eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaRemont elewacji oraz przebudowa i remont łazienek w budynku przy ul. Warszawskiej 12B w Białej Podlaskiej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji oraz przebudowa i remont łazienek w budynku przy ul. Warszawskiej 12B w Białej Podlaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MUZYCZNYCH I I II ST. IM. FRYDERYKA CHOPINA W BIAŁEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060284692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 12B

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 343 54 36

1.5.8.) Numer faksu: 83 343 54 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsmbialapodlaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmbp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62803974-4d65-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji oraz przebudowa i remont łazienek w budynku przy ul. Warszawskiej 12B w Białej Podlaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62803974-4d65-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I Roboty zewnętrzne:
1) Remont elewacji budynku:
a) Renowacja części cokołowej budynku – skucie starych tynków i wykonanie tynków renowacyjnych hydrofobowych do stosowania w budynkach zabytkowych;
b) Renowacja tynków powyżej strefy cokołowej poprzez oczyszczenie, naprawa odstających warstw tynkarskich, wzmocnienie podłoża, likwidacja rys;
c) Naprawa i renowacja detali architektonicznych i gzymsów techniką ciągnioną;
d) Malowanie elewacji – farbami silikatowymi paro przepuszczalnymi;
2) Remont kominów ponad połacią dachu:
a) Skucie luźnych elementów, ocieplenie wełną mineralną i wykonanie tynków cementowo – wapiennych oraz czapki żelbetowej;
b) Wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej, montaż kratek wentylacyjnych i odtworzenie instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 182101,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II Roboty wewnętrzne:
1) Przebudowa wc dla niepełnosprawnych i sali muzycznej na parterze budynku:
a) Wyburzenie istniejących ścianek działowych, wykonanie nowej ściany działowej z bloczków gazobetonowych z wykończeniem tynkiem cementowo – wapiennym, w sanitariacie glazura;
b) Wykonanie podłóg i posadzek: w sanitariacie terakota/gres, w sali muzycznej deska podłogowa dębowa;
c) Wykonanie w pomieszczeniu wc sufitu podwieszanego z płyt gips.-karton. na ruszcie stalowym;
d) Wykonanie instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem (ciepła woda użytkowa z przepływowych podgrzewaczy wody), instalacji c.o. z ogrzewaniem grzejnikowym;
e) Wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtykowych oraz oświetleniowej;
2) Przebudowa wc dla niepełnosprawnych i sali muzycznej na parterze budynku:
a) Wyburzenie istniejących ścianek (przegród), wykonanie nowych ścianek z bloczków gazobetonowych z wykończeniem glazurą,
b) Wykonanie podłóg i posadzek: w sanitariacie terakota/gres;
c) Wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gips.-karton. na ruszcie stalowym;
d) Wykonanie instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem (ciepła woda użytkowa z przepływowych podgrzewaczy wody), instalacji c.o. z ogrzewaniem grzejnikowym,
e) Wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtykowych oraz oświetleniowej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 137422,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie CZĘŚCI I wpłynęła jedna oferta, która w wyniku badania i oceny ofert została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) ustawy. W toku prowadzonego postępowania w wyniku oceny spełniania warunku udziału w postepowaniu z zakresie zdolności technicznej lub zawodowej stwierdzono, iż wymienione w Wykazie Robót Budowlanych zadania, jak również załączone referencje, nie potwierdzają spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaganego w rozdz. VIII ust. 2 CZĘŚĆ I pkt 4 lit a) SWZ, a wymienione w Wykazie Osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego informacje o osobie mającej pełnić funkcję kierownika budowy (robót) nie pozwalają potwierdzić, iż warunek udziału w postępowaniu, wymagany w rozdz. VIII ust. 2 CZĘŚĆ I pkt 4 lit b) został spełniony. wezwano Wykonawcę, na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, do złożenia poprawionych lub uzupełnionych dokumentów. Wykonawca w wyznaczonym terminie prawidłowo sporządzonych podmiotowych środków dowodowych nie złożył, przez co wypełnił przesłanki odrzucenia oferty zawarte w art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) ustawy. Wobec powyższego ziściły się przesłanki powodujące unieważnienie postępowania o udzielenie CZĘŚĆI I zamówienia, określone w art. 255 pkt. 2 ustawy z uwagi na to iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przeznaczył kwotę na sfinansowanie CZĘŚĆI II zamówienia w wysokości 169 000,00zł, natomiast cena najkorzystniejszej oferty wyniosła 248 952,00zł. Zamawiający nie może na chwilę obecną zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego wypełniły się przesłanki art. 255 pkt 3 ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248952,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.