Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00415314/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny "PGM"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgm-chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zkpgm.bip.chorzow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0aedf26-c4f7-4846-94d5-99ff450e1bf11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0aedf26-c4f7-4846-94d5-99ff450e1bf1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025637/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.251.33.2024.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej - BOM Chorzów II, BOM Różanka (Chorzów Stary), BOM Różanka. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ). Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.)4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 237149,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej - BOM Śródmieście, BOM Ruch, BOM Hajduki. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ). Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.)4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 180422,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269607,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269607,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269607,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KLIW" Mieczysław Wilk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021518829
7.3.3) Ulica: Topolowa 6/44
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269607,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215236,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215236,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215236,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Filip Baldy Industries"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 366863074
7.3.3) Ulica: Strzelców Bytomskich 16 /1
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy:
Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej w zakresie wszystkich lokalów użytkowych oraz połowy lokali mieszkalnych
Nazwa podwykonawcy:
Sergiusz Pabijan AquaElectric
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215236,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawa rolek papieru termicznego do biletomatów, drukarek biletowych oraz kas fiskalnych
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych
- Budowa rezerwowego zasilania wody dla Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
- Usługa świadczenia stałej, całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów na terenie Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora ABL 90 Flex firmy Radiometer.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- Budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie działek numer ewidencyjny 660/1, 661/1 położonych w obrębie 0001- Chorzele miasto.
- Przebudowa Domu Studenta Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - DS nr 2 "Atomek" przy ul. Łużyckiej 21 w Bydgoszczy
- Wykonanie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w ciągu ul. Przeczniej w Kozach
- Przebudowa istniejącej instalacji technologicznej w SUW Jeleń Gmina Lidzbark poprzez dostawienie II stopnia filtracji oraz modernizację systemu napowietrzania
- "Moduł I - Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+" w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Kosowie z przeznaczeniem na "SENIOR+"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.