Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00374030/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług sprzątania obiektu Urzędu Miasta Szczecinek przy ul. Plac Wolności 13 i 1 Maja 3-5”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZCZECINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.szczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c00c2184-465c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług sprzątania obiektu Urzędu Miasta Szczecinek przy ul. Plac Wolności 13 i 1 Maja 3-5”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c00c2184-465c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005447/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług sprzątania obiektu Urzędu Miasta w Szczecinku – budynek A i B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Szczecinek w okresie 02.10.2023 r. – 30.09.2025 r.
2. Usługa sprzątania będzie wykonywana przez „Serwis popołudniowy” od poniedziałku
do piątku - poza godzinami pracy, tj. poniedziałek – środa po godz. 15.30, czwartek
po godz. 17.30, piątek po godz. 13.30 oraz „Serwis dzienny” w godzinach pracy Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu godzin sprzątania.
3. Usługę sprzątania Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnego sprzętu
i urządzeń oraz własnych środków czyszczących o bezspornie dobrej jakości, gwarantujących utrzymanie higieny, dezynfekujących, konserwujących, zapachowych, innych materiałów niezbędnych do wykonania umowy w ilościach zapewniających pełne bieżące zapotrzebowanie.
4. W pomieszczeniach o tzw. ograniczonym dostępie, tj. w serwerowni, archiwum oraz
w pomieszczeniu łączności Referatu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, usługa będzie świadczona w godzinach pracy Urzędu, przy obecności pracownika Urzędu,
po wcześniejszej informacji od Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego sprzątania: Sali Ślubów, sal obrad (szkoleń) po odbytych spotkaniach, zebraniach i innych uroczystościach tak, aby sale były dostępne na kolejne zaplanowane spotkania, które mają się odbyć w tych pomieszczeniach.
6. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania pomieszczeń w sytuacjach awaryjnych,
na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego
w niniejszej umowie.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie
z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu usług sprzątania, zgodnie
z przepisami bhp i ppoż., uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy oraz niniejszą umową.
8. Zamawiający ma prawo wydawania w tym zakresie instrukcji i poleceń odnoszących się do sposobu wykonania pracy.
9. Szczegółowy zakres usług przedstawiony jest w załączniku do specyfikacji warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377733,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 757778,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535728,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JANTAR 2 Sp. z o.o. - lider
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JANTAR Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk /uczestnik/ oraz SEKRET Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk /uczestnik/
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392657011
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 71,
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535728,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-17 do 2025-09-30INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Przebudowa części pomieszczeń budynku po byłej szkole podstawowej w miejscowości Jelenino na mieszkania wspomagane - Wsparcie mieszkalnictwa wspomaganego w Gminie Szczecinek
- Rozbudowa z przebudową istniejących obiektów Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku - IV etap
- Roboty budowlane. Przebudowa budynku byłej szkoły na lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu w Jeleninie
- ,,Zakup wraz z dostawą używanego pojazdu typu śmieciarka dwukomorowa o pojemności łącznej skrzyń ładunkowych 17-21 m3, przystosowanej do obsługi pojemników typu MGB od 120 l do 1100l"
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 z podziałem na cztery części (urządzenia wodne)
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW MIKROBIOLOGICZNYCH, ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORÓW PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Bieżące utrzymanie czystości budynków oraz terenów administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu w 2026 roku
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i na terenie zewnętrznym Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Szczecinie na lata 2026-2027
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.