Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00418351/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ekspercka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181135544
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. W. Łukasińskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 16 678-39-55
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 16 678-61-28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bcuprzetargi@medyk-przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk-przemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47163bbf-8e77-455f-b086-304c7df6a5b91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ekspercka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47163bbf-8e77-455f-b086-304c7df6a5b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057267/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługa ekspercka w zakresie promowania zawodów z dziedziny pomocy społecznej wśród uczniów, społeczności lokalnej, pracowników, bezrobotnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”; Inwestycja A.3.1.1. „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418351
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.G.261/9/2025/BCU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka w zakresie promowania zawodów z dziedziny pomocy społecznej wśród uczniów, społeczności lokalnej, pracowników, bezrobotnych w ramach przedsięwzięcia „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie pomocy społecznej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, Inwestycja A.3.1.1. „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
64224000-2 - Usługi telekonferencyjne
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
64216000-3 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOWARZYSZENIE TERAPII PRZEZ SZTUKĘ „KATARSIS”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180896577
7.3.3) Ulica: PRZERWA nr 28
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE TERAPII PRZEZ SZTUKĘ "KATARSIS"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE TERAPII PRZEZ SZTUKĘ "KATARSIS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64634,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup rękawów przeciwpowodziowych, osuszaczy powietrza, namiotów pneumatycznych, pomp szlamowych -w ramach dotacji celowej na realizację zadań własnych/zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności ...
- Zakup agregatów prądotwórczych o mocy: ok. 110 kW, ok 63 kW, ok. 6 kW- w zamach dotacji celowej na realizację zadań własnych/zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności i .....
- Wykonanie robót bud. dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa oraz modernizacja układu komunikacyjnego wraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Sportowej 6 w P-śl"- część 1
- Świadczenie usług medycznych w postaci badań lekarskich w zakresie radiologii dot. funkcjonariuszy i pracowników Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej narażonych na wibrację.
- Badania lekarskie dot. próby oziębienia z termometrią skórną i próbą uciskową, ocena czucia wibracji metodą palestezjometrii dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG narażonych na wibrację.
- Świadczenie usług medycznych dotyczących wykonania badań lekarskich w celu ustalenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i słuchaczy w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 w Piotrkowie Trybunalskim
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
- Kompleksowa obsługa cateringowa w siedzibie Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego w podziale na zadania.
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Psychiatria dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Ginekologia i opieka ginekologiczna dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
więcej: Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.