eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby UG Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno wraz z usługą odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD



Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby UG Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno wraz z usługą odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80

1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Szymanach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451811230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szymany 21

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.szymany@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsszymany.edupage.org/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lipowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451856238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowiec 48

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp.lipowiec@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splipowiec.edupage.org/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedszkole w Kamionku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451856244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamionek 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gp.kamionek@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kamionek.schoolpage.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Rudce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451811230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rudka 10

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.rudka@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sprudka.edupage.org

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Olszynach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451811230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olszyny 30

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.olszyny@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spolszyny.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Wawrochach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451811230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawrochy 12

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.wawrochy@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spwawrochy.edupage.org/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedszkole w Nowinach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451811230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowiny 30

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gp.nowiny@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowiny.schoolpage.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby UG Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno wraz z usługą odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f59623c1-6a3d-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020310/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno wraz z usługą odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonejdoOSD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451080/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147091,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, polegająca na sprzedaży energii elektrycznej, świadczeniu usługi dystrybucji oraz świadczeniu usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pozn. zm.), zw. dalej „ustawa prawo energetyczne” oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, o określonych standardach jakościowych. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie prawo energetyczne, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 93 poz. 623 z poźn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad
kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jedn. Dz.
U. z 2019 r. poz. 503 z poźn. zm.).

Łączny szacowany wolumen dostarczanej energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (w okresie 12 m-cy) wynosi:
CZĘŚĆ I – 102 MWh (102 000 kWh) - z prawem opcji ok. 112 MWh
CZĘŚĆ II – 68 MWh (68 343 KWh) - z prawem opcji ok. 75 MWh

Wskazana szacowana ilość energii, to ilość jaką zamawiający zamierza nabyć
i nie obejmuje energii zużytej na bieżąco we własnym zakresie.
Szczegółowy zakres zamówienia (wykaz punktów poboru energii elektrycznej) określony
został w załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający oświadcza, że we wszystkich obiektach będzie zamontowana mikroinstalacja, planowany czas włączenia mikroinstalacji do sieci OSD – I kwartał 2023 r. Zamawiający będzie posiadał status Prosumenta energii odnawialnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 88077 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, polegająca na sprzedaży energii elektrycznej, świadczeniu usługi dystrybucji oraz świadczeniu usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pozn. zm.), zw. dalej „ustawa prawo energetyczne” oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, o określonych standardach jakościowych. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie prawo energetyczne, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 93 poz. 623 z poźn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad
kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jedn. Dz.
U. z 2019 r. poz. 503 z poźn. zm.).

Łączny szacowany wolumen dostarczanej energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (w okresie 12 m-cy) wynosi:
CZĘŚĆ I – 102 MWh (102 000 kWh) - z prawem opcji ok. 112 MWh
CZĘŚĆ II – 68 MWh (68 343 KWh) - z prawem opcji ok. 75 MWh

Wskazana szacowana ilość energii, to ilość jaką zamawiający zamierza nabyć
i nie obejmuje energii zużytej na bieżąco we własnym zakresie.
Szczegółowy zakres zamówienia (wykaz punktów poboru energii elektrycznej) określony
został w załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający oświadcza, że we wszystkich obiektach będzie zamontowana mikroinstalacja, planowany czas włączenia mikroinstalacji do sieci OSD – I kwartał 2023 r. Zamawiający będzie posiadał status Prosumenta energii odnawialnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 59014 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.