Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451080/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby UG Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno wraz z usługą odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80
1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Szymanach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451811230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szymany 21
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.szymany@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsszymany.edupage.org/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lipowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451856238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowiec 48
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp.lipowiec@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splipowiec.edupage.org/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedszkole w Kamionku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451856244
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamionek 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gp.kamionek@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kamionek.schoolpage.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Rudce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451811230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rudka 10
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.rudka@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sprudka.edupage.org
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Olszynach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451811230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olszyny 30
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.olszyny@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spolszyny.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Wawrochach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451811230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawrochy 12
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.wawrochy@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spwawrochy.edupage.org/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedszkole w Nowinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451811230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowiny 30
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gp.nowiny@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowiny.schoolpage.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby UG Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno wraz z usługą odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f59623c1-6a3d-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020310/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno wraz z usługą odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonejdoOSD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451080/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147091,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, polegająca na sprzedaży energii elektrycznej, świadczeniu usługi dystrybucji oraz świadczeniu usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pozn. zm.), zw. dalej „ustawa prawo energetyczne” oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, o określonych standardach jakościowych. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie prawo energetyczne, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 93 poz. 623 z poźn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasadkształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jedn. Dz.
U. z 2019 r. poz. 503 z poźn. zm.).
Łączny szacowany wolumen dostarczanej energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (w okresie 12 m-cy) wynosi:
CZĘŚĆ I – 102 MWh (102 000 kWh) - z prawem opcji ok. 112 MWh
CZĘŚĆ II – 68 MWh (68 343 KWh) - z prawem opcji ok. 75 MWh
Wskazana szacowana ilość energii, to ilość jaką zamawiający zamierza nabyć
i nie obejmuje energii zużytej na bieżąco we własnym zakresie.
Szczegółowy zakres zamówienia (wykaz punktów poboru energii elektrycznej) określony
został w załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający oświadcza, że we wszystkich obiektach będzie zamontowana mikroinstalacja, planowany czas włączenia mikroinstalacji do sieci OSD – I kwartał 2023 r. Zamawiający będzie posiadał status Prosumenta energii odnawialnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 88077 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, polegająca na sprzedaży energii elektrycznej, świadczeniu usługi dystrybucji oraz świadczeniu usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pozn. zm.), zw. dalej „ustawa prawo energetyczne” oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, o określonych standardach jakościowych. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie prawo energetyczne, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 93 poz. 623 z poźn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasadkształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jedn. Dz.
U. z 2019 r. poz. 503 z poźn. zm.).
Łączny szacowany wolumen dostarczanej energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (w okresie 12 m-cy) wynosi:
CZĘŚĆ I – 102 MWh (102 000 kWh) - z prawem opcji ok. 112 MWh
CZĘŚĆ II – 68 MWh (68 343 KWh) - z prawem opcji ok. 75 MWh
Wskazana szacowana ilość energii, to ilość jaką zamawiający zamierza nabyć
i nie obejmuje energii zużytej na bieżąco we własnym zakresie.
Szczegółowy zakres zamówienia (wykaz punktów poboru energii elektrycznej) określony
został w załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający oświadcza, że we wszystkich obiektach będzie zamontowana mikroinstalacja, planowany czas włączenia mikroinstalacji do sieci OSD – I kwartał 2023 r. Zamawiający będzie posiadał status Prosumenta energii odnawialnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 59014 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Usługi cateringowe - przygotowanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów Szpitala w Zespole Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- Dostawa ON dla karetek Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przeprowadzenie prac budowlanych, polegających na wykonaniu kapitalnego remontu/przebudowy budynków Akademików
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do budynków należących do Akademii Policji w Szczytnie
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Zakup energii elektrycznej
- Montaż odnawialnych źródeł energii oraz magazynów energii na obiektach JST w Gminie Herby
- Dostawy energii elektrycznej.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT Białystok.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.