eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówZakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności wraz z przyczepami oraz wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2025-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności wraz z przyczepami oraz wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1180911

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności wraz z przyczepami oraz wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0586fd57-d04e-435a-b9f5-714362a985f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023546/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności wraz z przyczepami oraz wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.29.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144565,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności wraz z przyczepami oraz wyposażeniem.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, na który składają się dwa zestawy (każdy zestaw to: jedna pompa wraz z wyposażeniem i jedną przyczepką):
Specyfikacja jednego zestawu:
Silnik:
1) dwusuwowy lub czterosuwowy, chłodzony cieczą lub powietrzem
2) moc silnika min. 25kW
3) paliwo: benzyna bezołowiowa lub olej napędowy
4) rozruch elektryczny (z możliwością awaryjnego rozruchu ręcznego)
Wydajność:
1) wydajność nominalna: min. 1000 L/min. przy 8 Bar.
2) ciśnienie maksymalne: min. 12 bar
3) wysokość zasysania: 7,5 m
4) króciec ssawny: 110 mm
5) króćce tłoczne: min. 2x75 mm
Konstrukcja i wyposażenie:
1) lekka konstrukcja przenośna, umożliwiająca transport przez min. 2 osoby
2) rama ochronna z uchwytami do przenoszenia,
3) panel sterowania z manometrami, obrotomierzem i wskaźnikiem pracy
4) zbiornik paliwa zapewniający min. 1 godz. pracy przy pełnym obciążeniu
5) zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem i spadkiem ciśnienia oleju.
Normy i certyfikaty:
1) zgodność z wymaganiami PN-EN 14466+A1:2010 lub równoważnymi normami
2) świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB.
Pozostałe wymagania:
1) rok produkcji nie starszy niż 2024 r.
2) gwarancja min. 24 miesiące
3) instrukcja obsługi w języku polskim
4) dostawa do siedziby zamawiającego uruchomienie i szkolenie użytkowników
Dodatkowe wyposażenie:
Węże:
1) ssawne 110 mm długość 2,5m – 2szt.
2) tłoczne 75 mm – 10szt.
3) tłoczne 52 mm – 10szt.
4) Smok ssawny prosty 110 mm – 1szt.
5) Smok ssawny skośny 110 mm -1 szt.
6) Rozdzielacz 110 mm na 2x75 mm – 1szt.
7) Zbieracz 2x75 mm na 110mm – 1szt.
8) Przenośny zbiornik na wodę min. 10m3
9) Nalewaki do zbiorników:
a) 110 mm -1szt
b) 75 mm -2szt
10) Przenośne zwijadło do węży na stojaku
11) Przyczepka jednoosiowa ze stelażem i plandeką DMC 750kg o wymiarach długość min. 230cm, szerokość min. 125cm i wysokość stelaża min.80cm.
3.3 Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot zamówienia z maksymalną ilością płynów eksploatacyjnych oraz ilością paliwa potrzebną do dokonania odbioru pomp i przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego.
3.4 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również szkolenie z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia dla przedstawicieli Zamawiającego.
3.5 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie stanowić własności osoby trzeciej ani obciążony prawem osoby trzeciej. Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami oraz kompletność przedmiotu zamówienia.
3.6 Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy
3.7 Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami.
3.8 Wykonawca udzieli na dostarczone pompy minimum 24-miesięcznej gwarancji. Zamawiający informuje, że okres gwarancji stanowi także jedno z kryteriów oceny ofert (opisane w rozdziale 15 SWZ). Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski.
3.9 Wykonawca udzieli rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres równy okresowi gwarancji.
3.10 Niniejsze zamówienie przewidziane jest do realizacji w ramach Zadania polegającego na realizacji „Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”.
Zgodnie z SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42120000-6 - Pompy i sprężarki

42122000-0 - Pompy

42122100-1 - Pompy cieczowe

34223300-9 - Przyczepy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 08.10.2025 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.