eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum Kultury .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum Kultury .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bychawskie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432285637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M.J. Piłsudskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargibckbychawa@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ebck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63d69c3d-4f15-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum Kultury .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d69c3d-4f15-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400063/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/BCK/3/10/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum kultury. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie niezbędnego dla realizacji zadania projektu technicznego okotarowania i mechaniki scenicznej, zgodnie z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze, stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ oraz w następujących dokumentach:
a) Dyrektywie: 2006/42/WE, 2006/95/WE, 2004/108/WE,
b) Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie BHP przy organizacji i realizacji widowisk (Dz.U. Nr 194 poz. 1240)
c) Normach EN-ISO 12100:2012, EN 13857:2008, DIN-EN 60335-1:2012, DIN 3093, DIN-EN 12385-4+A1:2008, PN-EN 62061:2008, IEC 60439-1:1999, DIN-EN 4113-2:2002, PN-EN 10025-2:2004

3.2. Ponadto:
1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, oraz wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
2. Do Wykonawcy należy uzyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich niezbędnych materiałów, opinii, postanowień, decyzji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego dla rozwiązań i materiałów zawartych w opracowaniu będącym przedmiotem zamówienia.
4. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały i narzędzia muszą być fabrycznie nowe, sprawne i wolne od wad fizycznych
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt, towar oraz wykonane prace, na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
6. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracowników zamawiającego z obsługi sprzętu oraz dokonać pierwszego uruchomienia z pracownikami zamawiającego
7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia, w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z:
- umową
- SWZ,
- obowiązującymi przepisami prawa i normami,
- należytą starannością, z aktualną posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, p.poż. oraz zasadami doświadczenia zawodowego.
9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar, stanowiące załącznik Nr 1 do SWZ.
10. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określony Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt 12.7.7. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez str. 5 niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności)

4.5.3.) Główny kod CPV: 42419900-5 - Części przekładni wyciągnikowych i innych urządzeń podnośnikowych lub przenośnikowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

43612800-4 - Wyciągarki

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

51111100-4 - Usługi instalowania silników elektrycznych

51511100-8 - Usługi instalowania urządzeń wyciągowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137760 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOL SEBASTIAN BUDNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301079282

7.3.3) Ulica: ul. Łobeska 7

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-182

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.