Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00428273/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku pompowni na szkółce leśnej w leśnictwie Skrzyszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GROMNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GENERAŁA ANDERSA 1
1.5.2.) Miejscowość: Gromnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146514205
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gromnik@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gromnik.krakow.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11771231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku pompowni na szkółce leśnej w leśnictwie Skrzyszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46787371-d86c-4b97-a8fb-23fe2760cfa3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00587949/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 „Remont budynku pompowni na szkółce leśnej w leśnictwie Skrzyszów”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
Remont budynku pompowni na szkółce leśnej w leśnictwie Skrzyszów. Oferta złożona w postępowaniu musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ i dokumentacji projektowej.
Lokalizacja inwestycji – budynek położony na szkółce leśnej w leśnictwie Skrzyszów województwie małopolskim.
2) Zamówienie obejmuje remont pokrycia dachowego oraz elewacji. Remontowi podlega pokrycie dachowe wraz z konstrukcją drewnianą oraz tynki zewnętrzne w postaci tynków tradycyjnych. Zakres prac do wykonania obejmuje:
· Wykonanie konstrukcji drewnianej,
· Wykonanie pokrycia z blachy trapezowej,
· Wykonanie naprawy tynków zewnętrznych tradycyjnych,
· Malowanie elewacji oraz stolarki drzwiowej.
Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową.
2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych użytych materiałów .
3) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami Zamawiającego
4) Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 4 do SWZ – dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.
6) Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić ograniczenia tonażowe – odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na drogach do projektowanej inwestycji. Powyższe należ wziąć pod uwagę przy przygotowaniu oferty. Utrudnienia w tym zakresie nie będą mogły stanowić podstawy do zmiany ceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie stosownej zgody od zarządcy dróg publicznych na przewóz materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia.
Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót. Inne wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, Wykonawca musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów. 3. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej i uzgodni z Zamawiającym terminy poszczególnych etapów robót. Uchylanie się przez Wykonawcę od przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego lub od jego uzgodnienia z Zamawiającym Strony poczytywać będą jako uchylanie się od zawarcia Umowy. W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawca uwzględni:
1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,
2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,
3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. Warunki rękojmi i gwarancji:
1) Na wykonany cały Przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 60 miesięcy. Wykonawca wystawi i wyda Zamawiającemu dokument gwarancyjny w rozumieniu przepisu art. 5773 Kodeksu cywilnego.
2) Bieg wszystkich okresów rękojmi i gwarancyjnych rozpoczyna się z dniem następującym po dniu podpisania przez Strony protokołu bezusterkowego odbioru końcowego
3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę określono w punkcie 25 SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji Przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy pracowników fizycznych w tym np.; robotników budowlanych w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w pkt. 25 SWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33130,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33130,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33130,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Jan Marek Stanuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730223840
7.3.3) Ulica: Rynek 16
7.3.4) Miejscowość: Ciężkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-190
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA JAN MAREK STANUCH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA JAN MAREK STANUCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33130,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Wykonanie prac remontowych polegających na ułożeniu wykładziny dywanowej wraz z materiałem w pomieszczeniach KP PSP Wołomin
- Gmina Giżycko bez barier - dostosowanie budynku urzędu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - Likwidacja barier architektonicznych
- wykonanie robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w zakresie konserwacji i obsługi technicznej zasobów własnych oraz budynków wybudowanych w systemie TBS w Gliwicach w roku 2026 r.
- ,,Remont i przebudowa wnętrza na potrzeby administracyjne Starostwa Powiatowego w Toruniu - Etap III''
- Remont pomieszczeń parteru i piwnic budynku "B" przy ul. Parkowej 2-4 Starostwa Powiatowego w Nysie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





