Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i instalacja infrastruktury badającej warunki klimatyczne w oddziale Muzeum Narodowego w Krakowie - Zamek w Spytkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ@mnk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i instalacja infrastruktury badającej warunki klimatyczne w oddziale Muzeum Narodowego w Krakowie - Zamek w Spytkowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c13c2fe-6e94-43d4-a866-8b536aceea20
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00145375/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Czujniki temperatury i wilgotności - Oddział Spytkowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mnk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty oraz wszelkich oświadczeń przez Wykonawcę, jest Platforma zakupowa on-line Marketplanet dostępna pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl - dalej zwana „Platformą”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami:
Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
5. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl:
1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,
3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).
6. Zapytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://mnk.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. W przypadku trudności technicznych związanych z korzystaniem z Platformy, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania informacji drogą elektroniczną: zam_publ@mnk.pl.
7. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl.
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
angielski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Narodowe w Krakowie z siedzibą w Krakowie (kontakt: Al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, tel.0-12 43 35 620, adres e-mail: dyrekcja@mnk.pl);
• Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Muzeum Narodowym w Krakowie - adres e-mail: iod@mnk.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: EP.ZP.271.32.2025 prowadzonym w trybie podstawowym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 291 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EP.ZP.271.32.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 241316,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja infrastruktury badającej warunki klimatyczne w oddziale Muzeum Narodowego w Krakowie - Zamek w Spytkowicach, na potrzeby utrzymania przestrzeni magazynowej wraz z wdrożeniem systemu monitorowania warunków klimatycznych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę i instalację czujników o punktach pomiarowych, w tym:
a) ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmujące:
- 40 punktów pomiarowych temperatury i wilgotności (TR/H),
- 1 stacja pogodowa.
b) PRAWO OPCJI obejmujące:
- 30 punktów pomiarowych temperatury i wilgotności (TR/H),
- 7 punktów pomiarowych CO₂,
- 6 punktów pomiarowych LUX.
2) Instalację i konfigurację centralnego systemu monitorowania warunków klimatycznych na infrastrukturze wirtualnej dostarczonej przez Zamawiającego (Windows Server, Lunux Red Hat);
3) Dostarczenie licencji systemowych oraz zapewnienie gwarancji i serwisu producenta oraz wsparcia technicznego;
4) Nadzór nad uruchomieniem systemu;
5) Przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń oraz systemu dla pracowników Zamawiającego;
6) Przekazanie wymaganej dokumentacji technicznej urządzeń (karty katalogowe i parametry kalibracji producenta w języku polskim lub angielskim).
3. Szczegółowe informacje i wytyczne dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35125100-7 - Czujniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38932000-7 - Mierniki wilgotności
51200000-4 - Usługi instalowania urządzeń do mierzenia, kontroli, badania i nawigacji
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Przedmiotowe zamówienie objęte jest prawem opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Opcją objęta jest dostawa dodatkowych ilości asortymentu, wskazanych w Tabeli kalkulacji Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ), w części „PRAWO OPCJI”, tj.- 30 punktów pomiarowych temperatury i wilgotności (TR/H),
- 7 punktów pomiarowych CO₂,
- 6 punktów pomiarowych LUX.
2. W przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o prawie opcji w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. W oświadczeniu Zamawiający wskaże odpowiedni asortyment i jego ilość, w zależności od zapotrzebowania (Zamawiający może skorzystać z takiego uprawnienia wielokrotnie). Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia objętego prawem opcji w terminie do 20 dni od daty przekazania przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
3. Prawo opcji oznacza, iż w przypadku zawarcia umowy, Wykonawca będzie realizował zamówienie podstawowe tj. dostawa czujników w ilościach wskazanych w Tabeli kalkulacji Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ), w części „ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE”.
4. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji lub nie wykorzystania pełnego zakresu przewidzianego prawem opcji.
5. UWAGA! Dla potrzeb wyceny przedmiotowego zamówienia, należy obliczyć cenę z uwzględnieniem prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.2. W celu spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę i instalację infrastruktury badającej warunki klimatyczne wraz z wdrożeniem systemu monitorowania warunków klimatycznych o wartości co najmniej 150 000,00 zł netto.
W przypadku dostaw ciągłych, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zamówienie (lub zamówienia), o którym mowa w pkt. 1) zostało zrealizowane w co najmniej wskazanej przez Zamawiającego wartości.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ;
2) dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym Rozdziale Wykonawca składa wraz z ofertą.2. Przedmiotowe środki dowodowe, które zobligowane jest złożyć Wykonawca obejmują: Karty katalogowe dla każdego rodzaju oferowanego asortymentu objętego zamówieniem podstawowym oraz prawem opcji, sporządzoną przez producenta, z których będzie wynikało, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego
w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Karta katalogowa musi być przedstawiona w języku polskim lub w języku angielskim. Jeśli karta katalogowa nie zawiera wszystkich informacji, potwierdzających spełnianie parametrów określonych przez Zamawiającego, Wykonawca może przedłożyć inny dokument producenta (lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce), z którego będzie wynikało, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Karty katalogowe dla każdego rodzaju oferowanego asortymentu objętego zamówieniem podstawowym oraz prawem opcji, sporządzoną przez producenta, z których będzie wynikało, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.Karta katalogowa musi być przedstawiona w języku polskim lub w języku angielskim. Jeśli karta katalogowa nie zawiera wszystkich informacji, potwierdzających spełnianie parametrów określonych przez Zamawiającego, Wykonawca może przedłożyć inny dokument producenta (lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce), z którego będzie wynikało, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do Formularza Ofertowego (załącznik Nr 1 SWZ) należy dołączyć (w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym):1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ);
2) Przedmiotowe środki dowodowe dla oferowanego asortymentu;
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) W przypadku podmiotów wspólnie składających ofertę, Wykonawca zobligowany jest załączyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XII ust. 2 SWZ – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (o niepodleganiu wykluczeniu), składa każdy z Wykonawców tworzących Konsorcjum. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w art. 128 ust. 1 Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określono szczegółowo w par. 14 zał. 5 do SWZ Projektowanych postanowieniach umowy. Dotyczą one m.in. terminów, dostarczanego asortymentu, wynagrodzenia, warunków realizacji.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mnk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-18
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. W przypadku jeśli Zamawiający podejmie decyzję o przeprowadzeniu negocjacji w celu ulepszenia treści ofert zastosowanie będą miały przepisy niniejszego rozdziału.2. Zamawiający działając na podstawie uprawnienia, o którym mowa w art. 288 ust. 1 Pzp zaprosi do negocjacji 3 (trzech) Wykonawców których oferty zostały najwyżej ocenione na podstawie kryteriów, o których mowa w Rozdziale XXII SWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku jeśli:
- liczba złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu będzie mniejsza niż 3 (trzy), Zamawiający zaprosi odpowiednio mniejszą liczbę Wykonawców;
- dwóch (lub więcej) Wykonawców znajduję się na trzecim miejscu w rankingu oceny ofert, ze względu na fakt, że oferty tych Wykonawców przedstawiają taki sam bilans kryteriów, zaprosi odpowiednio większą liczbę.
3. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji Zamawiający:
1) poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, o Wykonawcach:
a) których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji,
b) których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
c) którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji, oraz punktacji przyznanej ich ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
5. Negocjacje treści ofert:
1) nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ
2) dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XX SWZ.
6. Podczas negocjacji ofert Zamawiający zapewni równe traktowanie wszystkich Wykonawców. Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcom przewagę nad innymi Wykonawcom.
7. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
8. Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi Wykonawcami, Zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.
9. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:
1) nazwę oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania;
2) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert.
10. Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert, z tym że termin ten będzie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia doskładania ofert dodatkowych.
11. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
12. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
13. Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
14. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
15. Zamawiający dokona oceny ofert dodatkowych z uwzględnieniem przepisów art. 223-226 Pzp.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje również wykluczanie Wykonawcy, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507).INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa paliw do samochodów i agregatów prądotwórczych oraz Adblue do pojazdów służbowych Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- ZP.103.2025 Dostawa stacji bazowych pracujących w systemie Tetra TEA2
- Dostawa 1 szt. GPS GNSSS RTK na potrzeby WGGiOŚ
- Modernizacja budynku XLIII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Limanowskiego 60-62
- Zapytanie ofertowe na wykonanie naprawy pokrycia dachu budynku ul. Pachońskiego 32 w Krakowie w zasobach SM PBW
- Zapytanie ofertowe na wykonanie remontów logii (balkonów) w zasobach SM PBW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa systemu Privileged Access Management (PAM).
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla Gminy Śliwice
- Zakup zintegrowanego systemu zarządzania jednostką administracyjną dla Powiatu Wrocławskiego
- Dostawa i wdrożenie Systemu Wirtualnych Asystentów BOT-ów dla Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego.
- Cyberbezpieczny Urząd w Ogrodzieńcu
- Dostawa i instalacja infrastruktury badającej warunki klimatyczne w oddziale Muzeum Narodowego w Krakowie - Zamek w Spytkowicach
więcej: Czujniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.