Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00395843/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE NOWEJ NAWIERZCHNI TERENU PRZY BUDYNKU
ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŚREDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 2
1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713968919
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-sredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-sredzki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE NOWEJ NAWIERZCHNI TERENU PRZY BUDYNKUŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bf1b805-1250-4553-8e66-674033b0fe37
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076516/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 WYKONANIE NOWEJ NAWIERZCHNI TERENU PRZY ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZPO.272.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Stan obecny:
Obecnie nawierzchnia terenu wokół Środowiskowego Domu Samopomocy jest wykonana z betonu, który jest mocno skorodowany, popękany i miejscami załamany. Ponadto od strony sąsiedniej działki brak ogrodzenia oraz częściowo od strony ulicy jest zniszczone i zdekompletowane ogrodzenie.
• Zakres zadania do wykonania:
-rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej gr. 15 cm,
-rozebranie pozostałości po kiosku Ruchu,
-rozebranie pozostałości ogrodzenia,
-wykorytowanie,
-uzupełnienie obramowań tj. ustawienie odcinkowo obrzeży i krawężników,
-wymiana pokryw betonowych z otworem na właz na studniach fi 1000
-regulacja włazów dla studni kanalizacyjnych,
-wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm typu Starobruk,
-uzupełnienie ogrodzenia od strony działki 27/12 i częściowo od strony ul. Kilińskiego (do bramy wjazdowej).
• Planuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni placu:
-warstwa stabilizacji z dowozu Rm=2,5 Mpa gr. 15 cm
-podbudowa z mieszanki kamiennej 0/31.5 mm gr. 25 cm
-nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm typu Starobruk na podsypce piaskowo- cementowej gr. min 3 cm.
• Planuje się wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych
- o wymiarach 250 cm długie, min. 170 cm wysokości ,
- z trzema przetłoczeniami V usztywniającymi,
- oczka nie szersze jak 50 mm,
- z drutu o średnicy min. 5mm ocynkowanego i malowanego na kolor antracyt lub ciemna zieleń,
- słupki o przekroju zamkniętym ocynkowane i malowane w kolorze paneli, grubość ścianki min 2 mm, osadzone w betonie w gruncie na głębokość min. 50 cm, od góry zakończone plastykową zaślepką.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269999,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340615,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269999,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Handel KOMNET Krzysztof Socha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131446847
7.3.3) Ulica: Malczycka
7.3.4) Miejscowość: Środa Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 55-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269999,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji
- DOSTAWA MINIKOPARKI Z PRZYCZEPĄ w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA POMP DO WODY ZANIECZYSZCZONEJ w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Modernizacja pracowni dydaktycznych w LO Wołów oraz LO Brzeg Dolny (pracownia geografii, fizyki, strefy ciszy i relaksu) w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim"(...)
- Zagospodarowanie terenu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Nowa, ks. Piotra Skargi we Wrocławiu.
- Rozbiórka czterech dalb stacji prób statków na uwięzi po byłej Morskiej Stoczni Remontowej w porcie Świnoujście.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





