eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik › "Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-11-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-67bc8351-6fd8-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00468340

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 14.3) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (z wy³±czeniem sk³adania ofert) odbywa siê za po¶rednictwem "platformazakupowa.pl” i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” przez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana
4) Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl”. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” do konkretnego wykonawcy.
5) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na „platformazakupowa.pl” przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do SPAM.
6) Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na „platformazakupowa.pl”, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer PC lub MAC o konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. g. Oznaczenie czasu odbioru danych stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7) Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania: - akceptuje warunki korzystania z „platformazakupowa.pl” okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, - zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
8) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z „platformazakupowa.pl”, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z „platformazakupowa.pl” dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w postêpowaniu znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
10) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze wskazaniem na .pdf

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie jest Powiat ¦widnicki w ¦widniku reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w ¦widniku, Mog± siê Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
▪ listownie na adres: Starostwo Powiatowe w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040
▪ poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl
▪ telefonicznie: 81 468-71-01,
b. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych.
Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
▪ listownie na adres: Powiat ¦widnicki w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040 ¦widnik
▪ poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl
c. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
▪ ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) oraz akty wykonawcze to tej¿e ustawy,
▪ ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 553 ze zm.).
d. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 4 lata: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): e. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
▪ Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
▪ Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
▪ Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Powiat zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie e ppkt 2).
g. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
▪ prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; ▪ prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
▪ prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
▪ prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego praw,
▪ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte s± w punktach a i b.
h. Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I czê¶æ zamówienia – Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku, które obejmuje:
• ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
• ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego
• ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci i/lub posiadanego mienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
Cena (C) 60 punktów, Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd) 40 punktów.
2) W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P(C) = (C min/C bad) x 100 x 60 %
gdzie:
P(C) - Liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena"
Cmin - Najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert
Cbad - Cena oferty badanej
3) W kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd)” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch
miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P (Kd) = wf x 40 %
gdzie:
P(Kd) - Liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
"
wf - Suma punktów za warunki fakultatywne zgodnie z wykazem
4) Ostateczna liczba punktów dla ka¿dej z ofert zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
Oip = P(C) + P(Kd)
gdzie:
Oip – oznacza ³±czn± ocenê jako sumê punktów w poszczególnych kryteriach
P(C) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
P(Kd) - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która spe³nia wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz uzyska najwy¿sz±
³±czn± liczbê punktów oddzielnie w ramach ka¿dej czê¶ci zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II czê¶æ zamówienia – Ubezpieczenie maszyn, urz±dzeñ i sprzêtu budowlanego od uszkodzeñ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
Cena (C) 60 punktów, Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd) 40 punktów.
2) W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P(C) = (C min/C bad) x 100 x 60 %
gdzie:
P(C) - Liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena"
Cmin - Najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert
Cbad - Cena oferty badanej
3) W kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd)” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch
miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P (Kd) = wf x 40 %
gdzie:
P(Kd) - Liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
"
wf - Suma punktów za warunki fakultatywne zgodnie z wykazem
4) Ostateczna liczba punktów dla ka¿dej z ofert zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
Oip = P(C) + P(Kd)
gdzie:
Oip – oznacza ³±czn± ocenê jako sumê punktów w poszczególnych kryteriach
P(C) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
P(Kd) - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która spe³nia wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz uzyska najwy¿sz±
³±czn± liczbê punktów oddzielnie w ramach ka¿dej czê¶ci zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) III czê¶æ zamówienia – Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku (ubezpieczenie komunikacyjne), które obejmuje:
• Obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody wyrz±dzone ruchem tych pojazdów (OC p.p.m.)
• Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powsta³e w zwi±zku z ruchem pojazdów na terenie pañstwa nale¿±cych do Systemu Zielonej Karty, a niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezsk³adkowe, je¶li wykonawca takie posiada)
• Ubezpieczenie auto-casco (AC)
• Ubezpieczenie assistance pojazdów (ASS)
• Ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezsk³adkowe, je¶li wykonawca takie posiada)
• Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków (NNW).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
Cena (C) 60 punktów, Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd) 40 punktów.
2) W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P(C) = (C min/C bad) x 100 x 60 %
gdzie:
P(C) - Liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena"
Cmin - Najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert
Cbad - Cena oferty badanej
3) W kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd)” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch
miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P (Kd) = wf x 40 %
gdzie:
P(Kd) - Liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
"
wf - Suma punktów za warunki fakultatywne zgodnie z wykazem
4) Ostateczna liczba punktów dla ka¿dej z ofert zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
Oip = P(C) + P(Kd)
gdzie:
Oip – oznacza ³±czn± ocenê jako sumê punktów w poszczególnych kryteriach
P(C) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
P(Kd) - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która spe³nia wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz uzyska najwy¿sz±
³±czn± liczbê punktów oddzielnie w ramach ka¿dej czê¶ci zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) O udzielenie zamówienia w ramach I, II i III czê¶ci zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿szy warunek udzia³u w postêpowaniu, w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
a) posiadaj± odpowiednie zezwolenie, licencjê, koncesjê, lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia us³ug ubezpieczeniowych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania - posiadanie przez Wykonawcê zezwolenia na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1130 z pó¼n. zm.).
W przypadku gdy Wykonawca rozpocz±³ dzia³alno¶æ przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 59, poz. 344
z pó¼n. zm.) wymagane jest posiadanie zezwolenia Ministra Finansów na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, zgodnie ze wzorem o¶wiadczenia stanowi±cym Za³±cznik nr 3a do IDW-SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia ryzyk bêd±cych przedmiotem zamówienia* (nie dotyczy ubezpieczeñ obowi±zkowych);
2) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 11.1) SWZ;
3) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 11.1) SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w pkt 9.4) SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 11.1) SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
− w pkt. 11.1) b) SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku;
− w pkt. 11.1) a) SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia.
3) Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w
stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, we wszystkich przypadkach przewidzianych
art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w przypadku:
1.1. zmiany o charakterze prawnym, tj.:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci Kodeksu cywilnego oraz przepisów o
dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, które bêd± mia³y wp³yw na kszta³t warunków stanowi±cych podstawê udzielanej ochrony
ubezpieczeniowej - w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyæ bêd± niniejszej umowy lub wynikaj±cych z niej umów
ubezpieczenia,
2) zmiany przepisów prawa miêdzynarodowego, które zobowi±zana bêdzie wdro¿yæ Rzeczpospolita Polska, w tym organy
jej administracji samorz±dowej, je¶li Zamawiaj±cy bêdzie zobowi±zany uwzglêdniæ je w umowie zawartej przed tak± zmian±,
3) wydanie decyzji, uchwa³, postanowieñ, rozstrzygniêæ, orzeczeñ, wyroków itp. przez uprawnione organy, które bêd±
zobowi±zywa³y Zamawiaj±cego do zmiany zawartej umowy lub wynikaj±cych
z niej umów ubezpieczenia,
4) inne zmiany o charakterze prawnym, je¶li powstanie obowi±zek ich wdro¿enia, w zakresie w jakim zmiany te dotyczyæ
bêd± niniejszej umowy lub wynikaj±cych z niej umów ubezpieczenia;
1.2. zmiany podmiotowego zakresu zamówienia, tj.:
1) utworzenia przez Zamawiaj±cego nowych podmiotów, w tym wyodrêbnionych z podmiotów dotychczas objêtych
zamówieniem lub powsta³ych w wyniku ich po³±czenia,
2) restrukturyzacji, przekszta³cenia, po³±czenia, podzia³u, komercjalizacji lub zmiany formy prawnej podmiotów objêtych
zamówieniem,
3) rozwi±zania podmiotu objêtego zamówieniem;
1.2.1. w przypadku zmiany formy prawnej podmiotów objêtych zamówieniem, szczególnie w zwi±zku z ich przekszta³ceniem
w spó³kê prawa handlowego, nowopowsta³y podmiot lub upowa¿niony przez niego Zamawiaj±cy winien wyraziæ pisemnie
wolê kontynuacji umów ubezpieczenia w ci±gu 30 dni, a Wykonawca wyrazi zgodê na przeniesienie praw z umów na nowy
podmiot, pod warunkiem, ¿e nowy podmiot bêdzie posiada³ analogiczny profil dzia³alno¶ci, jak przed zmian± i nie ulegn±
zmianie zabezpieczenia przeciwpo¿arowe i przeciwkradzie¿owe; w przypadku braku pisemnego potwierdzenia woli
kontynuacji ubezpieczeñ uwa¿a siê, ¿e umowa ubezpieczenia wygas³a z dniem zmiany formy prawnej, a Wykonawca
dokona zwrotu sk³adki za niewykorzystany okres ubezpieczenia zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego i zasadami
rozliczenia okre¶lonymi w niniejszej umowie;
1.3. zmiany przedmiotowego zakresu zamówienia, tj.:
1) wzrostu albo spadku ilo¶ci lub warto¶ci przedmiotu ubezpieczenia ubezpieczonego systemem sum sta³ych (wzrostu albo
spadku sumy ubezpieczenia),
2) zwiêkszenia sumy ubezpieczenia w zwi±zku z modernizacj± przedmiotu ubezpieczenia, przeprowadzonymi inwestycjami,
adaptacj±, rozbudow± itp.,
3) zmiany wysoko¶ci sum ubezpieczenia, wynikaj±cej ze zobowi±zañ Zamawiaj±cego zaci±gniêtych
po zawarciu umowy,
4) zmiany wysoko¶ci sum gwarancyjnych, wynikaj±cej ze zobowi±zañ Zamawiaj±cego zaci±gniêtych
po zawarciu umowy,
5) zmiany wykonywanej dzia³alno¶ci i konieczno¶ci objêcia zmiany tej ochron± ubezpieczeniow±,
6) rozszerzenia zakresu ubezpieczenia w przypadku ujawnienia siê b±d¼ powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego,
nieprzewidzianego lub pominiêtego w specyfikacji warunków zamówienia i konieczno¶ci zawarcia nowego rodzaju
ubezpieczenia,
7) modyfikacji zakresu ochrony ubezpieczeniowej, w tym w zwi±zku ze zobowi±zaniami Zamawiaj±cego zaci±gniêtymi po
zawarciu umowy,
8) wyczerpania sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka lub limitów odszkodowawczych w
klauzulach i innych warunkach umowy ubezpieczenia oraz wyczerpania sumy gwarancyjnej b±d¼ podlimitów odszkodowawczych w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej i konieczno¶ci ich uzupe³nienia;DALSZY CI¡G INFORMACJI O ZMIANACH UMOWY W SEKCJI IX - POZOSTA£E INFORMACJE

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na „platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik w my¶l PZP na stronie internetowej prowadzonego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Rodzaj i zakres zmian umowy c.d.:
1.4. zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, je¶li zmiany opisane w pkt. 1.1-1.3 bêd± mia³y wp³yw na wysoko¶æ tego
wynagrodzenia:
1) proporcjonalne zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy, z uwzglêdnieniem postanowieñ klauzuli automatycznego
pokrycia lub zwrot przez Wykonawcê sk³adki za niewykorzystany okres ubezpieczenia, zgodnie z zasadami rozliczenia
okre¶lonymi w niniejszej umowie - w odniesieniu do zmian zwi±zanych ze wzrostem lub spadkiem sumy ubezpieczenia,
2) odpowiednie zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w pozosta³ych przypadkach, w szczególno¶ci
odnosz±cych siê do uzupe³nienia sum ubezpieczenia lub gwarancyjnych, lub limitów odszkodowawczych oraz do
zwiêkszenia lub zmniejszenia wielko¶ci ryzyka;
1.5. warto¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy musi byæ ekwiwalentna do jego ¶wiadczenia wzglêdem Zamawiaj±cego;
1.6. zwiêkszenie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w pkt. 1.1-1.4 nie nast±pi, je¶li
Wykonawca zrezygnuje ze wzrostu tego wynagrodzenia.
2. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê i jego akceptacja – w
odniesieniu do zmian opisanych w pkt. 1.3 4-8
- przez drug± Stronê, wraz ze sporz±dzeniem pisemnego aneksu do umowy (z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w pkt.
1.2.1 oraz z uwzglêdnieniem obligatoryjnych warunków ubezpieczenia i przyjêtych fakultatywnych postanowieñ
dodatkowych).
3. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ przez wydanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego albo
pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
Wykluczenie
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych
ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym
zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.