eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewNADZÓR INWESTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH W C.K.Z. TCZEW DLA ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO-POPRZEZ PRACE BUDOWLANE - ETAP II'



Ogłoszenie z dnia 2025-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
NADZÓR INWESTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH W C.K.Z. TCZEW DLA ZADANIA PN. „POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO–POPRZEZ PRACE BUDOWLANE – ETAP II'

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.tczew.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NADZÓR INWESTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH W C.K.Z. TCZEW DLA ZADANIA PN. „POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO–POPRZEZ PRACE BUDOWLANE – ETAP II'

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f27d3301-13df-4505-b5ee-778586e645cc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028022/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa jakości...", Część I -przebudowa sanitariatów w budynku CKZ ul. Sobieskiego 10a

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 Działanie 6.2 Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397450

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12270,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru przy realizacji robót budowlanych w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10 a, w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Tczewskiego - poprzez prace budowlane - etap II”.
2. Roboty budowlane, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski, polegają na:
1) przebudowie istniejących oraz wydzieleniu nowych sanitariatów na poziomie parteru:
 dwa pomieszczenia WC dla chłopców (pom. nr 0/01, 0/01a i pom. nr 0/24, 0/24a)
 jedno pomieszczenie WC dla dziewcząt (pom. nr 0/44, 0/44a)
 jedno pomieszczenie WC dla kobiet oraz osób niepełnosprawnych (pom. Nr 0/46)
 jedno pomieszczenie WC dla mężczyzn (pom. nr 0/45, 0/45a);
UWAGA:
Pomieszczenie WC nr 0/01, 0/01a dla chłopców powstanie z połączenia istniejących toalet dla uczniów o nr 20a i 20b oraz części pomieszczenie pracowni spawalni nr 20. Pomieszczenie WC nr 0/24, 0/24a dla chłopców zostanie wydzielone z istniejącego pomieszczenia nr 21. Pomieszczenia WC nr 0/44, 044/a dla dziewcząt, 0/45, 0/45a WC dla mężczyzn oraz 0/46 WC dla kobiet i osób niepełnosprawnych powstaną w miejscu istniejących toalet dla personelu oraz pomieszczenia zaplecza pracowni obróbki plastycznej.
2) wykonaniu rurociągów wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z wymianą baterii przy istniejących urządzeniach sanitarnych w pomieszczeniach WC na poziomie piwnicy, zgodnie z zapisami w opisie oraz rys. nr S5 i S7 „Projektu wykonawczego branży sanitarnej” stanowiącymi zawartość Załącznika Nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia).
3) przeniesieniu grzejników zamontowanych w ramach prac termomodernizacyjnych w pomieszczeniach nr 0/26 i 0/45 (zgodnie z lokalizacją wskazaną na rys. nr 2 i 3 stanowiącymi zawartość Załącznika Nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia).
4) montażu kanałów wentylacyjnych w nowoprojektowanych pomieszczeniach 0/24 oraz 0/24a, zgodnie z rysunkiem nr 4.
Warunku realizacji:
Kanały wentylacyjne o przekroju okrągłym DN200 z blachy stalowej ocynkowanej. Kanały wentylacyjne wykonawca robót musi izolować wełną mineralną gr 50 mm i zabezpieczyć płaszczem ochronnym z blachy aluminiowej lub ocynkowanej. W pomieszczeniach WC projektuje się wentylację mechaniczną wywiewną. Kanały prowadzone będą w przestrzeni zamontowanego już sufitu podwieszanego. Przewody wentylacyjne wykonawca robót musi montować w taki sposób, aby były szczelne, a ich wewnętrzne powierzchnie gładkie. Przewody muszą być wykonane z materiałów odpowiedniej jakości. Przewody wykonawca robót musi montować w sposób trwały i prawidłowy pod względem technicznym. Wykonawcy robót nie wolno zakładać przewodów uszkodzonych i pogiętych. Powierzchnie poszczególnych elementów powinny być bez złamań i wgnieceń. Materiał powinien być jednorodny, bez wżerów i wad walcowniczych. Przed montażem wykonawca robót musi przewody starannie oczyścić z zewnątrz i wewnątrz. Przewody biegnące w większej odległości od ścian i prowadzone pod sufitem, opiera się na podwieszeniach. Podwieszenia przewodów muszą być wykonane w sposób trwały i sztywny. Wsporniki powinny usztywniać przewody. Instalacje przed oddaniem do eksploatacji należy poddać badaniom i próbom wg warunków technicznych do wykonania i odbioru. Regulacje ciągów wywiewnych przez ustawienie anemostatów;
5) rozbiórkę ścian i drzwi wydzielających pomieszczenie magazynowe, zgodnie z rys. nr 1, stanowiącymi zawartość Załącznika Nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ciąg dalszy opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NADZÓR BUDOWY Aleksander Seń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 192666922

7.3.3) Ulica: ul. Nagietkowa 58

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-589

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.