eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum Kultury .



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum Kultury .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bychawskie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432285637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M.J. Piłsudskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargibckbychawa@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ebck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum Kultury .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d69c3d-4f15-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63d69c3d-4f15-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://eamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
10.2 Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki
dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inne
dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych.
Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 12.5.2. SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.3 Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wnioski, o których mowa w art. 371 ust. 3 p.z.p., oferty, prace konkursowe, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p., oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 p.z.p., zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 p.z.p., sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 p.z.p., z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
10.4 Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 3, przekazywane
w postępowaniu lub w konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach
danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako
tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w pkt 10.5.
10.5 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się przy użyciu:
a) Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
b) poczty elektronicznej pod adresem: przetargibckbychawa@gmail.com (nie dotyczy
składania ofert).
10.6 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie e-Zamówienia zgodnie z zapisami pkt.10.7.
10.7 Użytkownik zalogowany jako:
a) Wykonawca posiadający uprawnienie Komunikacja w postępowaniu/konkursie (dla
rodzajów „Wniosek", „Inne") ma dostępne formularze: Wniosek, Inne,
b) konto uproszczone ma dostępne formularze: Wniosek -służący do zadawania pytań do
SWZ, Inne.
10.8. Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, zawierający informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych korzystania z platformy, dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
10.9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77-88-999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10.10. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Mateusz Wróblewski nr telefonu 515 315 216, przetargibckbychawa@qmail.com
Pozostała treść zawarta w rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ww. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE), dalej „RODO” informuję, że:
21.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Bychawskie Centrum Kultury, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 34, 23-100 Bychawa reprezentowane przez Dyrektora
Bychawskiego Centrum Kultury, e-mail: sekretariat@ebck.pl, tel. 81 815-660-124;
21.2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych,z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych
osobowych. Z Inspektorem można się kontaktować
21.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania oraz usługami szkoleniowymi dla Gminy Bychawa w ramach projektu „Cyfrowa Gmina" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
21.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
21.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
21.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
21.8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
21.9. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji:
- mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Pozostała treść zawarta jest w rozdziale XXI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/BCK/3/10/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum kultury. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie niezbędnego dla realizacji zadania projektu technicznego okotarowania i mechaniki scenicznej, zgodnie z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze, stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ oraz w następujących dokumentach:
a) Dyrektywie: 2006/42/WE, 2006/95/WE, 2004/108/WE,
b) Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie BHP przy organizacji i realizacji widowisk (Dz.U. Nr 194 poz. 1240)
c) Normach EN-ISO 12100:2012, EN 13857:2008, DIN-EN 60335-1:2012, DIN 3093, DIN-EN 12385-4+A1:2008, PN-EN 62061:2008, IEC 60439-1:1999, DIN-EN 4113-2:2002, PN-EN 10025-2:2004

3.2. Ponadto:
1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, oraz wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
2. Do Wykonawcy należy uzyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich niezbędnych materiałów, opinii, postanowień, decyzji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego dla rozwiązań i materiałów zawartych w opracowaniu będącym przedmiotem zamówienia.
4. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały i narzędzia muszą być fabrycznie nowe, sprawne i wolne od wad fizycznych
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt, towar oraz wykonane prace, na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
6. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracowników zamawiającego z obsługi sprzętu oraz dokonać pierwszego uruchomienia z pracownikami zamawiającego
7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia, w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z:
- umową
- SWZ,
- obowiązującymi przepisami prawa i normami,
- należytą starannością, z aktualną posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, p.poż. oraz zasadami doświadczenia zawodowego.
9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar, stanowiące załącznik Nr 1 do SWZ.
10. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określony Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt 12.7.7. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez str. 5 niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności)

4.2.6.) Główny kod CPV: 42419900-5 - Części przekładni wyciągnikowych i innych urządzeń podnośnikowych lub przenośnikowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

43612800-4 - Wyciągarki

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

51111100-4 - Usługi instalowania silników elektrycznych

51511100-8 - Usługi instalowania urządzeń wyciągowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany w rozdziale XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł
7.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
7.2.4.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga posiadania doświadczenia, polegającego na wykonaniu (w ciągu ostatnich 3 lat) dostawy i montażu mechaniki scenicznej o wartości prac min. 100 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (wg zał. nr 6) dotyczy tych usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w pkt 12.5.2 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z zał. nr 5 do SWZ).
9.1.2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.2. w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z zał. Nr 5a do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.1. wykaz dostaw (wg zał. nr 6) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
9.2.2. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

11.1. Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 1 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście).
11.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bychawskiego Centrum Kultury w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Bychawie Nr 54 8685 0001 0017 3889 2000 0010 z adnotacją „Wadium - Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum Kultury”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. Zaleca się, aby dowód wniesienia wadium załączyć do oferty.
11.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć wadium w oryginale w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu w oddzielnym pliku (paczce).
11.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium
przez Wykonawcę określone w p.z.p„ bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej
kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin
związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Bychawskie Centrum Kultury;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
8) musi zostać złożony w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
11.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
11.7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia sporządzonych w języku obcym, dokument gwarancyjny powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
11.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Postanowienia dotyczące pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w następujących przypadkach:
- zmiany przepisów prawa związanych z wykonaniem przedmiotowej Umowy, wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy,
- wystąpienia okoliczności będących następstwem zdarzeń losowych lub siły wyższej, o których Wykonawca niezwłocznie poinformował Zamawiającego
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy, za zgodą stron w przypadku:
− przesunięcia terminu zakończenia realizacji zadania, o okres nie dłuższy niż 21 dni, po uzyskaniu zgody instytucji dofinansowującej zadanie
− wystąpienia siły wyższej, przy czym siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej,
− okoliczności związanych z wystąpieniem potwierdzonych przez odpowiednie służby sanitarne zakażeń COVID-19 wśród pracowników Wykonawcy, przebywaniem pracowników Wykonawcy na kwarantannie, lub uniemożliwieniem prowadzenia dalszych prac m.in. z powodu wprowadzenia zwiększonych obostrzeń sanitarnych w związku z stanem epidemii spowodowanym zakażeniami COVID-19. Wykonawca ma obowiązek zawiadomienia Zamawiającego o wpływie okoliczności związanych z COVID-19 na proces realizacji przedmiotu umowy
− wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających
zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym umową oraz
których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie
uniknąć lub przewidzieć,
− wystąpienia przeszkód, utrudnień spowodowanych przez osoby lub podmioty trzecie,
5. Strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia w sytuacji:
− Zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia wynikającego z rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z kosztorysu pomocniczego będącego załącznikiem do umowy
− jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny
spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej
umowy.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na zmianie stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wartość brutto przedmiotu umowy zostanie automatycznie zmieniona w wyniku zastosowania zmienionej stawki podatku.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-27 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.