; 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia, terminu realizacji zamówienia, wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy lub wyst±pienia okoliczno¶ci, której nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ.
5. Dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania o zamówienie nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik postêpowania. Takimi zmianami s± zmiany o charakterze administracyjno– organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycz±c nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno–prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy.
6. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d2c30bc-714a-11ed-aea3-5a7c432eaced

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawcê zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835 z pó¼n. zm.)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.