Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390664/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00407803/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Szczury”, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrów Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 734 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ostrowwielkopolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=1ad8fe56-7f78-40e0-960f-7d1e86c7afcd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Szczury”, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7824becc-379a-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053098/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Szczury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK-PZ.271.1.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2624926,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku sportowo- rekreacyjnego wykonanego w technologii tradycyjnej – murowanej o pow. 369,19 m2 oraz rozbiórka istniejącej zabudowy, na działce nr 117 w miejscowości Szczury, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie utwardzeń, dzięki którym zapewniona będzie komunikacja oraz niezbędne dojścia do budynku oraz dojazd samochodem przez nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Na terenie utwardzonym przewidziano dziewięć miejsc postojowych, w tym dwa przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
Na terenie objętym inwestycją zaprojektowano nową instalację oświetlenia terenu działki oraz instalację elementów małej architektury t.j. ławek, stołów, stojaków na rowery.
Projektowany budynek sportowo- rekreacyjny jest budynkiem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym, przykryty dachem płaskim o spadku technologicznym nieprzekraczającym 12°.
Budynek obejmował będzie część szatniową dla miejscowego klubu piłki nożnej, część rekreacyjną z salą wielofunkcyjną oraz zapleczem kuchennym i sanitarnym oraz część magazynową i techniczną. Główne, reprezentacyjne wejście znajduje się w elewacji południowej, od strony przyległego placu wejściowego, utwardzonego z miejscami postojowymi.
Część szatniowa składa się z trzech szatni - jednej czteroosobowej przeznaczonej dla sędziów oraz dwóch szatni dla zawodników (25 osób) - jedna dla zawodników drużyny gospodarzy i jedna dla drużyny gości. Część tą uzupełniają: magazyn na sprzęt sportowy, magazyn na sprzęt ogrodniczy, pomieszczenie techniczne oraz toaleta dla osób niepełnosprawnych.
Część z salą rekreacyjną składa się z sali wielofunkcyjnej dla pięćdziesięciu osób, zaplecza sanitarnego, szatni oraz zaplecza magazynowego i kuchennego. Część kuchenna składa się z pomieszczenia zmywalni, kuchni, magazynu napojów, magazynu suchego oraz pomieszczeń na lodówki i zamrażarki i pomieszczenia socjalnego. Przy sali znajduje się magazyn zasobów dostępny także z zewnątrz.
Instalacje zewnętrzne:
1. Przyłącze energetyczne – wg warunków technicznych wydanych przez Energa-Operator S.A.
2. Przyłącze wodociągowe – wg warunków technicznych wydanych przez PUK Gorzyce Wielkie
Instalacje wewnętrzne
1. Instalacja wodno- kanalizacyjna stanowi indywidualną instalację kanalizacji sanitarnej dla części kuchennej oraz użytkowo-sportowej;
2. Instalacja wody, instalacja i urządzenia wentylacyjne jako wentylacja grawitacyjna oraz mechaniczna wywiewna;
3. Instalacja centralnego ogrzewania i pomp ciepła; obiekt ogrzewany będzie za pomocą aparatów grzewczo – wentylacyjnych, klimatyzatorów oraz grzejników elektrycznych;
4. Instalacja wysokoprądowa, niskoprądowa i fotowoltaiczna;
5. Instalacja teletechniczna: okablowanie strukturalne, instalacja telefoniczna i teleinformatyczna, monitoring.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia przedstawiony został w:
a) dokumentacji projektowej – projekt budowlany, projekty techniczne
b) przedmiarach robót (przedmiary robót stanowią element pomocniczy do przygotowania oferty),
c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024r. poz. 399). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2979000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3811517,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3339999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartez Rafał Mintus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681870939
7.3.3) Ulica: Grab 42a
7.3.4) Miejscowość: Czermin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-304
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3339999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów opatrunkowych i preparatów do leczenia ran.
- Bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Dostawa artykułów sypkich dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja łazienki i WC na II piętrze.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.