eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego dla CBZC



Ogłoszenie z dnia 2025-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego dla CBZC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 87 121 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.zych@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego dla CBZC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f1f87fb-7493-45c3-a31d-62a8a4559ebe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035995/44/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Dostawa specjalistycznego wysokowydajnego sprzętu informatycznego dla CBZC (akcesoria informatyczne, serwer GPU)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.dolnoslaska.policja.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl (dalej „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy:
platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: dorota.zych@wr.policja.gov.pl.
3. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod nr tel.: 22 101 02 02, email: cwk@platformazakupowa.pl.
4. Wyjaśnienia i zmiany SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego udostępniane będą na stronie prowadzonego postępowania, na Platformie Zakupowej Open Nexus:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw, w zakładce prowadzonego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga – od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
4. włączona obsługa JavaScript,
5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
II. Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości – do złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi,
.mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt
III. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz
informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz
wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami – opisano w rozdz. IX SWZ.
Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego – zawarto w rozdz. IX.II SWZ.
Zalecenia, sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) – opisano w rozdz. IX.III i
IX.IV SWZ.
Udzielanie wyjaśnień i wprowadzanie zmian treści SWZ – opisano w rozdz. IX.V SWZ.
Forma dokumentów – opisano w rozdz. IX.VI SWZ.
Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych
środków dowodowych na platformie, podpis elektroniczny wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie
przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl).
Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W
przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć
tłumaczenie na język polski.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporz. Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE
L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040
Wrocław.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod e-mail:
iod.kwp@wr.policja.gov.pl, tel. 47 87 135 98.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępow. o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z 2025 r. poz. 620, 769, 794) – dalej
„ustawa Pzp”.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępow. o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy, a następnie w celu archiwalnym przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną i JRWA. W przypadku zamówień
współfinansow. ze środków UE przez okres określony przepisami o przechowywaniu i archiwizacji dokumentów dotyczących
projektów współfinansow. z UE od dnia zakończenia postępow. o udzielenie zamówienia.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępow. o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp (brak możliwości zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia).
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępow. o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępow. o udzielenie zamówienia);
b) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępow. i które Zamawiający pośrednio
pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępow., chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w
art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych).
- Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa
w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania) lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO z tym, że zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp
zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ogranicza przetwarzania tych danych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PU-2380-135-072-133/2025/DZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 660975,61 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 postępowania – dostawa monitorów 32 4k o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.1 do SWZ oraz w załączniku nr 1.1 do Projektowanych postanowień umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1.1. Cena ofertowa (cena oferty brutto) – waga 60% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów – dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania
Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:

Cena najniższa
C = ---------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty

1.2. Okres udzielonej gwarancji na dostarczony asortyment – waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów – dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5 postępowania
Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium gwarancji:
G = kryterium okres udzielonej gwarancji wyliczane wg wzoru:

Okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = --------------------------------------------------------------- x 40% x 100
48 (m-cy) Maksymalny okres gwarancji

Minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 miesiące
Maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 miesięcy
1.2.1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 48 miesięcy.
1.2.2. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
1.2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i załącznikach, tj. 24 miesiące.
1.2.4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 48 miesięcy, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
1.2.5. Wykonawca ma zaoferować taki sam okres gwarancji dla każdego asortymentu w danej części zamówienia.

Pozostałe informacje - rozdział XVII SWZ.
Sposób obliczenia ceny oferty - rozdział XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 postępowania – dostawa laptopów mobilnych forensic o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.2 do SWZ oraz w załączniku nr 1.2 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1.1. Cena ofertowa (cena oferty brutto) – waga 60% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów – dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania
Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:

Cena najniższa
C = ---------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty

1.2. Okres udzielonej gwarancji na dostarczony asortyment – waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów – dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5 postępowania
Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium gwarancji:
G = kryterium okres udzielonej gwarancji wyliczane wg wzoru:

Okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = --------------------------------------------------------------- x 40% x 100
48 (m-cy) Maksymalny okres gwarancji

Minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 miesiące
Maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 miesięcy
1.2.1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 48 miesięcy.
1.2.2. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
1.2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i załącznikach, tj. 24 miesiące.
1.2.4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 48 miesięcy, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
1.2.5. Wykonawca ma zaoferować taki sam okres gwarancji dla każdego asortymentu w danej części zamówienia.

Pozostałe informacje - rozdział XVII SWZ.
Sposób obliczenia ceny oferty - rozdział XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 postępowania – dostawa laptopów wysokowydajnych o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.3 do SWZ oraz w załączniku nr 1.3 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 39024,39 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1.1. Cena ofertowa (cena oferty brutto) – waga 60% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów – dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania
Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:

Cena najniższa
C = ---------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty

1.2. Okres udzielonej gwarancji na dostarczony asortyment – waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów – dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5 postępowania
Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium gwarancji:
G = kryterium okres udzielonej gwarancji wyliczane wg wzoru:

Okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = --------------------------------------------------------------- x 40% x 100
48 (m-cy) Maksymalny okres gwarancji

Minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 miesiące
Maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 miesięcy
1.2.1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 48 miesięcy.
1.2.2. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
1.2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i załącznikach, tj. 24 miesiące.
1.2.4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 48 miesięcy, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
1.2.5. Wykonawca ma zaoferować taki sam okres gwarancji dla każdego asortymentu w danej części zamówienia.

Pozostałe informacje - rozdział XVII SWZ.
Sposób obliczenia ceny oferty - rozdział XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4 postępowania – dostawa wysokowydajnych komputerów dla WIŚ o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.4 do SWZ oraz w załączniku nr 1.4 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 243902,44 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1.1. Cena ofertowa (cena oferty brutto) – waga 60% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów – dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania
Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:

Cena najniższa
C = ---------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty

1.2. Okres udzielonej gwarancji na dostarczony asortyment – waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów – dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5 postępowania
Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium gwarancji:
G = kryterium okres udzielonej gwarancji wyliczane wg wzoru:

Okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = --------------------------------------------------------------- x 40% x 100
48 (m-cy) Maksymalny okres gwarancji

Minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 miesiące
Maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 miesięcy
1.2.1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 48 miesięcy.
1.2.2. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
1.2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i załącznikach, tj. 24 miesiące.
1.2.4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 48 miesięcy, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
1.2.5. Wykonawca ma zaoferować taki sam okres gwarancji dla każdego asortymentu w danej części zamówienia.

Pozostałe informacje - rozdział XVII SWZ.
Sposób obliczenia ceny oferty - rozdział XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 5 postępowania – dostawa wysokowydajnych komputerów dla WWK o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.5 do SWZ oraz w załączniku nr 1.5 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 154471,54 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1.1. Cena ofertowa (cena oferty brutto) – waga 60% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów – dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania
Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:

Cena najniższa
C = ---------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty

1.2. Okres udzielonej gwarancji na dostarczony asortyment – waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów – dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5 postępowania
Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium gwarancji:
G = kryterium okres udzielonej gwarancji wyliczane wg wzoru:

Okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = --------------------------------------------------------------- x 40% x 100
48 (m-cy) Maksymalny okres gwarancji

Minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 miesiące
Maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 miesięcy
1.2.1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 48 miesięcy.
1.2.2. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
1.2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i załącznikach, tj. 24 miesiące.
1.2.4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 48 miesięcy, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
1.2.5. Wykonawca ma zaoferować taki sam okres gwarancji dla każdego asortymentu w danej części zamówienia.

Pozostałe informacje - rozdział XVII SWZ.
Sposób obliczenia ceny oferty - rozdział XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 6 postępowania – dostawa wysokowydajnego serwera GPU o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.6 do SWZ oraz w załączniku nr 1.6 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 126016,26 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1.1. Cena ofertowa (cena oferty brutto) – waga 60% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów – dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania
Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:

Cena najniższa
C = ---------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty

1.3. Okres udzielonej gwarancji na dostarczony asortyment – waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów – dotyczy części 6 postępowania
Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium gwarancji:
G = kryterium okres udzielonej gwarancji wyliczane wg wzoru:

Okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = --------------------------------------------------------------- x 40% x 100
48 (m-cy) Maksymalny okres gwarancji

Minimalny okres udzielonej gwarancji – 36 miesięcy
Maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 miesięcy
1.3.1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 36 miesięcy (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 48 miesięcy.
1.3.2. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
1.3.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i załącznikach, tj. 36 miesięcy.
1.3.4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 48 miesięcy, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
1.3.5. Wykonawca ma zaoferować taki sam okres gwarancji dla każdego asortymentu w danej części zamówienia.

Pozostałe informacje - rozdział XVII SWZ.
Sposób obliczenia ceny oferty - rozdział XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga. Informacje dotyczą wszystkich części postępowania.
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego dla CBZC. Postępowanie podzielono na 6 części:
- część 1 postępowania – dostawa monitorów 32 4k o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.1 do SWZ oraz w załączniku nr 1.1 do Projektowanych postanowień umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,
- część 2 postępowania – dostawa laptopów mobilnych forensic o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.2 do SWZ oraz w załączniku nr 1.2 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,
- część 3 postępowania – dostawa laptopów wysokowydajnych o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.3 do SWZ oraz w załączniku nr 1.3 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,
- część 4 postępowania – dostawa wysokowydajnych komputerów dla WIŚ o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.4 do SWZ oraz w załączniku nr 1.4 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,
- część 5 postępowania – dostawa wysokowydajnych komputerów dla WWK o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.5 do SWZ oraz w załączniku nr 1.5 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,
- część 6 postępowania – dostawa wysokowydajnego serwera GPU o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3.6 do SWZ oraz w załączniku nr 1.6 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części postępowania. Maksymalnie Wykonawca może złożyć ofertę na 6 części niniejszego postępowania. Wykonawca winien złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia w ramach danej części postępowania.
Zamawiający wymaga zaoferowania urządzeń spełniających wszystkie wymagania opisane w ww. załącznikach.
Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z
zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r.
poz. 514) - patrz rozdz. XV SWZ.
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z
wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie
powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (załącznik nr 5 do SWZ), o ile są znane na tym etapie. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie PE i Rady 2014/24/UE z dn. 26.02.2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807).
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (dotyczy każdej z ww. części postępowania) do Wydział Teleinformatyki KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w terminie do 21 dni roboczych, licząc od daty podpisania umowy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamów. zobowiązani są dołączyć do składanej oferty przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiaj. wymagania, cechy i kryteria. 1.1. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych, które należy złożyć wraz z ofertą:
dla części 1 – dostawa monitorów 32 4k:
● opis techniczny oferowanego sprzętu potwierdzający spełnianie wymagań określ. w załączn. nr 1.1. do PPU – sporządzony zgodnie z załączn. nr 3.1. do SWZ (należy złożyć wraz z ofertą wypełniony załączn. nr 3.1. do SWZ).
dla części 2 – dostawa laptopów mobilnych forensic:
● opis techniczny oferowanego sprzętu potwierdzający spełnianie wymagań określ. w załączn. nr 1.2. do PPU – sporządzony zgodnie z załączn. nr 3.2. do SWZ (należy złożyć wraz z ofertą wypełniony załączn. nr 3.2. do SWZ). ● dokumenty potwierdz. parametry oferowanego sprzętu (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne równoważne dokumenty zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia) – potwierdzające parametry następujących podzespołów: procesora, karty graficznej.
dla części 3 – dostawa laptopów wysokowydajnych:
● opis techniczny oferowanego sprzętu potwierdzający spełnianie wymagań określ. w załączn. nr 1.3. do PPU – sporządzony zgodnie z załączn. nr 3.3. do SWZ (należy złożyć wraz z ofertą wypełniony załączn. nr 3.3. do SWZ).
dla części 4 – dostawa wysokowydajnych komputerów dla WIŚ:
● opis techniczny oferowanego sprzętu potwierdzający spełnianie wymagań określ. w załączn. nr 1.4. do PPU – sporządzony zgodnie z załączn. nr 3.4. do SWZ (należy złożyć wraz z ofertą wypełniony załączn. nr 3.4. do SWZ). ● dokumenty potwierdz. parametry oferowanego sprzętu (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne równoważne dokumenty zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia) – potwierdzające parametry następujących podzespołów: procesora, karty graficznej oraz zasilacza.
dla części 5 – dostawa wysokowydajnych komputerów dla WWK:
● opis techniczny oferowanego sprzętu potwierdzający spełnianie wymagań określ. w załączn. nr 1.5. do PPU – sporządzony zgodnie z załączn. nr 3.5. do SWZ (należy złożyć wraz z ofertą wypełniony załączn. nr 3.5. do SWZ). ● dokumenty potwierdz. parametry oferowanego sprzętu (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne równoważne dokumenty zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia) – potwierdzające parametry następujących podzespołów: procesora, karty graficznej oraz zasilacza.
dla części 6 – dostawa wysokowydajnego serwera GPU:
● opis techniczny oferowanego sprzętu potwierdzający spełnianie wymagań określ. w załączn. nr 1.6. do PPU – sporządzony zgodnie z załączn. nr 3.6. do SWZ (należy złożyć wraz z ofertą wypełniony załączn. nr 3.6. do SWZ). ● dokumenty potwierdz. parametry oferowanego sprzętu (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne równoważne dokumenty zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia) – potwierdzające parametry następujących podzespołów: procesora, karty graficznej.
1.2. Zamawiaj. zastrzega możliwość zwrócenia się do producenta lub przedstawiciela producenta o potwierdzenie parametrów techniczn. oferowanego sprzętu. 1.3. W opisie technicz. oferowanego sprzętu (załączn. nr 3.1-3.6 do SWZ) należy skreślić odpowiednio sformułowanie „spełnia” lub „nie spełnia” oraz podać dane wymagane przez Zamawiaj. (wg tabeli w kolumnie Parametry oferowane - tam, gdzie jest to wymagane). 1.4. Zamawiaj. wymaga również podania marki oraz typu (modelu) oferowanego sprzętu (załączn. nr 3.1-3.6 do SWZ). 1.5. W przypadku rozbieżności pomiędzy danymi zawartymi w opisie technicz. oferowanego sprzętu i w karcie katalogowej, Zamawiaj. do oceny oferty przyjmie dane z karty. Forma przedmiotowych środków dowodowych - rozdział VI.2. SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dotyczy wszystkich przedmiotowych środków dowodowych wymienionych powyżej w wykazie przedmiotowych środków dowodowych, które należy złożyć wraz z ofertą w częściach 1-6 postępowania - patrz sekcja V, pkt 5.8 Ogłoszenia o zamówieniu.
Uzupełnianie i wyjaśnianie treści przedmiotowych środków dowodowych:
1. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2. Postanowień pkt 1 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:
1. Formularz ofertowy – wypełniony (w zakresie, który dotyczy Wykonawcy) i podpisany formularz ofertowy zawierający informacje określone w załączniku nr 1 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
3. Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy to również wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej), oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – brak podstaw do wykluczenia (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją zawartą w rozdz. XII ust. 5 pkt 5.2. SWZ).
6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (podpisane zgodnie z informacją zawartą w rozdz. XII ust. 5 pkt 5.2. SWZ).
7. Przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale VI SWZ.

Uzupełnianie i wyjaśnianie oświadczeń i dokumentów
1. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ (o niepodleganiu wykluczeniu) albo pełnomocnictwa, lub będą one niekompletne lub będą zawierały błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
a. oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie, lub
b. zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty na wezwanie, o którym mowa w ust. 10.1, aktualne na dzień ich złożenia.
3. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu, w tym pełnomocnictwa oraz innych dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania.
4. Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
5. Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ.
6. Oferta oraz oświadczenia muszą być złożone w oryginale.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Do oferty należy dołączyć to pełnomocnictwo. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia, tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy to również wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej), oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – brak podstaw do wykluczenia (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-20 09:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wyjaśnienia i zmiany SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego udostępniane będą na stronie prowadzonego postępowania, na Platformie Zakupowej Open
Nexus: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw, w zakładce prowadzonego postępowania.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Informacje dotyczące postępowania:
a. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji,
b. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych,
c. Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej,
d. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp,
e. Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp,
f. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp),
g. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
h. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
i. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
j. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp.
Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
Odwołanie przysługuje na:
1. niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjęta w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi sią do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sadu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej" ustawy Pzp.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - patrz informacje w rozdziale XI SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.