eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilkowiceModernizacja budynku SP nr 1 im. Władysława Jagiełły w Wilkowicach, polegająca na pracach remontowych oraz bieżącej konserwacji poszycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i uziemienia.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku SP nr 1 im. Władysława Jagiełły w Wilkowicach, polegająca na pracach remontowych oraz bieżącej
konserwacji poszycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i uziemienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 25

1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 499 00 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wilkowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-wilkowice.logintrade.net/zapytania_email,203071,dc94eb2a89622a3dbd000eee87ada432.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku SP nr 1 im. Władysława Jagiełły w Wilkowicach, polegająca na pracach remontowych oraz bieżącej
konserwacji poszycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i uziemienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae153c2d-ab5a-4152-b3da-f9664ef8c185

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061138/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Wilkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159184,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Jagiełły w Wilkowicach, polegająca na pracach remontowych oraz bieżącej konserwacji poszycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i uziemienia.
2. Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
2.1. Etap I – część „C” budynku :
a) Wymianę pokrycia dachowego na:
- nową blachę płaską na rąbek zatrzaskowy - dach stromy
- powłoki termozgrzewalne – daszki płaskie lukarn,
b) wymianę okuć dachowych – okapy, szczyty i kominy,
c) przebudowę wymianę okien dachowych na poddaszu /4 szt./ oraz wyłazu dachowego /1 szt./
d) wymianę istniejących drabinek śniegowych, rynien
e) montaż instalacji odgromowej i uziomu otokowego.
2.2. Etap III – część „A” budynku :
a) montaż instalacji odgromowej i uziemienia.
2.3. Demontaż masztu syreny alarmowej, zlokalizowanej na dachu budynku sali gimnastycznej („B”)



3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ, określają:
a) Opis Przedmiotu Zamówienia
b) Projekt Techniczny instalacji odgromowej,
c) Projekt Architektoniczno-Budowlany,
d) Projekt Wykonawczy,
e) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
f) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45442100-8 - Roboty malarskie

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo
zamówień publicznych/tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zmianami/, zwanej
dalej ustawą Pzp informuję, że unieważniam postępowanie, ponieważ cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284945,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284945,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.