Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00355991/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Zespole Placówek Oświatowych w Słupi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SŁUPI - PRZEDSZKOLE PUBLICZNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290013130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 281
1.5.2.) Miejscowość: Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-350
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spslupia@slupia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zposlupia.szkolnastrona.pl/przedszkole/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c55c7436-3654-4feb-b4df-452ed6e0b8551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Zespole Placówek Oświatowych w Słupi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c55c7436-3654-4feb-b4df-452ed6e0b855
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00348459/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy artkułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Zespole Placówek Oświatowych w Słupi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355991
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów ogólnospożywczych4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 30309,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów mięsno – wędliny4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 59481,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów mrożonki warzywa , owoce4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 11335,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów mrożonki ryby4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 11396,71 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów garmażerka4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 26122,76 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów nabiał, produkty mleczne, jaja4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 19040,23 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywo, wyroby cukiernicze4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 4898,64 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa owoce4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 4121,87 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzywa ziemniaki4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 10182,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26824,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26824,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26824,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Wielobranżowy Sławomir Kunicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561002703
7.3.4) Miejscowość: Słupia
7.3.5) Kod pocztowy: 28-350
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁAWOMIR KUNICKI "SKLEP WIELOBRANŻOWY"
jakie przetargi wygrała firma
SŁAWOMIR KUNICKI "SKLEP WIELOBRANŻOWY"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24385,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61081,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61081,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61081,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Wielobranżowy Sławomir Kunicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561002703
7.3.4) Miejscowość: Słupia
7.3.5) Kod pocztowy: 28-350
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁAWOMIR KUNICKI "SKLEP WIELOBRANŻOWY"
jakie przetargi wygrała firma
SŁAWOMIR KUNICKI "SKLEP WIELOBRANŻOWY"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55528,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9842,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12131,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9842,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATEO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527087332
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8948,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6374,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8089,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6374,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "PINGWINEK" JUSTYNA ŚWIERCZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260776153
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-320
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5795,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19683,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26875,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19683,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "PINGWINEK" JUSTYNA ŚWIERCZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260776153
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-320
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17894,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19684,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19684,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19684,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Wielobranżowy Sławomir Kunicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561002703
7.3.4) Miejscowość: Słupia
7.3.5) Kod pocztowy: 28-350
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁAWOMIR KUNICKI "SKLEP WIELOBRANŻOWY"
jakie przetargi wygrała firma
SŁAWOMIR KUNICKI "SKLEP WIELOBRANŻOWY"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17894,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5208,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5208,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5208,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Wielobranżowy Sławomir Kunicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561002703
7.3.4) Miejscowość: Słupia
7.3.5) Kod pocztowy: 28-350
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁAWOMIR KUNICKI "SKLEP WIELOBRANŻOWY"
jakie przetargi wygrała firma
SŁAWOMIR KUNICKI "SKLEP WIELOBRANŻOWY"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4735,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4406,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4406,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4406,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Wielobranżowy Sławomir Kunicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561002703
7.3.4) Miejscowość: Słupia
7.3.5) Kod pocztowy: 28-350
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁAWOMIR KUNICKI "SKLEP WIELOBRANŻOWY"
jakie przetargi wygrała firma
SŁAWOMIR KUNICKI "SKLEP WIELOBRANŻOWY"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4005,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu na część nr 9 o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp postępowanie część nr 9 unieważniono.
INNE PRZETARGI SŁUPIA
więcej: przetargi SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, drobiu i podrobów dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie"
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- ,,Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku - jajka, nabiał i tłuszcze jadalne"
- Sukcesywne dostawy ryb dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- SUKCESYWNA DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.