eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDOSTAWA BONÓW ŻYWIENIOWYCH W FORMIE PRZEDPŁACONYCH PLASTIKOWYCH KART ELEKTRONICZNYCH NA POSIŁKI PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOSTAWA BONÓW ŻYWIENIOWYCH W FORMIE PRZEDPŁACONYCH PLASTIKOWYCH KART ELEKTRONICZNYCH NA POSIŁKI PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021125219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Z. Wróblewskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713483024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoo.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoo-wroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ogrody zoologiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA BONÓW ŻYWIENIOWYCH W FORMIE PRZEDPŁACONYCH PLASTIKOWYCH KART ELEKTRONICZNYCH NA POSIŁKI PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0eb9480-b160-4c0c-bbb8-05027a0be790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/TP/U/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 286773,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów żywieniowych w formie przedpłaconych plastikowych kart elektronicznych na posiłki profilaktyczne dla pracowników ZOO WROCŁAW Sp. z o.o. w okresie 25 m-cy od dnia zawarcia umowy, zgodnie z opisem poniżej oraz zawartym w umowie stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ :
a) Bony żywieniowe na posiłki profilaktyczne w postaci przedpłaconych plastikowych kart elektronicznych w ilości 100 sztuk o łącznej wartości nominalnej 279.880,00 zł
b) Karty będą zbiorczo aktywowane i doładowywane w okresie obowiązywania umowy
w zależności od potrzeb Zamawiającego
c) Termin ważności kart – do 30.09.2027
d) Za bony w formie kart elektronicznych można będzie nabyć tylko gotowe posiłki lub artykuły spożywcze do przygotowania posiłku profilaktycznego l
e) Kart elektronicznych nie będzie można wymienić na gotówkę
f) W okresie obowiązywania umowy Wykonawca wygeneruje na potrzeby Zamawiającego raport z wykazem środków na poszczególnych plastikowych kartach elektronicznych na dzień 31 grudnia, 31 marca każdego roku obowiązywania umowy oraz 30.09.2027
g) Wykonawca zapewni możliwość ustawienia limitu miesięcznego wypłaty środków
z plastikowych kart elektronicznych
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia/zwiększenia zamówienia na ogólną ilość i wartość kart do 30%
i) na koniec obowiązywania Umowy Wykonawca dokona zwrotu środków z Kart elektronicznych za niesłusznie naliczone posiłki regeneracyjne lub jeśli środki nie zostanę wykorzystane w wyznaczonym terminie przez pracowników Zamawiającego zgodnie z zapisami jego regulaminu na wyznaczone przez Zamawiającego konto. Zwrot może nastąpić po zakończonym powyższym okresie rozliczeniowym jednak nie wcześniej niż w październiku 2027 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199770-8 - Talony na posiłki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279888,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279888,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279888,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDENRED POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290572125

7.3.3) Ulica: Inflancka

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 00-189

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279888,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.